Zag het ja. Maar alleen als je de voorzetsels voluit speltquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Hij kent broek aan de muur wel
Verder sla ik echt een flater
Ik kan van heel veel steden zo zeggen waar ze liggen, maar hier ben ik zo intens slecht in.
Had ik een paar pogingen voor nodigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag het ja. Maar alleen als je de voorzetsels voluit spelt
ideaal hergebruikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Had vandaag op 'marktplaats' een ikea plant verkocht die ik eigenlijk wilde weggooien, maar was te lui om naar het stort te rijden. Nou die vrouw was er echt zooo blij mee![]()
Is toch leuk, hoe je met iets dat je eigenlijk weg wilde gooien nog iemand zo blij kunt maken.
Mooi toch.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Had vandaag op 'marktplaats' een ikea plant verkocht die ik eigenlijk wilde weggooien, maar was te lui om naar het stort te rijden. Nou die vrouw was er echt zooo blij mee![]()
Is toch leuk, hoe je met iets dat je eigenlijk weg wilde gooien nog iemand zo blij kunt maken.
Ik ontdek iedere keer weer een nieuw hoekje waar ik al eens ooit geweest ben en waar ik dan ineens weer 10 of 20 plaatsen van herinnerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik een paar pogingen voor nodig
Zo, even groente snijden. Daarna kom ik vast weer terug met nog meer ideeën. Ik kom nog steeds wel af en toe steden van ook boven de 300k tegen die ik nog miste. Maar nog 5 boven het miljoen?? Ik denk het nietquote:You named 1,258 cities, with a total population of 186,898,572 (27.72% of the European urban population).
Zo ben ik hier op FOK! ook wel eens van een boom afgekomenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:37 schreef kwiwi het volgende:
wat is ditquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, even groente snijden. Daarna kom ik vast weer terug met nog meer ideeën. Ik kom nog steeds wel af en toe steden van ook boven de 300k tegen die ik nog miste. Maar nog 5 boven het miljoen?? Ik denk het niet
Was vast geen geldboomquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik hier op FOK! ook wel eens van een boom afgekomen
Toch niet die van het knuffelen??quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik hier op FOK! ook wel eens van een boom afgekomen
Hopelijk ook geen vleesboomquote:
Echt heel leuk soms ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Hier in Bulgarije vind je tientallen winkels waar ze troep die in NL via Marktplaats gratis opgehaald wordt verkopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Echt heel leuk soms ja.
We hebben ontzettend veel weggegeven voor de verhuizing, sommigen heel erg dankbaar anderen gaan ruzie maken wie er eerst was of het beter kon gebruiken![]()
Of ze zetten het de volgende dag gewoon te koop
Geloof je direct.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier in Bulgarije vind je tientallen winkels waar ze troep die in NL via Marktplaats gratis opgehaald wordt verkopen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier in Bulgarije vind je tientallen winkels waar ze troep die in NL via Marktplaats gratis opgehaald wordt verkopen.
STAD jongehquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jouw dorpje heb ik al
https://cityquiz.io/quizzes/europe
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch niet die van het knuffelen??
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jouw dorpje heb ik al
https://cityquiz.io/quizzes/europe
Voor Engeland kun je gewoon random Amerikaanse steden intikken en je hebt er zo weer 10 bij, en voor Frankrijk gewoon alle soorten kazen en wijnenquote:You named 400 cities, with a total population of 110,028,829 (16.32% of the European urban population).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |