Gekraakte kat?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Één van de machines van mijn routine is niet meer
En bij een alternatief heb ik het absoluut verkeerd gedaan, want ik voel m'n rug nu...
Ik heb er eentje met 0.001% bij mij en twee met 0.002%quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb er eentje in Nederland met 0,003 %. En het is vlakbij jou
waarom kopen mensen die zooi (betreft dries roevink)quote:De winkel kwam laatst met de laatste cijfers: we zitten bijna op de negen miljoen verkochte gehaktballetjes met mijn naam erop."
46 of 47 countriesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik stond een tijdje op 46/47 countries en 45/46 capitals
Bleek ik gewoon Oekraine en Kiev vergeten te zijn![]()
![]()
![]()
Zijn best lekker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom kopen mensen die zooi (betreft dries roevink)
Dadelijk is het een hele duidelijke bijvoorbeeld Berlijn of Amsterdamquote:
Nee cyprusquote:
Ken maar 3 plekken daar. Larnaca, Famagusta en Nicosia.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee cyprusOpgelost.
Heb in het begin gewoon zonder te kijken heel veel maar ingeklopt en daar zullen wat typfoutjes bij gemaakt zijn
Limassolquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken maar 3 plekken daar. Larnaca, Famagusta en Nicosia.
met de mandolinen ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken maar 3 plekken daar. Larnaca, Famagusta en Nicosia.
Kyoto?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel heel bijzonder hoe ik nog steeds 5 steden boven een miljoen mis en 24 boven de 500k.
ik deed niet eens mee.quote:
Ohja, goede.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Limassol
Dankzij CHampions League voetjebal
Ik moet er nog 2 boven de miljoen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel heel bijzonder hoe ik nog steeds 4 steden boven een miljoen mis en 24 boven de 500k.
Denk dat dat allemaal van die betonnen hellholes in Rusland zijn waar je geen idee hebt hoe groot ze zijn.
ah ik nog maar 3 nu. Laatste 2 waren idd net boven het miljoen en in Ruslandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet er nog 2 boven de miljoen.
Zal wel Rusland en Oekraine zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |