SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Maar jij vindt sneeuw leuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:43 schreef mschol het volgende:
als het zo door blijft sneeuwen moet ik straks ook door de sneeuw![]()
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:50 schreef Ama het volgende:
Oh op straat is alles aan het smelten dus als het dan weer even gaat vriezen hebben een mooi recept voor een spekglad wegdek.
*Grand Tour belt*quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:50 schreef Ama het volgende:
Oh op straat is alles aan het smelten dus als het dan weer even gaat vriezen hebben een mooi recept voor een spekglad wegdek.
Dat is volgens mij exact wat ze rond t avondeten verwachtenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:50 schreef Ama het volgende:
ik zal de sneeuw van hier even jouw kant op sturenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:53 schreef essnhills het volgende:
Hier heul geen sneeuw
Alleen vieze koude wind en regen
Ohja fijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zal de sneeuw van hier even jouw kant op sturen
Ohquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is volgens mij exact wat ze rond t avondeten verwachten
Ff met een sneetje brood buiten gaan staanquote:
Hier sneeuw het weerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:10 schreef Ama het volgende:
Ik kan nu niet zo goed zien of het sneeuwt of regent maar ik denk sneeuw.
ja dat wel ,maar minder fijn dat het nu gaat vriezen en ik straks afspraak hebquote:
Ik vermaak me helemaal prima met het doen alsof ik aan het werk ben momenteel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:23 schreef dud0r het volgende:
Het was prima te doen op de weg. Helemaal veilig op kantoor aan gekomen.
@:nattekat kan ook gewoon naar kantoor toe dus.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:14 schreef dud0r het volgende:
Hier is de sneeuw net weer gestopt. Waarschijnlijk omdat ik het naar essie heb gestuurd.
Dat is wat minder.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat wel ,maar minder fijn dat het nu gaat vriezen en ik straks afspraak heb
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vermaak me helemaal prima met het doen alsof ik aan het werk ben momenteel.
quote:
Leuke nieuwe baan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vermaak me helemaal prima met het doen alsof ik aan het werk ben momenteel.
Met een korreltje zout nemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
Oh nu.nl spreekt al over een flink pak sneeuw in grote delen van het land.!
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:33 schreef bitterbal het volgende:
morgen zouden er meubelen komen , log ik net in op de bestel pagina is het weer vertraagd naar 10 jan
oorspronkelijke datum was 22/12
Hier ligt niks.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
Oh nu.nl spreekt al over een flink pak sneeuw in grote delen van het land.!
Ja nee dan is die sneeuw zo weg hequote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een korreltje zout nemen.
Voor je verhuurpaleisje?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:33 schreef bitterbal het volgende:
morgen zouden er meubelen komen , log ik net in op de bestel pagina is het weer vertraagd naar 10 jan
oorspronkelijke datum was 22/12
Ja dat moet he.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee dan is die sneeuw zo weg he
Yes, eet tafel, die patio setjes, nog kleding kast voor boven, brandblusser, magnetron en nog wat andere dingenquote:
Maar ik wil er doorheen kraken!quote:
en voor die tijd kan je niet verhuren natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes, eet tafel, die patio setjes, nog kleding kast voor boven, brandblusser, magnetron en nog wat andere dingen
Balen zegquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes, eet tafel, die patio setjes, nog kleding kast voor boven, brandblusser, magnetron en nog wat andere dingen
nee. heb 1 koelkast wel al ontvangen maar het is idd wat karig zo. Nou ja komt ook wel goed. Die paar weken later maak ik mij niet zo druk om. Grote kans dat het misschien pas verhuurt wordt als ik weer terug ben uit nlquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
en voor die tijd kan je niet verhuren natuurlijk
Zou je de eerste paar keren niet liever in de buurt zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:
of misschien dat ik alles overlaat aan die jongen
hmm nee denk ik niet. Als hij het management opzich neemt wat zijn werk is heb ik daar wel vertrouwen inquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou je de eerste paar keren niet liever in de buurt zijn?
Ah okequote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee denk ik niet. Als hij het management opzich neemt wat zijn werk is heb ik daar wel vertrouwen in
Begint maandag pas. Vandaag is echt een nutteloze kutdag die alleen maar bestaat omdat ik die vrije dag wilde bewaren.quote:
Ga iets leuks doen of kijken, ga je huisje schoonmaken, whatever.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begint maandag pas. Vandaag is echt een nutteloze kutdag die alleen maar bestaat omdat ik die vrije dag wilde bewaren.
Veel plezierquote:
succes. sla ze allemaal kapot he.quote:
RIPquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:55 schreef dud0r het volgende:
De lunch is te laat besteld en nu is het er pas over een uur.
Rip mij met alle honger enzo
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:55 schreef dud0r het volgende:
Lekker wat achterstallige werkjes werken zonder dat er iemand in je nek springtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begint maandag pas. Vandaag is echt een nutteloze kutdag die alleen maar bestaat omdat ik die vrije dag wilde bewaren.
quote:
Dank jullie voor dit medeleven. het wordt zeer gewaardeerd in deze moeilijke tijd.quote:
1 bevroren hondquote:
Flauw. Oh wacht, toch niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een korreltje zout nemen.
Rust zacht.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:55 schreef dud0r het volgende:
Sterkte in deze moeilijke tijdenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:07 schreef dud0r het volgende:
ik heb een koekje en een mandarijntje gepakt om de ergste honger te overkomen.
ripquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:55 schreef dud0r het volgende:
Is er al een gironummer geopend om je de winter door te helpen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:07 schreef dud0r het volgende:
Heb je nog nieuwe decks gebouwd?quote:
Je weet wat een anglicisme is hč?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:07 schreef dud0r het volgende:
ja, komt regelrecht op mijn rekening terechtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Is er al een gironummer geopend om je de winter door te helpen?
mja, die mogelijkheid is voor maar enkele weggelegd bij ons..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou ik aanpakken als excuus om dan thuis te werken.
Voelt gewoon als vrijdag voor mij.quote:
Oh ik dacht dat ik @CherryLips quootte. Keek maar half naar de UIquote:
Maar eigenlijk is alles tot aan 5 januari een zondag vanaf kerst.quote:
Ja wat heb ik daar nou aan dat Gerrie dat weet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik @:cherrylips quootte. Keek maar half naar de UI![]()
Cherrylips weet dat wel. Maar goed, laat ook maar verder
Ben volledig aan het lamklotenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker wat achterstallige werkjes werken zonder dat er iemand in je nek springt![]()
Of gewoon lamkloten net als ik
Gewoon, iets te letterlijk vertalen uit, in dit geval, het Engels.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja wat heb ik daar nou aan dat Gerrie dat weet.
Doe uitleggen dan.
Als je niet uitkijkt kraakt er wat anders!quote:
STINGquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:02 schreef STING het volgende:
[..]
Flauw. Oh wacht, toch niet.
De beste wensen allemaal
Ik heb mijn Necron Dynasty deck van mono zwart omgebouwd tot drie kleuren met Megatron als Commander.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe decks gebouwd?
Ik moet Aloy en the last of us nog bouwen voor m'n playstation secret lair
de andere heb ik al wel in elkaar gedraaid in moxfield.
Dan kan het daarna richting de proxy printer.
Dingen letterlijk vertalen is leukquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, iets te letterlijk vertalen uit, in dit geval, het Engels.
Nee, dan is het lastig thuiswerken inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, die mogelijkheid is voor maar enkele weggelegd bij ons..
producten en inpakmateriaal worden niet thuis bezorgd immers
Ah geinig die kende ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn Necron Dynasty deck van mono zwart omgebouwd tot drie kleuren met Megatron als Commander.
Daarnaast nog een deck gemaakt met Dyadrine, Synthesis Amalgam als Commander.
gelukkig ben ik wel vrijquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dan is het lastig thuiswerken inderdaad.
Niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wel zonnig vandaag.
Mwaaaahhhh die breekt net pas door hier.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wel zonnig vandaag.
Hier ookquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwaaaahhhh die breekt net pas door hier.
Roos?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier komt er weer wit spul naar beneden.
Ik kwam hem tegen bij het openen van een booster. Maar ik heb wel opvallend veel decks die iets met counters doen .quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah geinig die kende ik helemaal niet.
Weer eens een ander type counters deck
Coke?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier komt er weer wit spul naar beneden.
Begin maar te snuiven.quote:
Heb ik niet.quote:
Dat was toch in Frankrijk vlakbij een terras??quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Er is ook een auto afgebrand ergens in Leiden, vraag me af of die van Herman was.
Hij vloog vlakbij uit de bocht, vertrok toen naar Frankrijk en zat daar op een terras. Ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was toch in Frankrijk vlakbij een terras??
Goed verhaal wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij vloog vlakbij uit de bocht, vertrok toen naar Frankrijk en zat daar op een terras. Ofzo
Dan zal dat wel een thema zijn wat je leuk vindt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen bij het openen van een booster. Maar ik heb wel opvallend veel decks die iets met counters doen .
@tong80 ? Was het die van jou?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Er is ook een auto afgebrand ergens in Leiden, vraag me af of die van Herman was.
Ik lees het anders, maar zodra ik de stemmen van Acda en de Munnik hoor, schakel ik over op iets anders.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij vloog vlakbij uit de bocht, vertrok toen naar Frankrijk en zat daar op een terras. Ofzo
Allemaal doorgesluist naar een offshore bank account in Zwitserlandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:50 schreef Ama het volgende:
Ben dan toch wel benieuwd of dat echt in het forum wordt gestoken..
Nee, heb verder ook geen 40k decks. Al wil ik nog wel een demon wizard deck maken. Daar ben ik een beetje mee bezig aan het brewen. Heb blauw, zwart en rood als kleuren, maar ik weet nog niet wie ik als Commander wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zal dat wel een thema zijn wat je leuk vindt.
Heb je magus dan ook al gebouwd? Die uit de 40k decks.
@Ted ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Allemaal doorgesluist naar een offshore bank account in Zwitserland
Mooiste Nederlandstalige nummer ooitquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oh hohoooquote:
De persoon Danny en de website fok zijn hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:50 schreef Ama het volgende:
Aan de ene kant geloof ik niet dat hij er rijk van wordt. Aan de andere kant, zolang fok! gewoon blijft draaien vind ik het prima als hij er wat aan overhoudtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:50 schreef Ama het volgende:
Zo ver wilde ik niet gaan. Maar als ik er 1 van Acda en de Munnik moet kiezen, vooruit dan die maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooiste Nederlandstalige nummer ooit
Denk dat het meer hoofdpijn oplevert.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene kant geloof ik niet dat hij er rijk van wordt. Aan de andere kant, zolang fok! gewoon blijft draaien vind ik het prima als hij er wat aan overhoudt
innala is leuk als je meer op de wizards richt. Anders is marchesa een leuke optie.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, heb verder ook geen 40k decks. Al wil ik nog wel een demon wizard deck maken. Daar ben ik een beetje mee bezig aan het brewen. Heb blauw, zwart en rood als kleuren, maar ik weet nog niet wie ik als Commander wil.
Of hij koopt er Lego vanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het meer hoofdpijn oplevert.
En wij maar kwekhard werken voor zijn Lego.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft hij gewoon een LEGO Foqueville staan.
Voortaan maar kerst vieren op 7 en 8 januari.quote:
Wel leuk hoor hier komen echt dikke vlokken uit de lucht en veel ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voortaan maar kerst vieren op 7 en 8 januari.
Ja, dan eerder Inalla inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
innala is leuk als je meer op de wizards richt. Anders is marchesa een leuke optie.
Kan je weer met counters werken
ik hoop vooral dat er net genoeg ingestoken wordt om de boel up en running te houden, als hij daarna zelf er nog wat leuks mee doet is dat zijn goed recht imhoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene kant geloof ik niet dat hij er rijk van wordt. Aan de andere kant, zolang fok! gewoon blijft draaien vind ik het prima als hij er wat aan overhoudt
Ik ookquote:
Doorgaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Dr.Flash
https://cityquiz.io/quizzes/europe
Ben benieuwd hoever jij met een dergelijke quiz komt. Je hebt toch al heel wat gezien van Europa.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Net met wandelen eerst 1,5 uur heerlijk zonnetje en strakblauwe lucht dus maakte een iets groter rondje. En precies op het open gedeelte zonder enige vorm van beschutting kwam er opeens een horizontale hagelbui met de wind van voren gevolgd door een bak sneeuwHelemaal doorweekt nu, eerst even een beetje opwarmen en zo een loeihete douche nemen.
Jaaaquote:
Geen nummer van de nachtapotheker?quote:
Hier ligt niets meer.quote:
Wel even een kopje vanille latte erbij gepaktquote:
Hier komt het momenteel met bakken uit de lucht alleen blijft het niet liggenquote:
Hollywood sneeuw.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier komt het momenteel met bakken uit de lucht alleen blijft het niet liggen
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier komt het momenteel met bakken uit de lucht alleen blijft het niet liggen
Zoals dit hier net?quote:
Maak een mini sneeuwpopje!quote:
Ja alleen blijft het zelfs niet op het gras en planten liggenquote:
quote:
Slechts een ieniemienie kansje hier vanavond/nachtquote:
Hier leek het ook de hele tijd noordelijk langs te gaan, maar zakt toch opeens een flink stuk zuidelijker, dus misschien heb je nog gelukquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Slechts een ieniemienie kansje hier vanavond/nacht
Welke ga je nemen?quote:
Hier schijnt al de hele dag volop de zon.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier leek het ook de hele tijd noordelijk langs te gaan, maar zakt toch opeens een flink stuk zuidelijker, dus misschien heb je nog geluk
Misschien is de sub of the day vandaag een goede? Weet niet of ze dat nog doen hierquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mogelijk subway melt maar ik kijk daar nog eff
Dat was nog van vanochtend, dit bleef ook bijna niet liggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen blijft het zelfs niet op het gras en planten liggen
lekker opwarmenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel even een kopje vanille latte erbij gepakt
Ja dat deed het hier ook, tot het dat opeens niet meer deedquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier schijnt al de hele dag volop de zon.
Ik hoop gewoon een keer een dik pak sneeuw, die smelttroep is ook niks
Ik lig ook onder een dekentjequote:
Oh dat kan ik binnenkort ook wel een keertje op de markt halen, dat is best een goed idee. En markt is hier altijd op vrijdag dus dat is ook wel chill voor in het weekend.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:21 schreef Nizno het volgende:
sjow de dikke sneeuwvlokken overleefd.
er was markt dus even wat tapas snaaierij gehaald...
Nou hier dan. 25 % gehaald. Ik vind het goed. Als je eenmaal in de gaten hebt wat er allemaal mee telt dan blijf je bezig. Wel jammer dat plaatsnamen die vaker voorkomen gewoon niet geteld worden als je niet specificeert welke je bedoelt. Dus daar heb ik er nog een hoop laten liggen. Als ik nou helemaal niets te doen had zou ik de 1000 nog wel halen ook.quote:
quote:
Goed bezig Nizziequote:
daarom 1 dag tegelijkquote:
Gewoon aan mij denken, dan vind je het vanzelf smerigquote:
ja dan hoef ik ook geen eten meerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon aan mij denken, dan vind je het vanzelf smerig
Ohquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Iemand heeft de schakelaar gesloopt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, ook nog even de stapjes van afgelopen jaar, toch nog een goede 5,3 miljoen
[ afbeelding ]
Maar jij zwemt er nog bijquote:
@Kaneelstokjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier dan. 25 % gehaald. Ik vind het goed. Als je eenmaal in de gaten hebt wat er allemaal mee telt dan blijf je bezig. Wel jammer dat plaatsnamen die vaker voorkomen gewoon niet geteld worden als je niet specificeert welke je bedoelt. Dus daar heb ik er nog een hoop laten liggen. Als ik nou helemaal niets te doen had zou ik de 1000 nog wel halen ook.
[ afbeelding ]
ik denk niet dat het daar lichter van wordt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan misschien de kraan open draaien?
oh ik zal zo ook eens kijken of ik dat kan zienquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, ook nog even de stapjes van afgelopen jaar, toch nog een goede 5,3 miljoen
[ afbeelding ]
13 september was mijn meeste dag met 44917quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Das waar
30 juni was 24127
Oostenrijk genot. In die tyfushitte.
12 juli bij mij, maar 28.942quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
13 september was mijn meeste dag met 44917
Niet de 45k gehaald toen
jouw gemiddelde ligt wel een stuk hogerquote:
Wat je wil horen als je je broek etc etcquote:
834 voor 25,50 % inmiddels. Elk flutdorp van 1000 inwoners of nog minder telt meequote:
Ik ben een keer kotsmisselijk geweest dit jaar, dat zal wel het minste zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis de stat
de dag met minste/meeste hapjes
Ja werkt wat beter bij mij, gewoon elke dag een redelijke afstand ipv grote pieken en dalen. Maar ben daar niet meer zo stellig in, heb nog wel als weekdoel de 100k, maar als ik het een weekje niet haal dan is dat maar zo en ga ik dat niet meer overbodig lopen compenserenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
jouw gemiddelde ligt wel een stuk hoger
hoelang nog?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:06 schreef Haags het volgende:
Boohhh de kat mag de slaapkamer niet uit. Helemaal van slag is ze
Als ze mijn buikomvang zienquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat je wil horen als je je broek etc etc
Niet allemaal. Mijn dorp bijvoorbeeld niet. Gek genoeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
834 voor 25,50 % inmiddels. Elk flutdorp van 1000 inwoners of nog minder telt mee
Ik probeer in ieder geval m'n gemiddelde boven de 7500 te houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja werkt wat beter bij mij, gewoon elke dag een redelijke afstand ipv grote pieken en dalen. Maar ben daar niet meer zo stellig in, heb nog wel als weekdoel de 100k, maar als ik het een weekje niet haal dan is dat maar zo en ga ik dat niet meer overbodig lopen compenseren
Waar wonen jullie allemaal ???!!quote:You named 885 cities, with a total population of 174,100,076 (25.82% of the European urban population).
Ik denk dat mijn geduld op is voor ik over de 100 benquote:
Nooit eerder van gehoord.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutdorp tussen Leiden en Zoetermeer
Ik zou eerder zeggen tussen Leiden en Alphen, maar dat is natuurlijk Zoeterwoude-Rijndijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutdorp tussen Leiden en Zoetermeer
Ja, dingen met een - werken tot dusver allemaal niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen tussen Leiden en Alphen, maar dat is natuurlijk Zoeterwoude-Rijndijk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn geduld op is voor ik over de 100 ben
* Nattekat gaat het spelen om de tijd te doden
Okee. De groeten ermeequote:You named 1,012 cities, with a total population of 177,198,155 (26.28% of the European urban population).
Er is een station in dat dorpquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dreun gewoon de spoorkaart van Nederland op. En België en NRW.
Dan wil ik weten welk dorp je bedoeldequote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil het gewoon opzoeken om ervanaf te zijn![]()
Dan heb je een keer of 4 Helmond gehad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dreun gewoon de spoorkaart van Nederland op. En België en NRW.
Ik heb bijna 12.000 stapjes bij elkaar geglibberd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ga nu eerst toch even kijken of er een stukje buiten gelopen kan worden2345 stapjes nu.
Tussen Leiden en Nieuw-Vennep, langs de A44. Heeft ook een grote P+R en een McDonald's naast het station.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wil ik weten welk dorp je bedoelde
Ze zijn nog tot en met zondag bezig, daarna moet het stucwerk drogen. Over paar weken komen ze het verfen en ook de trappen verfen dus dan begint het riedeltje weerquote:
hoe heet het zwembad dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik ken nog een kutdorp, maar ik kan natuurlijk bij God niet die naam voor me halen
Ik weet zelfs hoe het zwembad in dat dorp heet.
ja we speelde met 5 en dat rouleren we zeg maar dat er 2 tegen 2 spelen en 1 op de bank. Heb 1 potje gewonnenquote:
En hoeveel potjes verloren?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we speelde met 5 en dat rouleren we zeg maar dat er 2 tegen 2 spelen en 1 op de bank. Heb 1 potje gewonnen
Nattebad.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ha ben ik de tel bij kwijt geraakt
ja want je draait door zeg maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]Maar ze zijn wel zo beleefd dat je niet steeds aan de kant moet zitten.
Heb je daar handen en voeten voor nodig?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja want je draait door zeg maar.
weet niet hoe ik et moet uitleggen
voor het doordraaien of het uitleggen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je daar handen en voeten voor nodig?
Het uitleggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor het doordraaien of het uitleggen?
heb ik ook..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Het Bassie&Adriaan kutdorp kan ik ook niet op komen.
Kom ik over als iemand die slecht is in namen?
Vlaardingen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Het Bassie&Adriaan kutdorp kan ik ook niet op komen.
Kom ik over als iemand die slecht is in namen?
jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor het doordraaien of het uitleggen?
Ja nu verklap je de enige letter die ik al wistquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik ook..
ik ben na 34 nederlandse steden afgehaakt
plaats die jij zoekt begint met een S
Tietjerkstradeelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik hem nu niet gebruiken omdat je het verklapt hebt
Dan gebruik je 'm niet!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik hem nu niet gebruiken omdat je het verklapt hebt
Ik denk de rand van Nederland.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou bijna kunnen achterhalen waar ik ongeveer woon.
Ja dat ene rondjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk de rand van Nederland.
Het is koud! Maar gelukkig nu niet glad. 4799 stappies. Voorlopig gewoon even schade beperkt houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ga nu eerst toch even kijken of er een stukje buiten gelopen kan worden2345 stapjes nu.
SASSENHEIMquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tussen Leiden en Nieuw-Vennep, langs de A44. Heeft ook een grote P+R en een McDonald's naast het station.
U gaat door voor de koelkast.quote:
Buitenland? Vakanties? Elk dorpje telt bijnaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast.
Ik zit nu op 110 binnen Nederland en begin toch wel redelijk vast te raken
Ja, ik wil wel eerst gewoon Nederland zo veel mogelijk af hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buitenland? Vakanties? Elk dorpje telt bijna
ik heb net ook even een rondje gelopen. om het bed heen. Eerst het spul afhalen en toen het bed weer opmaken.quote:
Ja jij sport er ook nog heel veel bij, dan snap ik wel dat je minder looptquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik probeer in ieder geval m'n gemiddelde boven de 7500 te houden.
Misschien ga ik binnenkort wel weer op de 10k per dag mikken maar dat heb ik echt al maanden niet meer gedaan omdat ik meer aan het sporten ben.
De enorme pieken zijn vaak dagen waarop er wat speciaals is, feestjes, vakantie, pretparken dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |