Mooiste Nederlandstalige nummer ooitquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij vloog vlakbij uit de bocht, vertrok toen naar Frankrijk en zat daar op een terras. Ofzo
Oh hohoooquote:
De persoon Danny en de website fok zijn hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:50 schreef Ama het volgende:
Ben dan toch wel benieuwd of dat echt in het forum wordt gestoken..
Aan de ene kant geloof ik niet dat hij er rijk van wordt. Aan de andere kant, zolang fok! gewoon blijft draaien vind ik het prima als hij er wat aan overhoudtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:50 schreef Ama het volgende:
Ben dan toch wel benieuwd of dat echt in het forum wordt gestoken..
Zo ver wilde ik niet gaan. Maar als ik er 1 van Acda en de Munnik moet kiezen, vooruit dan die maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooiste Nederlandstalige nummer ooit
Denk dat het meer hoofdpijn oplevert.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene kant geloof ik niet dat hij er rijk van wordt. Aan de andere kant, zolang fok! gewoon blijft draaien vind ik het prima als hij er wat aan overhoudt
innala is leuk als je meer op de wizards richt. Anders is marchesa een leuke optie.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, heb verder ook geen 40k decks. Al wil ik nog wel een demon wizard deck maken. Daar ben ik een beetje mee bezig aan het brewen. Heb blauw, zwart en rood als kleuren, maar ik weet nog niet wie ik als Commander wil.
Of hij koopt er Lego vanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het meer hoofdpijn oplevert.
En wij maar kwekhard werken voor zijn Lego.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft hij gewoon een LEGO Foqueville staan.
Voortaan maar kerst vieren op 7 en 8 januari.quote:
Wel leuk hoor hier komen echt dikke vlokken uit de lucht en veel ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voortaan maar kerst vieren op 7 en 8 januari.
Ja, dan eerder Inalla inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
innala is leuk als je meer op de wizards richt. Anders is marchesa een leuke optie.
Kan je weer met counters werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |