Coke?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier komt er weer wit spul naar beneden.
Begin maar te snuiven.quote:
Heb ik niet.quote:
Dat was toch in Frankrijk vlakbij een terras??quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Er is ook een auto afgebrand ergens in Leiden, vraag me af of die van Herman was.
Hij vloog vlakbij uit de bocht, vertrok toen naar Frankrijk en zat daar op een terras. Ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was toch in Frankrijk vlakbij een terras??
Goed verhaal wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij vloog vlakbij uit de bocht, vertrok toen naar Frankrijk en zat daar op een terras. Ofzo
Dan zal dat wel een thema zijn wat je leuk vindt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen bij het openen van een booster. Maar ik heb wel opvallend veel decks die iets met counters doen .
@tong80 ? Was het die van jou?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Er is ook een auto afgebrand ergens in Leiden, vraag me af of die van Herman was.
Ik lees het anders, maar zodra ik de stemmen van Acda en de Munnik hoor, schakel ik over op iets anders.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij vloog vlakbij uit de bocht, vertrok toen naar Frankrijk en zat daar op een terras. Ofzo
Allemaal doorgesluist naar een offshore bank account in Zwitserlandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:50 schreef Ama het volgende:
Ben dan toch wel benieuwd of dat echt in het forum wordt gestoken..
Nee, heb verder ook geen 40k decks. Al wil ik nog wel een demon wizard deck maken. Daar ben ik een beetje mee bezig aan het brewen. Heb blauw, zwart en rood als kleuren, maar ik weet nog niet wie ik als Commander wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zal dat wel een thema zijn wat je leuk vindt.
Heb je magus dan ook al gebouwd? Die uit de 40k decks.
@Ted ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Allemaal doorgesluist naar een offshore bank account in Zwitserland
Mooiste Nederlandstalige nummer ooitquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oh hohoooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |