quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, ook nog even de stapjes van afgelopen jaar, toch nog een goede 5,3 miljoen
[ afbeelding ]
Maar jij zwemt er nog bijquote:
@Kaneelstokjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier dan. 25 % gehaald. Ik vind het goed. Als je eenmaal in de gaten hebt wat er allemaal mee telt dan blijf je bezig. Wel jammer dat plaatsnamen die vaker voorkomen gewoon niet geteld worden als je niet specificeert welke je bedoelt. Dus daar heb ik er nog een hoop laten liggen. Als ik nou helemaal niets te doen had zou ik de 1000 nog wel halen ook.
[ afbeelding ]
ik denk niet dat het daar lichter van wordt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan misschien de kraan open draaien?
oh ik zal zo ook eens kijken of ik dat kan zienquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, ook nog even de stapjes van afgelopen jaar, toch nog een goede 5,3 miljoen
[ afbeelding ]
13 september was mijn meeste dag met 44917quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Das waar
30 juni was 24127
Oostenrijk genot. In die tyfushitte.
12 juli bij mij, maar 28.942quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
13 september was mijn meeste dag met 44917
Niet de 45k gehaald toen
jouw gemiddelde ligt wel een stuk hogerquote:
Wat je wil horen als je je broek etc etcquote:
834 voor 25,50 % inmiddels. Elk flutdorp van 1000 inwoners of nog minder telt meequote:
Ik ben een keer kotsmisselijk geweest dit jaar, dat zal wel het minste zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis de stat
de dag met minste/meeste hapjes
Ja werkt wat beter bij mij, gewoon elke dag een redelijke afstand ipv grote pieken en dalen. Maar ben daar niet meer zo stellig in, heb nog wel als weekdoel de 100k, maar als ik het een weekje niet haal dan is dat maar zo en ga ik dat niet meer overbodig lopen compenserenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
jouw gemiddelde ligt wel een stuk hoger
hoelang nog?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:06 schreef Haags het volgende:
Boohhh de kat mag de slaapkamer niet uit. Helemaal van slag is ze
Als ze mijn buikomvang zienquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat je wil horen als je je broek etc etc
Niet allemaal. Mijn dorp bijvoorbeeld niet. Gek genoeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
834 voor 25,50 % inmiddels. Elk flutdorp van 1000 inwoners of nog minder telt mee
Ik probeer in ieder geval m'n gemiddelde boven de 7500 te houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja werkt wat beter bij mij, gewoon elke dag een redelijke afstand ipv grote pieken en dalen. Maar ben daar niet meer zo stellig in, heb nog wel als weekdoel de 100k, maar als ik het een weekje niet haal dan is dat maar zo en ga ik dat niet meer overbodig lopen compenseren
Waar wonen jullie allemaal ???!!quote:You named 885 cities, with a total population of 174,100,076 (25.82% of the European urban population).
Ik denk dat mijn geduld op is voor ik over de 100 benquote:
Nooit eerder van gehoord.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutdorp tussen Leiden en Zoetermeer
Ik zou eerder zeggen tussen Leiden en Alphen, maar dat is natuurlijk Zoeterwoude-Rijndijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutdorp tussen Leiden en Zoetermeer
Ja, dingen met een - werken tot dusver allemaal niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen tussen Leiden en Alphen, maar dat is natuurlijk Zoeterwoude-Rijndijk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn geduld op is voor ik over de 100 ben
* Nattekat gaat het spelen om de tijd te doden
Okee. De groeten ermeequote:You named 1,012 cities, with a total population of 177,198,155 (26.28% of the European urban population).
Er is een station in dat dorpquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dreun gewoon de spoorkaart van Nederland op. En België en NRW.
Dan wil ik weten welk dorp je bedoeldequote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil het gewoon opzoeken om ervanaf te zijn![]()
Dan heb je een keer of 4 Helmond gehad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dreun gewoon de spoorkaart van Nederland op. En België en NRW.
Ik heb bijna 12.000 stapjes bij elkaar geglibberd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ga nu eerst toch even kijken of er een stukje buiten gelopen kan worden2345 stapjes nu.
Tussen Leiden en Nieuw-Vennep, langs de A44. Heeft ook een grote P+R en een McDonald's naast het station.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wil ik weten welk dorp je bedoelde
Ze zijn nog tot en met zondag bezig, daarna moet het stucwerk drogen. Over paar weken komen ze het verfen en ook de trappen verfen dus dan begint het riedeltje weerquote:
hoe heet het zwembad dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik ken nog een kutdorp, maar ik kan natuurlijk bij God niet die naam voor me halen
Ik weet zelfs hoe het zwembad in dat dorp heet.
ja we speelde met 5 en dat rouleren we zeg maar dat er 2 tegen 2 spelen en 1 op de bank. Heb 1 potje gewonnenquote:
En hoeveel potjes verloren?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we speelde met 5 en dat rouleren we zeg maar dat er 2 tegen 2 spelen en 1 op de bank. Heb 1 potje gewonnen
Nattebad.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ha ben ik de tel bij kwijt geraakt
ja want je draait door zeg maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]Maar ze zijn wel zo beleefd dat je niet steeds aan de kant moet zitten.
Heb je daar handen en voeten voor nodig?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja want je draait door zeg maar.
weet niet hoe ik et moet uitleggen
voor het doordraaien of het uitleggen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je daar handen en voeten voor nodig?
Het uitleggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor het doordraaien of het uitleggen?
heb ik ook..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Het Bassie&Adriaan kutdorp kan ik ook niet op komen.
Kom ik over als iemand die slecht is in namen?
Vlaardingen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Het Bassie&Adriaan kutdorp kan ik ook niet op komen.
Kom ik over als iemand die slecht is in namen?
jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor het doordraaien of het uitleggen?
Ja nu verklap je de enige letter die ik al wistquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik ook..
ik ben na 34 nederlandse steden afgehaakt
plaats die jij zoekt begint met een S
Tietjerkstradeelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik hem nu niet gebruiken omdat je het verklapt hebt
Dan gebruik je 'm niet!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik hem nu niet gebruiken omdat je het verklapt hebt
Ik denk de rand van Nederland.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou bijna kunnen achterhalen waar ik ongeveer woon.
Ja dat ene rondjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk de rand van Nederland.
Het is koud! Maar gelukkig nu niet glad. 4799 stappies. Voorlopig gewoon even schade beperkt houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ga nu eerst toch even kijken of er een stukje buiten gelopen kan worden2345 stapjes nu.
SASSENHEIMquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tussen Leiden en Nieuw-Vennep, langs de A44. Heeft ook een grote P+R en een McDonald's naast het station.
U gaat door voor de koelkast.quote:
Buitenland? Vakanties? Elk dorpje telt bijnaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast.
Ik zit nu op 110 binnen Nederland en begin toch wel redelijk vast te raken
Ja, ik wil wel eerst gewoon Nederland zo veel mogelijk af hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buitenland? Vakanties? Elk dorpje telt bijna
ik heb net ook even een rondje gelopen. om het bed heen. Eerst het spul afhalen en toen het bed weer opmaken.quote:
Ja jij sport er ook nog heel veel bij, dan snap ik wel dat je minder looptquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik probeer in ieder geval m'n gemiddelde boven de 7500 te houden.
Misschien ga ik binnenkort wel weer op de 10k per dag mikken maar dat heb ik echt al maanden niet meer gedaan omdat ik meer aan het sporten ben.
De enorme pieken zijn vaak dagen waarop er wat speciaals is, feestjes, vakantie, pretparken dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |