Coke?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier komt er weer wit spul naar beneden.
Begin maar te snuiven.quote:
Heb ik niet.quote:
Dat was toch in Frankrijk vlakbij een terras??quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Er is ook een auto afgebrand ergens in Leiden, vraag me af of die van Herman was.
Hij vloog vlakbij uit de bocht, vertrok toen naar Frankrijk en zat daar op een terras. Ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was toch in Frankrijk vlakbij een terras??
Goed verhaal wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij vloog vlakbij uit de bocht, vertrok toen naar Frankrijk en zat daar op een terras. Ofzo
Dan zal dat wel een thema zijn wat je leuk vindt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen bij het openen van een booster. Maar ik heb wel opvallend veel decks die iets met counters doen .
@tong80 ? Was het die van jou?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Er is ook een auto afgebrand ergens in Leiden, vraag me af of die van Herman was.
Ik lees het anders, maar zodra ik de stemmen van Acda en de Munnik hoor, schakel ik over op iets anders.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij vloog vlakbij uit de bocht, vertrok toen naar Frankrijk en zat daar op een terras. Ofzo
Allemaal doorgesluist naar een offshore bank account in Zwitserlandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:50 schreef Ama het volgende:
Ben dan toch wel benieuwd of dat echt in het forum wordt gestoken..
Nee, heb verder ook geen 40k decks. Al wil ik nog wel een demon wizard deck maken. Daar ben ik een beetje mee bezig aan het brewen. Heb blauw, zwart en rood als kleuren, maar ik weet nog niet wie ik als Commander wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zal dat wel een thema zijn wat je leuk vindt.
Heb je magus dan ook al gebouwd? Die uit de 40k decks.
@Ted ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Allemaal doorgesluist naar een offshore bank account in Zwitserland
Mooiste Nederlandstalige nummer ooitquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oh hohoooquote:
De persoon Danny en de website fok zijn hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:50 schreef Ama het volgende:
Aan de ene kant geloof ik niet dat hij er rijk van wordt. Aan de andere kant, zolang fok! gewoon blijft draaien vind ik het prima als hij er wat aan overhoudtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:50 schreef Ama het volgende:
Zo ver wilde ik niet gaan. Maar als ik er 1 van Acda en de Munnik moet kiezen, vooruit dan die maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooiste Nederlandstalige nummer ooit
Denk dat het meer hoofdpijn oplevert.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene kant geloof ik niet dat hij er rijk van wordt. Aan de andere kant, zolang fok! gewoon blijft draaien vind ik het prima als hij er wat aan overhoudt
innala is leuk als je meer op de wizards richt. Anders is marchesa een leuke optie.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, heb verder ook geen 40k decks. Al wil ik nog wel een demon wizard deck maken. Daar ben ik een beetje mee bezig aan het brewen. Heb blauw, zwart en rood als kleuren, maar ik weet nog niet wie ik als Commander wil.
Of hij koopt er Lego vanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het meer hoofdpijn oplevert.
En wij maar kwekhard werken voor zijn Lego.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft hij gewoon een LEGO Foqueville staan.
Voortaan maar kerst vieren op 7 en 8 januari.quote:
Wel leuk hoor hier komen echt dikke vlokken uit de lucht en veel ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voortaan maar kerst vieren op 7 en 8 januari.
Ja, dan eerder Inalla inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
innala is leuk als je meer op de wizards richt. Anders is marchesa een leuke optie.
Kan je weer met counters werken
ik hoop vooral dat er net genoeg ingestoken wordt om de boel up en running te houden, als hij daarna zelf er nog wat leuks mee doet is dat zijn goed recht imhoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene kant geloof ik niet dat hij er rijk van wordt. Aan de andere kant, zolang fok! gewoon blijft draaien vind ik het prima als hij er wat aan overhoudt
Ik ookquote:
Doorgaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Dr.Flash
https://cityquiz.io/quizzes/europe
Ben benieuwd hoever jij met een dergelijke quiz komt. Je hebt toch al heel wat gezien van Europa.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Net met wandelen eerst 1,5 uur heerlijk zonnetje en strakblauwe lucht dus maakte een iets groter rondje. En precies op het open gedeelte zonder enige vorm van beschutting kwam er opeens een horizontale hagelbui met de wind van voren gevolgd door een bak sneeuwHelemaal doorweekt nu, eerst even een beetje opwarmen en zo een loeihete douche nemen.
Jaaaquote:
Geen nummer van de nachtapotheker?quote:
Hier ligt niets meer.quote:
Wel even een kopje vanille latte erbij gepaktquote:
Hier komt het momenteel met bakken uit de lucht alleen blijft het niet liggenquote:
Hollywood sneeuw.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier komt het momenteel met bakken uit de lucht alleen blijft het niet liggen
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier komt het momenteel met bakken uit de lucht alleen blijft het niet liggen
Zoals dit hier net?quote:
Maak een mini sneeuwpopje!quote:
Ja alleen blijft het zelfs niet op het gras en planten liggenquote:
quote:
Slechts een ieniemienie kansje hier vanavond/nachtquote:
Hier leek het ook de hele tijd noordelijk langs te gaan, maar zakt toch opeens een flink stuk zuidelijker, dus misschien heb je nog gelukquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Slechts een ieniemienie kansje hier vanavond/nacht
Welke ga je nemen?quote:
Hier schijnt al de hele dag volop de zon.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier leek het ook de hele tijd noordelijk langs te gaan, maar zakt toch opeens een flink stuk zuidelijker, dus misschien heb je nog geluk
Misschien is de sub of the day vandaag een goede? Weet niet of ze dat nog doen hierquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mogelijk subway melt maar ik kijk daar nog eff
Dat was nog van vanochtend, dit bleef ook bijna niet liggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen blijft het zelfs niet op het gras en planten liggen
lekker opwarmenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel even een kopje vanille latte erbij gepakt
Ja dat deed het hier ook, tot het dat opeens niet meer deedquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier schijnt al de hele dag volop de zon.
Ik hoop gewoon een keer een dik pak sneeuw, die smelttroep is ook niks
Ik lig ook onder een dekentjequote:
Oh dat kan ik binnenkort ook wel een keertje op de markt halen, dat is best een goed idee. En markt is hier altijd op vrijdag dus dat is ook wel chill voor in het weekend.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:21 schreef Nizno het volgende:
sjow de dikke sneeuwvlokken overleefd.
er was markt dus even wat tapas snaaierij gehaald...
Nou hier dan. 25 % gehaald. Ik vind het goed. Als je eenmaal in de gaten hebt wat er allemaal mee telt dan blijf je bezig. Wel jammer dat plaatsnamen die vaker voorkomen gewoon niet geteld worden als je niet specificeert welke je bedoelt. Dus daar heb ik er nog een hoop laten liggen. Als ik nou helemaal niets te doen had zou ik de 1000 nog wel halen ook.quote:
quote:
Goed bezig Nizziequote:
daarom 1 dag tegelijkquote:
Gewoon aan mij denken, dan vind je het vanzelf smerigquote:
ja dan hoef ik ook geen eten meerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon aan mij denken, dan vind je het vanzelf smerig
Ohquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Iemand heeft de schakelaar gesloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |