ik hoop vooral dat er net genoeg ingestoken wordt om de boel up en running te houden, als hij daarna zelf er nog wat leuks mee doet is dat zijn goed recht imhoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene kant geloof ik niet dat hij er rijk van wordt. Aan de andere kant, zolang fok! gewoon blijft draaien vind ik het prima als hij er wat aan overhoudt
Ik ookquote:
Doorgaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Dr.Flash
https://cityquiz.io/quizzes/europe
Ben benieuwd hoever jij met een dergelijke quiz komt. Je hebt toch al heel wat gezien van Europa.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Net met wandelen eerst 1,5 uur heerlijk zonnetje en strakblauwe lucht dus maakte een iets groter rondje. En precies op het open gedeelte zonder enige vorm van beschutting kwam er opeens een horizontale hagelbui met de wind van voren gevolgd door een bak sneeuwHelemaal doorweekt nu, eerst even een beetje opwarmen en zo een loeihete douche nemen.
Jaaaquote:
Geen nummer van de nachtapotheker?quote:
Hier ligt niets meer.quote:
Wel even een kopje vanille latte erbij gepaktquote:
Hier komt het momenteel met bakken uit de lucht alleen blijft het niet liggenquote:
Hollywood sneeuw.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier komt het momenteel met bakken uit de lucht alleen blijft het niet liggen
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier komt het momenteel met bakken uit de lucht alleen blijft het niet liggen
Zoals dit hier net?quote:
Maak een mini sneeuwpopje!quote:
Ja alleen blijft het zelfs niet op het gras en planten liggenquote:
quote:
Slechts een ieniemienie kansje hier vanavond/nachtquote:
Hier leek het ook de hele tijd noordelijk langs te gaan, maar zakt toch opeens een flink stuk zuidelijker, dus misschien heb je nog gelukquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Slechts een ieniemienie kansje hier vanavond/nacht
Welke ga je nemen?quote:
Hier schijnt al de hele dag volop de zon.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier leek het ook de hele tijd noordelijk langs te gaan, maar zakt toch opeens een flink stuk zuidelijker, dus misschien heb je nog geluk
Misschien is de sub of the day vandaag een goede? Weet niet of ze dat nog doen hierquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mogelijk subway melt maar ik kijk daar nog eff
Dat was nog van vanochtend, dit bleef ook bijna niet liggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen blijft het zelfs niet op het gras en planten liggen
lekker opwarmenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel even een kopje vanille latte erbij gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |