Ik zou eerder zeggen tussen Leiden en Alphen, maar dat is natuurlijk Zoeterwoude-Rijndijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutdorp tussen Leiden en Zoetermeer
Ja, dingen met een - werken tot dusver allemaal niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen tussen Leiden en Alphen, maar dat is natuurlijk Zoeterwoude-Rijndijk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn geduld op is voor ik over de 100 ben
* Nattekat gaat het spelen om de tijd te doden
Okee. De groeten ermeequote:You named 1,012 cities, with a total population of 177,198,155 (26.28% of the European urban population).
Er is een station in dat dorpquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dreun gewoon de spoorkaart van Nederland op. En België en NRW.
Dan wil ik weten welk dorp je bedoeldequote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil het gewoon opzoeken om ervanaf te zijn![]()
Dan heb je een keer of 4 Helmond gehad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dreun gewoon de spoorkaart van Nederland op. En België en NRW.
Ik heb bijna 12.000 stapjes bij elkaar geglibberd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ga nu eerst toch even kijken of er een stukje buiten gelopen kan worden2345 stapjes nu.
Tussen Leiden en Nieuw-Vennep, langs de A44. Heeft ook een grote P+R en een McDonald's naast het station.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wil ik weten welk dorp je bedoelde
Ze zijn nog tot en met zondag bezig, daarna moet het stucwerk drogen. Over paar weken komen ze het verfen en ook de trappen verfen dus dan begint het riedeltje weerquote:
hoe heet het zwembad dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik ken nog een kutdorp, maar ik kan natuurlijk bij God niet die naam voor me halen
Ik weet zelfs hoe het zwembad in dat dorp heet.
ja we speelde met 5 en dat rouleren we zeg maar dat er 2 tegen 2 spelen en 1 op de bank. Heb 1 potje gewonnenquote:
En hoeveel potjes verloren?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we speelde met 5 en dat rouleren we zeg maar dat er 2 tegen 2 spelen en 1 op de bank. Heb 1 potje gewonnen
Nattebad.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ha ben ik de tel bij kwijt geraakt
ja want je draait door zeg maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]Maar ze zijn wel zo beleefd dat je niet steeds aan de kant moet zitten.
Heb je daar handen en voeten voor nodig?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja want je draait door zeg maar.
weet niet hoe ik et moet uitleggen
voor het doordraaien of het uitleggen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je daar handen en voeten voor nodig?
Het uitleggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor het doordraaien of het uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |