Ja dat deed het hier ook, tot het dat opeens niet meer deedquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier schijnt al de hele dag volop de zon.
Ik hoop gewoon een keer een dik pak sneeuw, die smelttroep is ook niks
Ik lig ook onder een dekentjequote:
Oh dat kan ik binnenkort ook wel een keertje op de markt halen, dat is best een goed idee. En markt is hier altijd op vrijdag dus dat is ook wel chill voor in het weekend.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:21 schreef Nizno het volgende:
sjow de dikke sneeuwvlokken overleefd.
er was markt dus even wat tapas snaaierij gehaald...
Nou hier dan. 25 % gehaald. Ik vind het goed. Als je eenmaal in de gaten hebt wat er allemaal mee telt dan blijf je bezig. Wel jammer dat plaatsnamen die vaker voorkomen gewoon niet geteld worden als je niet specificeert welke je bedoelt. Dus daar heb ik er nog een hoop laten liggen. Als ik nou helemaal niets te doen had zou ik de 1000 nog wel halen ook.quote:
quote:
Goed bezig Nizziequote:
daarom 1 dag tegelijkquote:
Gewoon aan mij denken, dan vind je het vanzelf smerigquote:
ja dan hoef ik ook geen eten meerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon aan mij denken, dan vind je het vanzelf smerig
Ohquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Iemand heeft de schakelaar gesloopt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, ook nog even de stapjes van afgelopen jaar, toch nog een goede 5,3 miljoen
[ afbeelding ]
Maar jij zwemt er nog bijquote:
@Kaneelstokjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier dan. 25 % gehaald. Ik vind het goed. Als je eenmaal in de gaten hebt wat er allemaal mee telt dan blijf je bezig. Wel jammer dat plaatsnamen die vaker voorkomen gewoon niet geteld worden als je niet specificeert welke je bedoelt. Dus daar heb ik er nog een hoop laten liggen. Als ik nou helemaal niets te doen had zou ik de 1000 nog wel halen ook.
[ afbeelding ]
ik denk niet dat het daar lichter van wordt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan misschien de kraan open draaien?
oh ik zal zo ook eens kijken of ik dat kan zienquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, ook nog even de stapjes van afgelopen jaar, toch nog een goede 5,3 miljoen
[ afbeelding ]
13 september was mijn meeste dag met 44917quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Das waar
30 juni was 24127
Oostenrijk genot. In die tyfushitte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |