Lekker wat achterstallige werkjes werken zonder dat er iemand in je nek springtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begint maandag pas. Vandaag is echt een nutteloze kutdag die alleen maar bestaat omdat ik die vrije dag wilde bewaren.
quote:
Dank jullie voor dit medeleven. het wordt zeer gewaardeerd in deze moeilijke tijd.quote:
1 bevroren hondquote:
Flauw. Oh wacht, toch niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een korreltje zout nemen.
Rust zacht.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:55 schreef dud0r het volgende:
De lunch is te laat besteld en nu is het er pas over een uur.
Rip mij met alle honger enzo
Sterkte in deze moeilijke tijdenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:07 schreef dud0r het volgende:
ik heb een koekje en een mandarijntje gepakt om de ergste honger te overkomen.
ripquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:55 schreef dud0r het volgende:
De lunch is te laat besteld en nu is het er pas over een uur.
Rip mij met alle honger enzo
Is er al een gironummer geopend om je de winter door te helpen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:07 schreef dud0r het volgende:
Heb je nog nieuwe decks gebouwd?quote:
Je weet wat een anglicisme is hè?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:07 schreef dud0r het volgende:
ja, komt regelrecht op mijn rekening terechtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Is er al een gironummer geopend om je de winter door te helpen?
mja, die mogelijkheid is voor maar enkele weggelegd bij ons..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou ik aanpakken als excuus om dan thuis te werken.
Voelt gewoon als vrijdag voor mij.quote:
Oh ik dacht dat ik @CherryLips quootte. Keek maar half naar de UIquote:
Maar eigenlijk is alles tot aan 5 januari een zondag vanaf kerst.quote:
Ja wat heb ik daar nou aan dat Gerrie dat weet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik @:cherrylips quootte. Keek maar half naar de UI![]()
Cherrylips weet dat wel. Maar goed, laat ook maar verder
Ben volledig aan het lamklotenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker wat achterstallige werkjes werken zonder dat er iemand in je nek springt![]()
Of gewoon lamkloten net als ik
Gewoon, iets te letterlijk vertalen uit, in dit geval, het Engels.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja wat heb ik daar nou aan dat Gerrie dat weet.
Doe uitleggen dan.
Als je niet uitkijkt kraakt er wat anders!quote:
STINGquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:02 schreef STING het volgende:
[..]
Flauw. Oh wacht, toch niet.
De beste wensen allemaal
Ik heb mijn Necron Dynasty deck van mono zwart omgebouwd tot drie kleuren met Megatron als Commander.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe decks gebouwd?
Ik moet Aloy en the last of us nog bouwen voor m'n playstation secret lair
de andere heb ik al wel in elkaar gedraaid in moxfield.
Dan kan het daarna richting de proxy printer.
Dingen letterlijk vertalen is leukquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, iets te letterlijk vertalen uit, in dit geval, het Engels.
Nee, dan is het lastig thuiswerken inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, die mogelijkheid is voor maar enkele weggelegd bij ons..
producten en inpakmateriaal worden niet thuis bezorgd immers
Ah geinig die kende ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn Necron Dynasty deck van mono zwart omgebouwd tot drie kleuren met Megatron als Commander.
Daarnaast nog een deck gemaakt met Dyadrine, Synthesis Amalgam als Commander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |