Begint maandag pas. Vandaag is echt een nutteloze kutdag die alleen maar bestaat omdat ik die vrije dag wilde bewaren.quote:
Ga iets leuks doen of kijken, ga je huisje schoonmaken, whatever.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begint maandag pas. Vandaag is echt een nutteloze kutdag die alleen maar bestaat omdat ik die vrije dag wilde bewaren.
Veel plezierquote:
succes. sla ze allemaal kapot he.quote:
RIPquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:55 schreef dud0r het volgende:
De lunch is te laat besteld en nu is het er pas over een uur.
Rip mij met alle honger enzo
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:55 schreef dud0r het volgende:
Lekker wat achterstallige werkjes werken zonder dat er iemand in je nek springtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begint maandag pas. Vandaag is echt een nutteloze kutdag die alleen maar bestaat omdat ik die vrije dag wilde bewaren.
quote:
Dank jullie voor dit medeleven. het wordt zeer gewaardeerd in deze moeilijke tijd.quote:
1 bevroren hondquote:
Flauw. Oh wacht, toch niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een korreltje zout nemen.
Rust zacht.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:55 schreef dud0r het volgende:
Sterkte in deze moeilijke tijdenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:07 schreef dud0r het volgende:
ik heb een koekje en een mandarijntje gepakt om de ergste honger te overkomen.
ripquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:55 schreef dud0r het volgende:
Is er al een gironummer geopend om je de winter door te helpen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:07 schreef dud0r het volgende:
Heb je nog nieuwe decks gebouwd?quote:
Je weet wat een anglicisme is hè?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:07 schreef dud0r het volgende:
ja, komt regelrecht op mijn rekening terechtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Is er al een gironummer geopend om je de winter door te helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |