Hangt er vanaf.quote:
Als het een wit laagje drugs is dan mogelijk beter binnen dan buitenquote:
en mn been breken omdat het glad is zeker?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bakkes
[..]
Immer
[..]
Maar dan kan je lekker rondje in de sneeuw gaan lopen
Hier was het net niet echt gladquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
en mn been breken omdat het glad is zeker?
Het was aan het sneeuwen toen ik naar buiten ging. Op de weg bleef het nog niet liggen. De stoep een beetje. Maar geen idee hoe het nu is. Zie het over een paar minuten wel als ik weer naar buiten gaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar volgens mij zit jij ook net op randje wel/geen sneeuw?
Ah ja, hier ligt wel een 2-3 cm en is echt alles wit, ook de weg. Dus afhankelijk van de regio kan t idd wel goed glad zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was aan het sneeuwen toen ik naar buiten ging. Op de weg bleef het nog niet liggen. De stoep een beetje. Maar geen idee hoe het nu is. Zie het over een paar minuten wel als ik weer naar buiten ga
Collega woont halverwege mijn route richting kantoor en die meldde net dat het op sommige stukken echt abs testen en glijden is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah ja, hier ligt wel een 2-3 cm en is echt alles wit, ook de weg. Dus afhankelijk van de regio kan t idd wel goed glad zijn
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah ja, hier ligt wel een 2-3 cm en is echt alles wit, ook de weg. Dus afhankelijk van de regio kan t idd wel goed glad zijn
Tskquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor het al. Weer glad genoeg om binnen te bljiven.
.quote:
Dat zou ik aanpakken als excuus om dan thuis te werken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:36 schreef mschol het volgende:
net in whatsapp ook waarschuwing van collega dat het glad is
Hier sneeuwde het gisterenavond om 22 uur al. Ligt niet veel niet heel veel een halve centimeterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koude wind buiten, maar geen sneeuw of gladheid.![]()
Weer terug binnen van de kapper.
Het geeft altijd mooie plaatjesquote:
Hier ook hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het geeft altijd mooie plaatjes
Het sneeuwt hier trouwens net weer
ALs je niet onderweg moet is het altijd prachtig.quote:
Ja, dat is wel mooi.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je niet onderweg moet is het altijd prachtig.
Toen ik nog niet zo lui was en gewoon ging lopen ipv in de scootmobiel mijn buiten verplaats ging ik altijd wandelen.
En dan zeker op het moment dat het begon.
De wereld is dan zo mooi, groot en sereen.
De sneeuw nog zonder sporen Prachtig ik genoot daar altijd van
Ja het ziet er altijd wel mooi uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je niet onderweg moet is het altijd prachtig.
Toen ik nog niet zo lui was en gewoon ging lopen ipv in de scootmobiel mijn buiten verplaats ging ik altijd wandelen.
En dan zeker op het moment dat het begon.
De wereld is dan zo mooi, groot en sereen.
De sneeuw nog zonder sporen Prachtig ik genoot daar altijd van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |