Volgens mij is uit SC’s niet zoveel te halen. Toen we begonnen met daten was ik eigenlijk is soort van pauze-stand qua daten en kwam het toevallig op m’n pad.quote:
Preciesquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zal wel idd
Sowieso altijd uitgaan van je eigen situatie en wat je dokter zegt
verstandige reactiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik geloof niet dat dit om Nederlanders gaat, van oorsprong is dat nooit gemiddeld hoog geweest.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:51 schreef kwiwi het volgende:
Nederland heeft het hoogste femicide cijfer van europa hoor ik?
Hier eerder vanavond ookquote:
Een hoop vrouwen die tegenwoordig net zoveel verstand hebben van mannen als van autorijden of voetbal, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit om Nederlanders gaat, van oorsprong is dat nooit gemiddeld hoog geweest.
Is weer iets nieuws..
tis ook wel erg stil in huis... radio is uit.quote:
daar hebben we hier nu geen last van met de neerslagquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
Oh het is weer oud en nieuw buiten.
Dat scheelt dan wel ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hebben we hier nu geen last van met de neerslag
We hebben allemaal weer de staatsloterij niet gewonnen dus nog steeds niet genoeg centjes om Foqueville op te richtenquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:28 schreef dud0r het volgende:
Heb ik nog wat gemist vanmiddag en vanavond?
Dat is jammerquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben allemaal weer de staatsloterij niet gewonnen dus nog steeds niet genoeg centjes om Foqueville op te richten
Ja dan wordt het dus toch een zandbank annexeren en inpolderenquote:
Ga ik ook doenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 03:57 schreef bitterbal het volgende:
te vroeg jongens. jullie moeten jullie nog een keer omdraaien
Ja. Wil verder slapen maar eerst moet m'n Rennie op zijnquote:
Ik breek ze altijd in kleine stukjes en slik ze dan door.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Wil verder slapen maar eerst moet m'n Rennie op zijn
Heb al geslapen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 03:57 schreef bitterbal het volgende:
te vroeg jongens. jullie moeten jullie nog een keer omdraaien
en ga je dan nog verder slapen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het vaak wel prettig om in de nacht rustig wat dingen te doen.
Is beter van niet. Lekker doorgaan.quote:
dan heb je lange dagenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is beter van niet. Lekker doorgaan.
Met oude en nieuw 24 uur wakker.quote:
hoe hou je dat vol?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met oude en nieuw 24 uur wakker.![]()
Dat moet ik niet meer te vaak doen.
Vroeger met drugs maar kan het nu ook prima zonder.quote:
kan ik mij niets meer bij voorstellenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:41 schreef FreshFruit het volgende:
En op een gegeven moment ben je over de slaap heen.
Wel vaak het voornemen om op een normale tijd te gaan slapen. Komt nooit wat van terecht.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik mij niets meer bij voorstellenals ik opsta kijk ik al uit naar de avond dat ik weer kan slapen :p
Hier niet.quote:
Succes dan maar. Ik ben nu aan het lopen richting sportschool en daarna richting kantoor. Dan maar eens zien hoe de wegen zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 06:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier vannacht ook al wat. Straks de Belgische snelweg maar trotseren.
Sneeuwkettingen mee ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 06:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Succes dan maar. Ik ben nu aan het lopen richting sportschool en daarna richting kantoor. Dan maar eens zien hoe de wegen zijn
Hier nog verplicht vrij.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:03 schreef kwiwi het volgende:
Hier nog een dag vrij vandaagKomt mooi uit dit jaar, die extra feestdag op vrijdag.
Iedere dag naar de gym dit jaar?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 06:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Succes dan maar. Ik ben nu aan het lopen richting sportschool en daarna richting kantoor. Dan maar eens zien hoe de wegen zijn
Ja. Zo onder m'n schoenen gebondenquote:
Tot nu toe wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere dag naar de gym dit jaar?
Valt wel mee hoor.quote:
Heb jaren terug een keer zijn eindejaarsshowtje bezocht, was prima hoor maar blijft bij een keer.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Haags .![]()
Bekijk deze YouTube-video
Parkour*quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:21 schreef FreshFruit het volgende:
Was ook maar een geintje. Doe je trouwens ook nog parcours ?
Hallo vriendje Haagsquote:
Maar Jekkers is met pensioen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:27 schreef Haags het volgende:
Bral mag de schoenveters niet strikken van Jekkers in ieder geval
Gewoon doenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:36 schreef dud0r het volgende:
Het gaat maar moeizaam vandaag.
Hartstikke lekker hoor zo'n middagje sauna gisteren maar die heeft al m'n gains gesmolten lijkt het wel.
Man man man
Sta je voor de spiegel jezelf uit te checken?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:36 schreef dud0r het volgende:
Het gaat maar moeizaam vandaag.
Hartstikke lekker hoor zo'n middagje sauna gisteren maar die heeft al m'n gains gesmolten lijkt het wel.
Man man man
Bakkesquote:
Immerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta je voor de spiegel jezelf uit te checken?
Maar dan kan je lekker rondje in de sneeuw gaan lopenquote:
Beter buiten dan binnenquote:
Hangt er vanaf.quote:
Als het een wit laagje drugs is dan mogelijk beter binnen dan buitenquote:
en mn been breken omdat het glad is zeker?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bakkes
[..]
Immer
[..]
Maar dan kan je lekker rondje in de sneeuw gaan lopen
Hier was het net niet echt gladquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
en mn been breken omdat het glad is zeker?
Het was aan het sneeuwen toen ik naar buiten ging. Op de weg bleef het nog niet liggen. De stoep een beetje. Maar geen idee hoe het nu is. Zie het over een paar minuten wel als ik weer naar buiten gaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar volgens mij zit jij ook net op randje wel/geen sneeuw?
Ah ja, hier ligt wel een 2-3 cm en is echt alles wit, ook de weg. Dus afhankelijk van de regio kan t idd wel goed glad zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was aan het sneeuwen toen ik naar buiten ging. Op de weg bleef het nog niet liggen. De stoep een beetje. Maar geen idee hoe het nu is. Zie het over een paar minuten wel als ik weer naar buiten ga
Collega woont halverwege mijn route richting kantoor en die meldde net dat het op sommige stukken echt abs testen en glijden is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah ja, hier ligt wel een 2-3 cm en is echt alles wit, ook de weg. Dus afhankelijk van de regio kan t idd wel goed glad zijn
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah ja, hier ligt wel een 2-3 cm en is echt alles wit, ook de weg. Dus afhankelijk van de regio kan t idd wel goed glad zijn
Tskquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor het al. Weer glad genoeg om binnen te bljiven.
.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |