Hier niet.quote:
Succes dan maar. Ik ben nu aan het lopen richting sportschool en daarna richting kantoor. Dan maar eens zien hoe de wegen zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 06:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier vannacht ook al wat. Straks de Belgische snelweg maar trotseren.
Sneeuwkettingen mee ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 06:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Succes dan maar. Ik ben nu aan het lopen richting sportschool en daarna richting kantoor. Dan maar eens zien hoe de wegen zijn
Hier nog verplicht vrij.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:03 schreef kwiwi het volgende:
Hier nog een dag vrij vandaagKomt mooi uit dit jaar, die extra feestdag op vrijdag.
Iedere dag naar de gym dit jaar?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 06:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Succes dan maar. Ik ben nu aan het lopen richting sportschool en daarna richting kantoor. Dan maar eens zien hoe de wegen zijn
Ja. Zo onder m'n schoenen gebondenquote:
Tot nu toe wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere dag naar de gym dit jaar?
Valt wel mee hoor.quote:
Heb jaren terug een keer zijn eindejaarsshowtje bezocht, was prima hoor maar blijft bij een keer.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Haags .![]()
Bekijk deze YouTube-video
Parkour*quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:21 schreef FreshFruit het volgende:
Was ook maar een geintje. Doe je trouwens ook nog parcours ?
Hallo vriendje Haagsquote:
Maar Jekkers is met pensioen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:27 schreef Haags het volgende:
Bral mag de schoenveters niet strikken van Jekkers in ieder geval
Gewoon doenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:36 schreef dud0r het volgende:
Het gaat maar moeizaam vandaag.
Hartstikke lekker hoor zo'n middagje sauna gisteren maar die heeft al m'n gains gesmolten lijkt het wel.
Man man man
Sta je voor de spiegel jezelf uit te checken?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:36 schreef dud0r het volgende:
Het gaat maar moeizaam vandaag.
Hartstikke lekker hoor zo'n middagje sauna gisteren maar die heeft al m'n gains gesmolten lijkt het wel.
Man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |