SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Wil je een oliebol?quote:
Helemaal niet joh zeurpietquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij hebt alleen die smerige met krenten.
Niet gelijk van dingen uitgaanquote:
Warm natuurlijkquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet gelijk van dingen uitgaan![]()
Ik heb ze allebei want kater lust geen krenten.
Wil je hem warm of koud
Oké hij is klaarquote:
Ik ook zoiets. En ik heb er nog een paar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gister 3 oliebollen en vandaag 4. Morgen maar afkicken.
Sterkequote:Op donderdag 1 januari 2026 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen maar een flesje bakboter opdrinken dan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen maar een flesje bakboter opdrinken dan.
En een lawine poedersuikerquote:
Hatsjoe.quote:
Nee, gezondheid.quote:
Gaat vast gezellig worden op de weg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:15 schreef Ama het volgende:
Nou volgende week gaat het sowieso sneeuwen.
En op het spoor. NS meteen in paniek.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat vast gezellig worden op de weg.
Gelukkig hebben we @Nattekat Die gaat ons vast vertellen hoe gezellig.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat vast gezellig worden op de weg.
Bij zijn nieuwe opdrachtgever en dan al meteen te laat.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we @:nattekat Die gaat ons vast vertellen hoe gezellig.
In de haast parkeert-ie z'n bolide dan in de auto van de baas met een hendig sjieke slip.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij zijn nieuwe opdrachtgever en dan al meteen te laat.
Je eet voor 2quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb echt weer zo’n hongerword gek van mezelf
Morgen thuiswerkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij zijn nieuwe opdrachtgever en dan al meteen te laat.
Ik moet gewoon werken morgenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen lekker vrij dus rustig dagje.
Boterhammetje met?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
Boterhammetje maken denk ik. Voor ik weer chips inadem.
de eerste verhalen waren dat er zo'n spettertjeskaarsinges (die ze op ijs doen in restaurants bij verjaardagen bijv) aan een fles zou hebben gezeten en iemand die fles omhoog deed ofzo. maar in de nu latere berichten lees ik dat het in onderzoek is hoe het heeft kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag net wat beelden van die brand in Zwitserland en die mensen konden geen kant op.
mayoquote:
Daar lijkt het heel sterk op jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
de eerste verhalen waren dat er zo'n spettertjeskaarsinges (die ze op ijs doen in restaurants bij verjaardagen bijv) aan een fles zou hebben gezeten en iemand die fles omhoog deed ofzo. maar in de nu latere berichten lees ik dat het in onderzoek is hoe het heeft kunnen gebeuren.
k vrees dat het een soortgelijke situatie is als in Volendam
mogelijk. mayo met hagelslag klinkt minder aantrekkelijkquote:
Ik las net ook al van zulke berichten iddquote:
Beetje zoals die brand in die nachtclub in de VS toenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag net wat beelden van die brand in Zwitserland en die mensen konden geen kant op.
die zoek ik sowieso niet op, net als van die boxer.. de foto's pontificaal op de hoofdpagina van ad.nl vond ik al niets... verwijzen ze ook nog naar video... euh.. neequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las net ook al van zulke berichten idd
Ga de filmpjes maar niet kijken
Ik kan er ook steeds minder goed tegen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zoek ik sowieso niet op, net als van die boxer.. de foto's pontificaal op de hoofdpagina van ad.nl vond ik al niets... verwijzen ze ook nog naar video... euh.. nee
Nee is beter van niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las net ook al van zulke berichten idd
Ga de filmpjes maar niet kijken
Levend verbranden en elkaar dooddrukken lijkt me ook niet de beste manier om te gaan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Nederlanders ooggetuigen van fatale cafébrand Crans Montana, "Nog nooit mensen zo horen gillen"
Ja precies, ik hoef dat allemaal niet te zienquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zoek ik sowieso niet op, net als van die boxer.. de foto's pontificaal op de hoofdpagina van ad.nl vond ik al niets... verwijzen ze ook nog naar video... euh.. nee
Kaas en chilisaus. Dikke donkere boterhammenquote:
Dat is echt een hoaxquote:
Idd. Echte horror. En als je er al levend uitkomt zal het nog wel vele nabelevingen geven. Verschrikkelijkquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Levend verbranden en elkaar dooddrukken lijkt me ook niet de beste manier om te gaan.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:51 schreef kwiwi het volgende:
Nederland heeft het hoogste femicide cijfer van europa hoor ik?
Gewoon single blijven.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:51 schreef kwiwi het volgende:
als je zonder parasiet ook al eet voor jezelf en 20 lintwormen valt die ene eter extra niet opquote:
Ohhh zoquote:
Ja maar dat doe ik dus nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je zonder parasiet ook al eet voor jezelf en 20 lintwormen valt die ene eter extra niet op![]()
Bizar. Dacht dat het Frankrijk of Duitsland zou zijn. Die hebben toch zeker meer inwoners die de religie van de eerwraak aanhangen.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kaas en chilisaus. Dikke donkere boterhammen
Zelfs dat is geen garantie. Is er zomaar eentje op zijn teentjes getrapt omdat je hem niet wil oidquote:
Hoop dat die “mannen” single blijven ja.quote:
Schoonzusje vreet zich wel een slag in de rondte sinds de bevalling, want borstvoedingquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik dus nietoverdag te misselijk om fatsoenlijk te eten tussen 12 en 19:00u ongeveer.
Dus ontbijt gaat dan nog wel en daarna is het gedoe.
Maaaar maakt niet uit, voor het goede doel.
Moet je dat boek of de podcast van Saskia Belleman eens lezen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bizar. Dacht dat het Frankrijk of Duitsland zou zijn. Die hebben toch zeker meer inwoners die de religie van de eerwraak aanhangen.
Gewoon jezelf opsluiten op je zolderkamer dan maar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs dat is geen garantie. Is er zomaar eentje op zijn teentjes getrapt omdat je hem niet wil oid
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je dat boek of de podcast van Saskia Belleman eens lezen.
Beste advies.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon jezelf opsluiten op je zolderkamer dan maar.
Goed ideequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon jezelf opsluiten op je zolderkamer dan maar.
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schoonzusje vreet zich wel een slag in de rondte sinds de bevalling, want borstvoeding
Gelukkig zijn er weinig mannen die mij willen. Gewoon lelijk en viesdik en oud zijn helpt wel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs dat is geen garantie. Is er zomaar eentje op zijn teentjes getrapt omdat je hem niet wil oid
veilig internet relatie beginnen met iemand aan de andere kant van de wereld en nooit ontmoetenquote:
Ik heb de pohi van Cali ook uitgebreid doorgelezenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:57 schreef kwiwi het volgende:
FOK!kers waren hun tijd ver vooruit. We waren in de jaren 2000 al bezig met onze veiligheid
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de pohi van Cali ook uitgebreid doorgelezen
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de pohi van Cali ook uitgebreid doorgelezen
Zeker.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]En zat er nog iets tussen waarvan je dacht "hmm.. interessant"?
Do tell..quote:
“Zij is van mij”quote:
Het schijnt best normaal te zijn met borstvoeding, maar niet iedereen heeft dezelfde ervaring.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
Alleen bij meerlingen kan je advies krijgen om meer te eten van bepaald voedsel of om iets aan te komen. Voor de rest zou je gewoon normaal/gezond moeten eten.
oeh lalalalalaquote:
Vooruitstrevend volkje zijn wequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:57 schreef kwiwi het volgende:
FOK!kers waren hun tijd ver vooruit. We waren in de jaren 2000 al bezig met onze veiligheid
zal wel advies zijn op haar situatie.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het schijnt best normaal te zijn met borstvoeding, maar niet iedereen heeft dezelfde ervaring.
Ze komt iig niet aan van al dat eten
Die adviezen veranderen ook ieder jaar weer volgens mij.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zal wel advies zijn op haar situatie.
Ik moest destijds ( met bv ) gewoon normaal/gezond eten.
Niet echt hoorquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die adviezen veranderen ook ieder jaar weer volgens mij.
Ja dat zal wel iddquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zal wel advies zijn op haar situatie.
Ik moest destijds ( met bv ) gewoon normaal/gezond eten.
Volgens mij is uit SC’s niet zoveel te halen. Toen we begonnen met daten was ik eigenlijk is soort van pauze-stand qua daten en kwam het toevallig op m’n pad.quote:
Preciesquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zal wel idd
Sowieso altijd uitgaan van je eigen situatie en wat je dokter zegt
verstandige reactiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik geloof niet dat dit om Nederlanders gaat, van oorsprong is dat nooit gemiddeld hoog geweest.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:51 schreef kwiwi het volgende:
Hier eerder vanavond ookquote:
Een hoop vrouwen die tegenwoordig net zoveel verstand hebben van mannen als van autorijden of voetbal, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit om Nederlanders gaat, van oorsprong is dat nooit gemiddeld hoog geweest.
Is weer iets nieuws..
tis ook wel erg stil in huis... radio is uit.quote:
daar hebben we hier nu geen last van met de neerslagquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
Oh het is weer oud en nieuw buiten.
Dat scheelt dan wel ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hebben we hier nu geen last van met de neerslag
We hebben allemaal weer de staatsloterij niet gewonnen dus nog steeds niet genoeg centjes om Foqueville op te richtenquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:28 schreef dud0r het volgende:
Heb ik nog wat gemist vanmiddag en vanavond?
Dat is jammerquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben allemaal weer de staatsloterij niet gewonnen dus nog steeds niet genoeg centjes om Foqueville op te richten
Ja dan wordt het dus toch een zandbank annexeren en inpolderenquote:
Ga ik ook doenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 03:57 schreef bitterbal het volgende:
te vroeg jongens. jullie moeten jullie nog een keer omdraaien
Ja. Wil verder slapen maar eerst moet m'n Rennie op zijnquote:
Ik breek ze altijd in kleine stukjes en slik ze dan door.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Wil verder slapen maar eerst moet m'n Rennie op zijn
Heb al geslapen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 03:57 schreef bitterbal het volgende:
te vroeg jongens. jullie moeten jullie nog een keer omdraaien
en ga je dan nog verder slapen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het vaak wel prettig om in de nacht rustig wat dingen te doen.
Is beter van niet. Lekker doorgaan.quote:
dan heb je lange dagenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is beter van niet. Lekker doorgaan.
Met oude en nieuw 24 uur wakker.quote:
hoe hou je dat vol?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met oude en nieuw 24 uur wakker.![]()
Dat moet ik niet meer te vaak doen.
Vroeger met drugs maar kan het nu ook prima zonder.quote:
kan ik mij niets meer bij voorstellenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:41 schreef FreshFruit het volgende:
En op een gegeven moment ben je over de slaap heen.
Wel vaak het voornemen om op een normale tijd te gaan slapen. Komt nooit wat van terecht.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik mij niets meer bij voorstellenals ik opsta kijk ik al uit naar de avond dat ik weer kan slapen :p
Hier niet.quote:
Succes dan maar. Ik ben nu aan het lopen richting sportschool en daarna richting kantoor. Dan maar eens zien hoe de wegen zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 06:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier vannacht ook al wat. Straks de Belgische snelweg maar trotseren.
Sneeuwkettingen mee ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 06:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Succes dan maar. Ik ben nu aan het lopen richting sportschool en daarna richting kantoor. Dan maar eens zien hoe de wegen zijn
Hier nog verplicht vrij.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:03 schreef kwiwi het volgende:
Hier nog een dag vrij vandaagKomt mooi uit dit jaar, die extra feestdag op vrijdag.
Iedere dag naar de gym dit jaar?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 06:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Succes dan maar. Ik ben nu aan het lopen richting sportschool en daarna richting kantoor. Dan maar eens zien hoe de wegen zijn
Ja. Zo onder m'n schoenen gebondenquote:
Tot nu toe wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere dag naar de gym dit jaar?
Valt wel mee hoor.quote:
Heb jaren terug een keer zijn eindejaarsshowtje bezocht, was prima hoor maar blijft bij een keer.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Haags .![]()
Bekijk deze YouTube-video
Parkour*quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:21 schreef FreshFruit het volgende:
Was ook maar een geintje. Doe je trouwens ook nog parcours ?
Hallo vriendje Haagsquote:
Maar Jekkers is met pensioen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:27 schreef Haags het volgende:
Bral mag de schoenveters niet strikken van Jekkers in ieder geval
Gewoon doenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:36 schreef dud0r het volgende:
Het gaat maar moeizaam vandaag.
Hartstikke lekker hoor zo'n middagje sauna gisteren maar die heeft al m'n gains gesmolten lijkt het wel.
Man man man
Sta je voor de spiegel jezelf uit te checken?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:36 schreef dud0r het volgende:
Het gaat maar moeizaam vandaag.
Hartstikke lekker hoor zo'n middagje sauna gisteren maar die heeft al m'n gains gesmolten lijkt het wel.
Man man man
Bakkesquote:
Immerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta je voor de spiegel jezelf uit te checken?
Maar dan kan je lekker rondje in de sneeuw gaan lopenquote:
Beter buiten dan binnenquote:
Hangt er vanaf.quote:
Als het een wit laagje drugs is dan mogelijk beter binnen dan buitenquote:
en mn been breken omdat het glad is zeker?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bakkes
[..]
Immer
[..]
Maar dan kan je lekker rondje in de sneeuw gaan lopen
Hier was het net niet echt gladquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
en mn been breken omdat het glad is zeker?
Het was aan het sneeuwen toen ik naar buiten ging. Op de weg bleef het nog niet liggen. De stoep een beetje. Maar geen idee hoe het nu is. Zie het over een paar minuten wel als ik weer naar buiten gaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar volgens mij zit jij ook net op randje wel/geen sneeuw?
Ah ja, hier ligt wel een 2-3 cm en is echt alles wit, ook de weg. Dus afhankelijk van de regio kan t idd wel goed glad zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was aan het sneeuwen toen ik naar buiten ging. Op de weg bleef het nog niet liggen. De stoep een beetje. Maar geen idee hoe het nu is. Zie het over een paar minuten wel als ik weer naar buiten ga
Collega woont halverwege mijn route richting kantoor en die meldde net dat het op sommige stukken echt abs testen en glijden is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah ja, hier ligt wel een 2-3 cm en is echt alles wit, ook de weg. Dus afhankelijk van de regio kan t idd wel goed glad zijn
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah ja, hier ligt wel een 2-3 cm en is echt alles wit, ook de weg. Dus afhankelijk van de regio kan t idd wel goed glad zijn
Tskquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor het al. Weer glad genoeg om binnen te bljiven.
.quote:
Dat zou ik aanpakken als excuus om dan thuis te werken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:36 schreef mschol het volgende:
net in whatsapp ook waarschuwing van collega dat het glad is
Hier sneeuwde het gisterenavond om 22 uur al. Ligt niet veel niet heel veel een halve centimeterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koude wind buiten, maar geen sneeuw of gladheid.![]()
Weer terug binnen van de kapper.
Het geeft altijd mooie plaatjesquote:
Hier ook hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het geeft altijd mooie plaatjes
Het sneeuwt hier trouwens net weer
ALs je niet onderweg moet is het altijd prachtig.quote:
Ja, dat is wel mooi.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je niet onderweg moet is het altijd prachtig.
Toen ik nog niet zo lui was en gewoon ging lopen ipv in de scootmobiel mijn buiten verplaats ging ik altijd wandelen.
En dan zeker op het moment dat het begon.
De wereld is dan zo mooi, groot en sereen.
De sneeuw nog zonder sporen Prachtig ik genoot daar altijd van
Ja het ziet er altijd wel mooi uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je niet onderweg moet is het altijd prachtig.
Toen ik nog niet zo lui was en gewoon ging lopen ipv in de scootmobiel mijn buiten verplaats ging ik altijd wandelen.
En dan zeker op het moment dat het begon.
De wereld is dan zo mooi, groot en sereen.
De sneeuw nog zonder sporen Prachtig ik genoot daar altijd van
Ja daar kon ik echt van genieten.quote:
Ja, tot er gestrooit gaat worden, dan wordt het baggerquote:
Het is code wit in m'n woonkamer. Stukadoor is bezig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
Het sneeuwt
CODE WIT
CODE WIT
DIT IS GEEN OEFENING
Oh, misschien is dat het gewoon.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is code wit in m'n woonkamer. Stukadoor is bezig.
Tering ellende 😂
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
Het sneeuwt
CODE WIT
CODE WIT
DIT IS GEEN OEFENING
code ff doorbijtenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is code wit in m'n woonkamer. Stukadoor is bezig.
Tering ellende 😂
Er ligt hier ook geen dikke pak nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:23 schreef Nattekat het volgende:
Nou, die sneeuw is wel echt heel zielig nu ik even goed uit het raam kijk
Evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:27 schreef Puala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nee, geen dik pak, maar vind dit al wel mooiquote:
vergeleken op een jaar is dat toch maar evenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Even
Ze zijn nog tot en met zondag bezig. Daarna drogen en dan de boel verfen.
Ging je slapen als mens, werd je wakker als sneeuwpopquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik werd wakker van de sneeuw. Sliep met het raam open en het spetterde in m’n gezicht
Eer alles droog is en met verfen en dat ook droog is ben je wel een maandje verder.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
vergeleken op een jaar is dat toch maar even![]()
Maar het is altijd drama als ze zo in je huis bezig zijn.
Beste klus dus. Maar dan heb je het ook weer mooi als het klaar isquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Eer alles droog is en met verfen en dat ook droog is ben je wel een maandje verder.
Ja dat preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging je slapen als mens, werd je wakker als sneeuwpop
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik werd wakker van de sneeuw. Sliep met het raam open en het spetterde in m’n gezicht
Ik ben al naar de kapper geweest. Ik heb al schoongemaakt. Ik vond dat wel weer genoeg voor één dag eigenlijk.quote:
Rest van de dag gamen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al naar de kapper geweest. Ik heb al schoongemaakt. Ik vond dat wel weer genoeg voor één dag eigenlijk.![]()
quote:
Ga ik vanmiddag ook maar weer eens doen. Tot die tijd maar even hier de boel beetje schoonmaken enz maar ik ga zo eerst eens richting de Jumbo.quote:
Pfff wat een lange ochtend dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
gamen, niksen..
oh en vanmiddag nuchter bloedprikken
En daarna wel helemaal volvreten?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
gamen, niksen..
oh en vanmiddag nuchter bloedprikken
Ja, geen speed en power.quote:
Yesjaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beste klus dus. Maar dan heb je het ook weer mooi als het klaar is
Slippery and crash.quote:
Typerend voor de Gambon.quote:
Hey Stigquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Herinnert me aan een oude buur waar het dakraam open stond na een flinke sneeuwbui. Volgens mijn vader stond ie al open ruim voor het begon, dus ik kan wel raden wat daar gebeurd is uiteindelijk.
quote:
Vaak zat gegeven maar 1 van onze katten heeft een eiwit allergie dus dit soort dingen kunnen we al jaren niet meer geven. Dan likt hij zichzelf kaal van de jeukquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:01 schreef Ama het volgende:
Ik vind het ook echt treurig dat Whiskas zo populair is.
[ afbeelding ]
Zou dit echt nooit aan mijn kat geven.
Dat mag maar ik vind Whiskas en Felix echt de grootste troep wat er bestaat voor een kat.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vaak zat gegeven maar 1 van onze katten heeft een eiwit allergie dus dit soort dingen kunnen we al jaren niet meer geven. Dan likt hij zichzelf kaal van de jeuk
ja het is nu steeds vaker dat ze er al in zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:04 schreef LTVDK het volgende:
@:Nizno, ligt het aan mij of openen de 'premium' berichten bij de dpgraaier sites opeens zonder ze eerst in het Filipijnse archief te hoeven gooien?
seatingquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zouden jullie een zitje in het engels noemen. Dus zeg maar stoelen en een tafeltje ?
seatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zouden jullie een zitje in het engels noemen. Dus zeg maar stoelen en een tafeltje ?
nee dat kan hij niet, want hij is niet gewoonquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:23 schreef dud0r het volgende:
Het was prima te doen op de weg. Helemaal veilig op kantoor aan gekomen.
@:nattekat kan ook gewoon naar kantoor toe dus.
Lounge.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Dat welquote:
Dotje smoepsiequote:
Dat is een automerk.quote:
soooooooooooowquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat kan hij niet, want hij is niet gewoon
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:24 schreef bitterbal het volgende:
hmm das wat breed want nu krijg ik bv ook toilet brillen![]()
Ben op zoek naar zo'n zitje wat je bv vaak in hotel kamers ziet. iets compacts
quote:in de hoek is een zitje gemaakt
quote:a seating area has been created in the corner
wil jij beweren van wel?quote:
cuckstoelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:24 schreef bitterbal het volgende:
hmm das wat breed want nu krijg ik bv ook toilet brillen![]()
Ben op zoek naar zo'n zitje wat je bv vaak in hotel kamers ziet. iets compacts
ik heb hier geen mening over.quote:
quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel
[..]
Dotje smoepsie
Jij ook de beste wensen
als je het echt op zou willen nemen voor kat had je wel gezegd dat je hem normaal vindt dus je antwoord is duidelijk. je bent het met me eensquote:
Ja, maar dat wist ik destijds nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat mag maar ik vind Whiskas en Felix echt de grootste troep wat er bestaat voor een kat.Maar ja mijn ratten kregen ook geen voer uit de dierenwinkel.
ja ik heb mn thermoondergoed aangedaan en stap zo op de fiets...quote:
Nee wat ik bedoel is dat ik gewoon de site zelf op een premium bericht kan klikken zonder dat ik die melding van 'NEEM ABONNEMENT BRO' krijg en gelijk het bericht zie. Dus dat ik niet meer naar de Filipijnen hoefquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het is nu steeds vaker dat ze er al in zitten
Plus ik moet nu elke keer aangeven dat ik geen robot ben.
Maar de site maakt wel de hele opmaak anders. alsof ze niet de html pakken maar alleen een tekstbestand
ow.... dat doe ik eigenlijk nooit meerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dat ik gewoon de site zelf op een premium bericht kan klikken zonder dat ik die melding van 'NEEM ABONNEMENT BRO' krijg en gelijk het bericht zie. Dus dat ik niet meer naar de Filipijnen hoef
Oooooh oke dan is het goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ik destijds niet
blijf binnen dan.quote:
Ja waren er 3 per maand ofzo, maar nu bij elk bericht lijkt het wel, al 2 dagen die melding niet gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow.... dat doe ik eigenlijk nooit meer
maar dat hadden ze eerder toch ook. een 10tal ofzo per maand gratis?
hoeven we niet meer omslachtig te doen voorlopigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waren er 3 per maand ofzo, maar nu bij elk bericht lijkt het wel, al 2 dagen die melding niet gehad
Harde ventieltjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:39 schreef Nizno het volgende:
en nu ga ik kijken of mijn fiets nog de kou in wil..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |