Je eet voor 2quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb echt weer zo’n hongerword gek van mezelf
Morgen thuiswerkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij zijn nieuwe opdrachtgever en dan al meteen te laat.
Ik moet gewoon werken morgenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen lekker vrij dus rustig dagje.
Boterhammetje met?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
Boterhammetje maken denk ik. Voor ik weer chips inadem.
de eerste verhalen waren dat er zo'n spettertjeskaarsinges (die ze op ijs doen in restaurants bij verjaardagen bijv) aan een fles zou hebben gezeten en iemand die fles omhoog deed ofzo. maar in de nu latere berichten lees ik dat het in onderzoek is hoe het heeft kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag net wat beelden van die brand in Zwitserland en die mensen konden geen kant op.
mayoquote:
Daar lijkt het heel sterk op jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
de eerste verhalen waren dat er zo'n spettertjeskaarsinges (die ze op ijs doen in restaurants bij verjaardagen bijv) aan een fles zou hebben gezeten en iemand die fles omhoog deed ofzo. maar in de nu latere berichten lees ik dat het in onderzoek is hoe het heeft kunnen gebeuren.
k vrees dat het een soortgelijke situatie is als in Volendam
mogelijk. mayo met hagelslag klinkt minder aantrekkelijkquote:
Ik las net ook al van zulke berichten iddquote:
Beetje zoals die brand in die nachtclub in de VS toenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag net wat beelden van die brand in Zwitserland en die mensen konden geen kant op.
die zoek ik sowieso niet op, net als van die boxer.. de foto's pontificaal op de hoofdpagina van ad.nl vond ik al niets... verwijzen ze ook nog naar video... euh.. neequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las net ook al van zulke berichten idd
Ga de filmpjes maar niet kijken
Ik kan er ook steeds minder goed tegen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zoek ik sowieso niet op, net als van die boxer.. de foto's pontificaal op de hoofdpagina van ad.nl vond ik al niets... verwijzen ze ook nog naar video... euh.. nee
Nee is beter van niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las net ook al van zulke berichten idd
Ga de filmpjes maar niet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |