Gaat vast gezellig worden op de weg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:15 schreef Ama het volgende:
Nou volgende week gaat het sowieso sneeuwen.
En op het spoor. NS meteen in paniek.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat vast gezellig worden op de weg.
Gelukkig hebben we @Nattekat Die gaat ons vast vertellen hoe gezellig.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat vast gezellig worden op de weg.
Bij zijn nieuwe opdrachtgever en dan al meteen te laat.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we @:nattekat Die gaat ons vast vertellen hoe gezellig.
In de haast parkeert-ie z'n bolide dan in de auto van de baas met een hendig sjieke slip.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij zijn nieuwe opdrachtgever en dan al meteen te laat.
Je eet voor 2quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb echt weer zo’n hongerword gek van mezelf
Morgen thuiswerkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij zijn nieuwe opdrachtgever en dan al meteen te laat.
Ik moet gewoon werken morgenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen lekker vrij dus rustig dagje.
Boterhammetje met?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
Boterhammetje maken denk ik. Voor ik weer chips inadem.
de eerste verhalen waren dat er zo'n spettertjeskaarsinges (die ze op ijs doen in restaurants bij verjaardagen bijv) aan een fles zou hebben gezeten en iemand die fles omhoog deed ofzo. maar in de nu latere berichten lees ik dat het in onderzoek is hoe het heeft kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag net wat beelden van die brand in Zwitserland en die mensen konden geen kant op.
mayoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |