Ja, geen speed en power.quote:
Yesjaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beste klus dus. Maar dan heb je het ook weer mooi als het klaar is
Slippery and crash.quote:
Typerend voor de Gambon.quote:
Hey Stigquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Herinnert me aan een oude buur waar het dakraam open stond na een flinke sneeuwbui. Volgens mijn vader stond ie al open ruim voor het begon, dus ik kan wel raden wat daar gebeurd is uiteindelijk.
quote:
Vaak zat gegeven maar 1 van onze katten heeft een eiwit allergie dus dit soort dingen kunnen we al jaren niet meer geven. Dan likt hij zichzelf kaal van de jeukquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:01 schreef Ama het volgende:
Ik vind het ook echt treurig dat Whiskas zo populair is.
[ afbeelding ]
Zou dit echt nooit aan mijn kat geven.
Dat mag maar ik vind Whiskas en Felix echt de grootste troep wat er bestaat voor een kat.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vaak zat gegeven maar 1 van onze katten heeft een eiwit allergie dus dit soort dingen kunnen we al jaren niet meer geven. Dan likt hij zichzelf kaal van de jeuk
ja het is nu steeds vaker dat ze er al in zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:04 schreef LTVDK het volgende:
@:Nizno, ligt het aan mij of openen de 'premium' berichten bij de dpgraaier sites opeens zonder ze eerst in het Filipijnse archief te hoeven gooien?
seatingquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zouden jullie een zitje in het engels noemen. Dus zeg maar stoelen en een tafeltje ?
seatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zouden jullie een zitje in het engels noemen. Dus zeg maar stoelen en een tafeltje ?
nee dat kan hij niet, want hij is niet gewoonquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:23 schreef dud0r het volgende:
Het was prima te doen op de weg. Helemaal veilig op kantoor aan gekomen.
@:nattekat kan ook gewoon naar kantoor toe dus.
Lounge.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:21 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |