quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:27 schreef Puala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nee, geen dik pak, maar vind dit al wel mooiquote:
vergeleken op een jaar is dat toch maar evenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Even
Ze zijn nog tot en met zondag bezig. Daarna drogen en dan de boel verfen.
Ging je slapen als mens, werd je wakker als sneeuwpopquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik werd wakker van de sneeuw. Sliep met het raam open en het spetterde in m’n gezicht
Eer alles droog is en met verfen en dat ook droog is ben je wel een maandje verder.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
vergeleken op een jaar is dat toch maar even![]()
Maar het is altijd drama als ze zo in je huis bezig zijn.
Beste klus dus. Maar dan heb je het ook weer mooi als het klaar isquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Eer alles droog is en met verfen en dat ook droog is ben je wel een maandje verder.
Ja dat preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging je slapen als mens, werd je wakker als sneeuwpop
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik werd wakker van de sneeuw. Sliep met het raam open en het spetterde in m’n gezicht
Ik ben al naar de kapper geweest. Ik heb al schoongemaakt. Ik vond dat wel weer genoeg voor één dag eigenlijk.quote:
Rest van de dag gamen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al naar de kapper geweest. Ik heb al schoongemaakt. Ik vond dat wel weer genoeg voor één dag eigenlijk.![]()
quote:
Ga ik vanmiddag ook maar weer eens doen. Tot die tijd maar even hier de boel beetje schoonmaken enz maar ik ga zo eerst eens richting de Jumbo.quote:
Pfff wat een lange ochtend dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
gamen, niksen..
oh en vanmiddag nuchter bloedprikken
En daarna wel helemaal volvreten?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
gamen, niksen..
oh en vanmiddag nuchter bloedprikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |