Zeker.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]En zat er nog iets tussen waarvan je dacht "hmm.. interessant"?
Do tell..quote:
“Zij is van mij”quote:
Het schijnt best normaal te zijn met borstvoeding, maar niet iedereen heeft dezelfde ervaring.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
Alleen bij meerlingen kan je advies krijgen om meer te eten van bepaald voedsel of om iets aan te komen. Voor de rest zou je gewoon normaal/gezond moeten eten.
oeh lalalalalaquote:
Vooruitstrevend volkje zijn wequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:57 schreef kwiwi het volgende:
FOK!kers waren hun tijd ver vooruit. We waren in de jaren 2000 al bezig met onze veiligheid
zal wel advies zijn op haar situatie.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het schijnt best normaal te zijn met borstvoeding, maar niet iedereen heeft dezelfde ervaring.
Ze komt iig niet aan van al dat eten
Die adviezen veranderen ook ieder jaar weer volgens mij.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zal wel advies zijn op haar situatie.
Ik moest destijds ( met bv ) gewoon normaal/gezond eten.
Niet echt hoorquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die adviezen veranderen ook ieder jaar weer volgens mij.
Ja dat zal wel iddquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zal wel advies zijn op haar situatie.
Ik moest destijds ( met bv ) gewoon normaal/gezond eten.
Volgens mij is uit SC’s niet zoveel te halen. Toen we begonnen met daten was ik eigenlijk is soort van pauze-stand qua daten en kwam het toevallig op m’n pad.quote:
Preciesquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zal wel idd
Sowieso altijd uitgaan van je eigen situatie en wat je dokter zegt
verstandige reactiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik geloof niet dat dit om Nederlanders gaat, van oorsprong is dat nooit gemiddeld hoog geweest.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:51 schreef kwiwi het volgende:
Nederland heeft het hoogste femicide cijfer van europa hoor ik?
Hier eerder vanavond ookquote:
Een hoop vrouwen die tegenwoordig net zoveel verstand hebben van mannen als van autorijden of voetbal, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit om Nederlanders gaat, van oorsprong is dat nooit gemiddeld hoog geweest.
Is weer iets nieuws..
tis ook wel erg stil in huis... radio is uit.quote:
daar hebben we hier nu geen last van met de neerslagquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
Oh het is weer oud en nieuw buiten.
Dat scheelt dan wel ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hebben we hier nu geen last van met de neerslag
We hebben allemaal weer de staatsloterij niet gewonnen dus nog steeds niet genoeg centjes om Foqueville op te richtenquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:28 schreef dud0r het volgende:
Heb ik nog wat gemist vanmiddag en vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |