Dat is een automerk.quote:
soooooooooooowquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat kan hij niet, want hij is niet gewoon
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:24 schreef bitterbal het volgende:
hmm das wat breed want nu krijg ik bv ook toilet brillen![]()
Ben op zoek naar zo'n zitje wat je bv vaak in hotel kamers ziet. iets compacts
quote:in de hoek is een zitje gemaakt
quote:a seating area has been created in the corner
wil jij beweren van wel?quote:
cuckstoelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:24 schreef bitterbal het volgende:
hmm das wat breed want nu krijg ik bv ook toilet brillen![]()
Ben op zoek naar zo'n zitje wat je bv vaak in hotel kamers ziet. iets compacts
ik heb hier geen mening over.quote:
quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel
[..]
Dotje smoepsie
Jij ook de beste wensen
als je het echt op zou willen nemen voor kat had je wel gezegd dat je hem normaal vindt dus je antwoord is duidelijk. je bent het met me eensquote:
Ja, maar dat wist ik destijds nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat mag maar ik vind Whiskas en Felix echt de grootste troep wat er bestaat voor een kat.Maar ja mijn ratten kregen ook geen voer uit de dierenwinkel.
ja ik heb mn thermoondergoed aangedaan en stap zo op de fiets...quote:
Nee wat ik bedoel is dat ik gewoon de site zelf op een premium bericht kan klikken zonder dat ik die melding van 'NEEM ABONNEMENT BRO' krijg en gelijk het bericht zie. Dus dat ik niet meer naar de Filipijnen hoefquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het is nu steeds vaker dat ze er al in zitten
Plus ik moet nu elke keer aangeven dat ik geen robot ben.
Maar de site maakt wel de hele opmaak anders. alsof ze niet de html pakken maar alleen een tekstbestand
ow.... dat doe ik eigenlijk nooit meerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dat ik gewoon de site zelf op een premium bericht kan klikken zonder dat ik die melding van 'NEEM ABONNEMENT BRO' krijg en gelijk het bericht zie. Dus dat ik niet meer naar de Filipijnen hoef
Oooooh oke dan is het goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ik destijds niet
blijf binnen dan.quote:
Ja waren er 3 per maand ofzo, maar nu bij elk bericht lijkt het wel, al 2 dagen die melding niet gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow.... dat doe ik eigenlijk nooit meer
maar dat hadden ze eerder toch ook. een 10tal ofzo per maand gratis?
hoeven we niet meer omslachtig te doen voorlopigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waren er 3 per maand ofzo, maar nu bij elk bericht lijkt het wel, al 2 dagen die melding niet gehad
Harde ventieltjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:39 schreef Nizno het volgende:
en nu ga ik kijken of mijn fiets nog de kou in wil..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |