Levend verbranden en elkaar dooddrukken lijkt me ook niet de beste manier om te gaan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Nederlanders ooggetuigen van fatale cafébrand Crans Montana, "Nog nooit mensen zo horen gillen"
Ja precies, ik hoef dat allemaal niet te zienquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zoek ik sowieso niet op, net als van die boxer.. de foto's pontificaal op de hoofdpagina van ad.nl vond ik al niets... verwijzen ze ook nog naar video... euh.. nee
Kaas en chilisaus. Dikke donkere boterhammenquote:
Dat is echt een hoaxquote:
Idd. Echte horror. En als je er al levend uitkomt zal het nog wel vele nabelevingen geven. Verschrikkelijkquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Levend verbranden en elkaar dooddrukken lijkt me ook niet de beste manier om te gaan.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:51 schreef kwiwi het volgende:
Nederland heeft het hoogste femicide cijfer van europa hoor ik?
Gewoon single blijven.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:51 schreef kwiwi het volgende:
Nederland heeft het hoogste femicide cijfer van europa hoor ik?
als je zonder parasiet ook al eet voor jezelf en 20 lintwormen valt die ene eter extra niet opquote:
Ohhh zoquote:
Ja maar dat doe ik dus nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je zonder parasiet ook al eet voor jezelf en 20 lintwormen valt die ene eter extra niet op![]()
Bizar. Dacht dat het Frankrijk of Duitsland zou zijn. Die hebben toch zeker meer inwoners die de religie van de eerwraak aanhangen.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kaas en chilisaus. Dikke donkere boterhammen
Zelfs dat is geen garantie. Is er zomaar eentje op zijn teentjes getrapt omdat je hem niet wil oidquote:
Hoop dat die “mannen” single blijven ja.quote:
Schoonzusje vreet zich wel een slag in de rondte sinds de bevalling, want borstvoedingquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik dus nietoverdag te misselijk om fatsoenlijk te eten tussen 12 en 19:00u ongeveer.
Dus ontbijt gaat dan nog wel en daarna is het gedoe.
Maaaar maakt niet uit, voor het goede doel.
Moet je dat boek of de podcast van Saskia Belleman eens lezen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bizar. Dacht dat het Frankrijk of Duitsland zou zijn. Die hebben toch zeker meer inwoners die de religie van de eerwraak aanhangen.
Gewoon jezelf opsluiten op je zolderkamer dan maar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs dat is geen garantie. Is er zomaar eentje op zijn teentjes getrapt omdat je hem niet wil oid
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je dat boek of de podcast van Saskia Belleman eens lezen.
Beste advies.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon jezelf opsluiten op je zolderkamer dan maar.
Goed ideequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon jezelf opsluiten op je zolderkamer dan maar.
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schoonzusje vreet zich wel een slag in de rondte sinds de bevalling, want borstvoeding
Gelukkig zijn er weinig mannen die mij willen. Gewoon lelijk en viesdik en oud zijn helpt wel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs dat is geen garantie. Is er zomaar eentje op zijn teentjes getrapt omdat je hem niet wil oid
veilig internet relatie beginnen met iemand aan de andere kant van de wereld en nooit ontmoetenquote:
Ik heb de pohi van Cali ook uitgebreid doorgelezenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:57 schreef kwiwi het volgende:
FOK!kers waren hun tijd ver vooruit. We waren in de jaren 2000 al bezig met onze veiligheid
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de pohi van Cali ook uitgebreid doorgelezen
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de pohi van Cali ook uitgebreid doorgelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |