Met een korreltje zout nemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
Oh nu.nl spreekt al over een flink pak sneeuw in grote delen van het land.!
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:33 schreef bitterbal het volgende:
morgen zouden er meubelen komen , log ik net in op de bestel pagina is het weer vertraagd naar 10 jan
oorspronkelijke datum was 22/12
Hier ligt niks.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
Oh nu.nl spreekt al over een flink pak sneeuw in grote delen van het land.!
Ja nee dan is die sneeuw zo weg hequote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een korreltje zout nemen.
Voor je verhuurpaleisje?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:33 schreef bitterbal het volgende:
morgen zouden er meubelen komen , log ik net in op de bestel pagina is het weer vertraagd naar 10 jan
oorspronkelijke datum was 22/12
Ja dat moet he.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee dan is die sneeuw zo weg he
Yes, eet tafel, die patio setjes, nog kleding kast voor boven, brandblusser, magnetron en nog wat andere dingenquote:
Maar ik wil er doorheen kraken!quote:
en voor die tijd kan je niet verhuren natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes, eet tafel, die patio setjes, nog kleding kast voor boven, brandblusser, magnetron en nog wat andere dingen
Balen zegquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes, eet tafel, die patio setjes, nog kleding kast voor boven, brandblusser, magnetron en nog wat andere dingen
nee. heb 1 koelkast wel al ontvangen maar het is idd wat karig zo. Nou ja komt ook wel goed. Die paar weken later maak ik mij niet zo druk om. Grote kans dat het misschien pas verhuurt wordt als ik weer terug ben uit nlquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
en voor die tijd kan je niet verhuren natuurlijk
Zou je de eerste paar keren niet liever in de buurt zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:
of misschien dat ik alles overlaat aan die jongen
hmm nee denk ik niet. Als hij het management opzich neemt wat zijn werk is heb ik daar wel vertrouwen inquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou je de eerste paar keren niet liever in de buurt zijn?
Ah okequote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee denk ik niet. Als hij het management opzich neemt wat zijn werk is heb ik daar wel vertrouwen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |