Ja als plaatsen zoals IJmuiden er niet eens in staanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij die dacht ik echt dat ik gek aan het worden was
Jouw dorp ook nietquote:
Wel een plaats toch? Een aantal Zeeuwse dorpen kende ie wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kaatsheuvel is ook geen stad toch? Waalwijk kende hij wel.
Ja en Zevenbergen nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moerdijk kent ie dan weer wel
Nog wel
Nee kloptquote:
Moriaanshoofd kende die nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel een plaats toch? Een aantal Zeeuwse dorpen kende ie wel.
Ja, Westkapelle dan weer wel. En Den Haag ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel een plaats toch? Een aantal Zeeuwse dorpen kende ie wel.
geen spoilers hier... O_oquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zometeen kijken naar Masked Singer, van 1 deelnemer(s) denk ik zeker te zijn, maar die zijn wel finalemateriaal. Ik denk niet dat het hamsterduo vandaag in de halve finale al wordt unmasked
hier is niet sneeuwquote:
Was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen spoilers hier... O_o
ik kijk morgen pas
Hier blijft wel een laagje liggen.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier blijft wel een laagje liggen.
Zou vannacht nog wat bij komen dus morgen kan er gesleed worden
ik heb er 2 met 0,000 % inmiddelsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:54 schreef essnhills het volgende:
Maargoed
2 plaatsjes hier met 0,001%, en 4 met 0,002%
Nog slechter dan ik, dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
177 plaatsen, 10% van Europa. Ik vind het mooi.
Ik wist niet dat het een wedstrijd was.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog slechter dan ik, dat is wel heel erg
Is het niet, maar ik vond m'n eigen score al droevigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een wedstrijd was.
Ik heb er 3 daarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken trouwens opvallend weinig plaatsen uit voormalig Joegoeslavië.
Ik vond 10 % wel mooi. Sowieso mis ik veel plaatsen uit Oost-Europa die ik wel 'ken', maar niet precies de juiste schrijfwijze van weet, dus dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het niet, maar ik vond m'n eigen score al droevig
Ik heb er 133 uit Nederland, daar lift ik wel heel erg opquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond 10 % wel mooi. Sowieso mis ik veel plaatsen uit Oost-Europa die ik wel 'ken', maar niet precies de juiste schrijfwijze van weet, dus dat schiet niet op.
Ruslandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gekste dingen kent ie wel. Maar somehow mis ik nog 5 steden boven een miljoen inwoners. Dat is gewoon niet waar. Dat kan niet.
Ik heb sws de hoofdsteden + de steden waar ik ben geweest in Kroatie en Sloveniequote:
ja ik mis er nou nog twee. Zal wel een gevalletje nooit van gehoord worden.quote:
2 hoofdsteden en een stad waar ik geweest benquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb sws de hoofdsteden + de steden waar ik ben geweest in Kroatie en Slovenie
Ik ben echt zo benieuwd of ik één van die twee hebquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik mis er nou nog twee. Zal wel een gevalletje nooit van gehoord worden.
ik precies 0 denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken trouwens opvallend weinig plaatsen uit voormalig Joegoeslavië.
Maar ze staan er WEL in!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:30 schreef Dven het volgende:
Van de vijf zeldzaamste zijn er vier afkomstig uit m'n gemeente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
u is wel errug vroegquote:
oh ja die had als ik kindquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van die glow in the dark sterren op je plafond plakken.. maakt het minder erg
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik laat het hier even bij, op naar DRT
kom ik nevernooit niet in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zodat ik naast het piekeren ook nog alle spinnen kan zien die naar mij kijken?
ik las kind..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n kindle wilde even niet aan. Paniek.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een beetje goede spin die hoor je wel lopen.
Gewoon een tik geven.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las kind..
dus ik snapte de paniek
dit werkt niet positiefquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een beetje goede spin die hoor je wel lopen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van die glow in the dark sterren op je plafond plakken.. maakt het minder erg
toen heb je gezegd dat hij zonder eten op bed moest en floep daar ging ie aan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n kindle wilde even niet aan. Paniek.
Beter dan een hond.quote:
Lievvvquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Rode panda is het beste dier wat er bestaam
Agree to disagreequote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Is dit een strikvraag?quote:
Iemand zijn broek omlaag?quote:
Hallo katjequote:
Hoor je al weerwolven?quote:
nee hebben we hier denk ik niet. Te warmquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo katje
[..]
Hoor je al weerwolven?
Ik vind bergmarmotten de beste beestjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hebben we hier denk ik niet. Te warm
zelfs vergeleken met een rode panda?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind bergmarmotten de beste beestjes
Het antwoord is ja.quote:
Ja, maar misschien als ik ze ooit kan aaien dat ze op een gedeelde eerste plek komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs vergeleken met een rode panda?
Vingers kwijtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar misschien als ik ze ooit kan aaien dat ze op een gedeelde eerste plek komen.
Die zijn ook wel lief.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:13 schreef Recce het volgende:
Ik ben team Pallaskat.
Bekijk deze YouTube-video
Ik had vroeger een bergmarmotknuffelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind bergmarmotten de beste beestjes
Op je staart zitten voor warme pootjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:13 schreef Recce het volgende:
Ik ben team Pallaskat.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |