Francortchampquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Francorchamps niet kennen
Kutsite, meteen afgesloten.
Gekste dingen kent ie wel. Maar somehow mis ik nog 5 steden boven een miljoen inwoners. Dat is gewoon niet waar. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Francorchamps niet kennen
Kutsite, meteen afgesloten.
Ik heb per ongeluk een kutdorp van 37 inwoners in Polen te pakken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gekste dingen kent ie wel. Maar somehow mis ik nog 5 steden boven een miljoen inwoners. Dat is gewoon niet waar. Dat kan niet.
Ik kan het ene gehucht hier in de buurt met 45 inwoners wel vinden maar de grootste 'stad' van de gemeente nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gekste dingen kent ie wel. Maar somehow mis ik nog 5 steden boven een miljoen inwoners. Dat is gewoon niet waar. Dat kan niet.
Mijn beste is een dorp hier in de buurt met 0,002%quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een dorpje in Duitsland met 271 inwoners wat 0,000% anderen hebben
Ik heb er eentje met 0.001% en twee met 0.002%quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn beste is een dorp hier in de buurt met 0,002%
had je Francortchamp geprobeerd?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:09 schreef Nattekat het volgende:
F1 circuits zijn wel echt een cheat code
Francorchamps is Frans toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je Francortchamp geprobeerd?
das de franstalinge naam
Francorchamps (Waals: Francortchamp) is een dorp en deelgemeente in de gemeente Stavelot in de provincie Luik in België.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Francorchamps is Frans toch?
Werkt trouwens niet
Steden met een streepje ertussen werken soms wel als je een spatie doet ipv een streepjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Francorchamps is Frans toch?
Werkt trouwens niet
Lekker bijtijdsquote:
Ik was al bang dat die pas halverwege januari in de winkel kwamen te liggenquote:
sommige plaatsen doen het ook pas als je het land erbij noemtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Steden met een streepje ertussen werken soms wel als je een spatie doet ipv een streepje
Ik zeg gewoon dat heel Nederland in Madurodam ligt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Hij kent broek aan de muur wel
Verder sla ik echt een flater
Ik kan van heel veel steden zo zeggen waar ze liggen, maar hier ben ik zo intens slecht in.
Is nu in de 1+1 bij de kruidvatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit de kerstchocola nog weg te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |