waar is dat op?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg het gewoon koud van het kijken naar die sneeuwbeelden bij het veldrijden.
Je bent de enige. Even alleen bij tientallen. Anders oneven getallen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:32 schreef Ama het volgende:
Hij moet altijd op een even getal staan trouwens.Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben.
je bent vast niet de enigequote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:32 schreef Ama het volgende:
Hij moet altijd op een even getal staan trouwens.Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben.
Dat is 3 tot 4 keer meer dan ikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heel veel valt ook wel mee. 3 tot 4 keer per week maar.
altijd gezelligquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandag breekt de pleuris uit en dat is vroeg genoeg.
Ik zit een beetje op Thuisbezorgd te kijken, maar weet het nog niet. Ik heb ook nog Butterchicken in de koelkast en in de vriezer ligt ook nog wat..quote:
was op de vrt 1, maar ze zijn al gefinisht.quote:
Dan kan ik de tv uit latenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
was op de vrt 1, maar ze zijn al gefinisht.
ja honderd miljoen nieuwe medewerkers waarvoor allemaal laptops en telefoons klaargemaakt moesten worden etc.quote:
oh nee, feestquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja honderd miljoen nieuwe medewerkers waarvoor allemaal laptops en telefoons klaargemaakt moesten worden etc.
is dat een plaats dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Francorchamps niet kennen
Kutsite, meteen afgesloten.
groot bedrijfquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja honderd miljoen nieuwe medewerkers waarvoor allemaal laptops en telefoons klaargemaakt moesten worden etc.
Francortchampquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Gekste dingen kent ie wel. Maar somehow mis ik nog 5 steden boven een miljoen inwoners. Dat is gewoon niet waar. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb per ongeluk een kutdorp van 37 inwoners in Polen te pakken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gekste dingen kent ie wel. Maar somehow mis ik nog 5 steden boven een miljoen inwoners. Dat is gewoon niet waar. Dat kan niet.
Ik kan het ene gehucht hier in de buurt met 45 inwoners wel vinden maar de grootste 'stad' van de gemeente nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gekste dingen kent ie wel. Maar somehow mis ik nog 5 steden boven een miljoen inwoners. Dat is gewoon niet waar. Dat kan niet.
Mijn beste is een dorp hier in de buurt met 0,002%quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een dorpje in Duitsland met 271 inwoners wat 0,000% anderen hebben
Ik heb er eentje met 0.001% en twee met 0.002%quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn beste is een dorp hier in de buurt met 0,002%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |