Ja als plaatsen zoals IJmuiden er niet eens in staanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij die dacht ik echt dat ik gek aan het worden was
Jouw dorp ook nietquote:
Wel een plaats toch? Een aantal Zeeuwse dorpen kende ie wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kaatsheuvel is ook geen stad toch? Waalwijk kende hij wel.
Ja en Zevenbergen nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moerdijk kent ie dan weer wel
Nog wel
Nee kloptquote:
Moriaanshoofd kende die nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel een plaats toch? Een aantal Zeeuwse dorpen kende ie wel.
Ja, Westkapelle dan weer wel. En Den Haag ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel een plaats toch? Een aantal Zeeuwse dorpen kende ie wel.
geen spoilers hier... O_oquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zometeen kijken naar Masked Singer, van 1 deelnemer(s) denk ik zeker te zijn, maar die zijn wel finalemateriaal. Ik denk niet dat het hamsterduo vandaag in de halve finale al wordt unmasked
hier is niet sneeuwquote:
Was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen spoilers hier... O_o
ik kijk morgen pas
Hier blijft wel een laagje liggen.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier blijft wel een laagje liggen.
Zou vannacht nog wat bij komen dus morgen kan er gesleed worden
ik heb er 2 met 0,000 % inmiddelsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:54 schreef essnhills het volgende:
Maargoed
2 plaatsjes hier met 0,001%, en 4 met 0,002%
Nog slechter dan ik, dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
177 plaatsen, 10% van Europa. Ik vind het mooi.
Ik wist niet dat het een wedstrijd was.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog slechter dan ik, dat is wel heel erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |