Ja, ik dacht ik ga even de attractieparken langs die ik ken en waar ze liggen. Gelijk bij de eerste gaat het mis.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kaatsheuvel niet kennen is wonderlijk.
Ze liggen wel eens in de opruimingsbak.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
maar een bal gehakt, kan je toch beter zelf maken ? is toch veel goedkoper?
quote:
Ja ik ben ook al eventjes gestopt, op een gegeven moment is het wel klaarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:43 schreef Nizno het volgende:
zevenhuizen. hebben we 2 van in NL, kent hij 0 van
ik stop
quote:You named 1,408 cities, with a total population of 195,225,525 (28.95% of the European urban population).
wie moeten er pijlen smijten?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ga zo ook dartsen kijken en eerst nog wat dingen doen
[..]
Met welke saus?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:44 schreef Ama het volgende:
Even de airfryer aan het werk zetten met wat kipnuggets.
ow alle 4quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Searle vs Littler
Van Veen vs Anderson
das snelquote:
Ja die heb ik ook geprobeerd. Kutsitequote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kaatsheuvel kent ie ook niet.tss
Kaatsheuvel is ook geen stad toch? Waalwijk kende hij wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik ga even de attractieparken langs die ik ken en waar ze liggen. Gelijk bij de eerste gaat het mis.
Is gewoon een gevoelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wie zegt dat het een hij is?
Dat kutgehucht in Polen met 37 inwoners ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kaatsheuvel is ook geen stad toch? Waalwijk kende hij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |