geen spoilers hier... O_oquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zometeen kijken naar Masked Singer, van 1 deelnemer(s) denk ik zeker te zijn, maar die zijn wel finalemateriaal. Ik denk niet dat het hamsterduo vandaag in de halve finale al wordt unmasked
hier is niet sneeuwquote:
Was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen spoilers hier... O_o
ik kijk morgen pas
Hier blijft wel een laagje liggen.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier blijft wel een laagje liggen.
Zou vannacht nog wat bij komen dus morgen kan er gesleed worden
ik heb er 2 met 0,000 % inmiddelsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:54 schreef essnhills het volgende:
Maargoed
2 plaatsjes hier met 0,001%, en 4 met 0,002%
Nog slechter dan ik, dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
177 plaatsen, 10% van Europa. Ik vind het mooi.
Ik wist niet dat het een wedstrijd was.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog slechter dan ik, dat is wel heel erg
Is het niet, maar ik vond m'n eigen score al droevigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een wedstrijd was.
Ik heb er 3 daarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken trouwens opvallend weinig plaatsen uit voormalig Joegoeslavië.
Ik vond 10 % wel mooi. Sowieso mis ik veel plaatsen uit Oost-Europa die ik wel 'ken', maar niet precies de juiste schrijfwijze van weet, dus dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het niet, maar ik vond m'n eigen score al droevig
Ik heb er 133 uit Nederland, daar lift ik wel heel erg opquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond 10 % wel mooi. Sowieso mis ik veel plaatsen uit Oost-Europa die ik wel 'ken', maar niet precies de juiste schrijfwijze van weet, dus dat schiet niet op.
Ruslandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gekste dingen kent ie wel. Maar somehow mis ik nog 5 steden boven een miljoen inwoners. Dat is gewoon niet waar. Dat kan niet.
Ik heb sws de hoofdsteden + de steden waar ik ben geweest in Kroatie en Sloveniequote:
ja ik mis er nou nog twee. Zal wel een gevalletje nooit van gehoord worden.quote:
2 hoofdsteden en een stad waar ik geweest benquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb sws de hoofdsteden + de steden waar ik ben geweest in Kroatie en Slovenie
Ik ben echt zo benieuwd of ik één van die twee hebquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik mis er nou nog twee. Zal wel een gevalletje nooit van gehoord worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |