SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Maar mocht het straks volle bak gaan sneeuwen en blijven ligeen dan is het vannacht juist weer lekker licht buitenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt nu alweer vervroegd donker trouwens. Sneeuwbuigewijs gesproken.
Oh dan is mijn kleinste 9quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is gewoon een lijstje van kleinste steden
Ik 9656. Maar ik heb het in december behoorlijk laten lopen. Ook omdat mijn knie naar de verrottenis was.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:22 schreef Recce het volgende:
Ik had een gemiddelde van 10.548 stappen afgelopen jaar.
Mijn kat vroeger van sneeuw ook wel prima, tot het te hoog werd en het tegen zijn buik kwam, dan moest ie er niks van hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:22 schreef Ama het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Hedwig gaat reageren als er 10 cm sneeuw ligt.Dat kleine laagje van vanochtend deed haar niks.
Ohquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kat vroeger van sneeuw ook wel prima, tot het te hoog werd en het tegen zijn buik kwam, dan moest ie er niks van hebben
mijn kat hield er van als ik sneeuwballen (formaat soepballetjes) maakte en die naar hem gooide zodat hij ze uit de lucht kon slaanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kat vroeger van sneeuw ook wel prima, tot het te hoog werd en het tegen zijn buik kwam, dan moest ie er niks van hebben
Dat was wel even balen kan ik me voorstellen. Doet de knie het weer?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik 9656. Maar ik heb het in december behoorlijk laten lopen. Ook omdat mijn knie naar de verrottenis was.
Vrienden van mij zijn daar vandaag.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg het gewoon koud van het kijken naar die sneeuwbeelden bij het veldrijden.
🥶🥶🥶quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn daar vandaag.
Jawel. Maar als het de komende dagen allemaal glad en sneeuw en ijzel wordt dan zie ik het alweer somber in.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was wel even balen kan ik me voorstellen. Doet de knie het weer?
Klinkt ook goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aardappels uit de oven. Stuk vlees en champignons erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |