SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2025, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER: met getallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
@:Gretzl heb je nog wat leuke plaatjes van Joy Beune om de pijn te verzachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
509 Better Days - Dermot Kennedy![]()
508 Me And Bobby McGee - Janis Joplin![]()
![]()
507 Sugardaddy - Roxy Dekker(sorry, not sorry)
506 Why Tell Me Why - Anita Meyer![]()
505 Radio Ga Ga - Queen![]()
504 Always On My Mind - Elvis Presley![]()
503 Let's Dance - David Bowie![]()
502 Beat It - Michael Jackson![]()
501 Would - Alice In Chains![]()
500 Toen Ik Je Zag - Hero![]()
499 Otherside - Red Hot Chili Peppers![]()
498 American Idiot - Green Day![]()
497 Bad Guy - Billie Eilish![]()
496 Feel Good Inc. - Gorillaz![]()
![]()
495 Seven Nation Army - The White Stripes![]()
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
@:Gretzl heb je nog wat leuke plaatjes van Joy Beune om de pijn te verzachten?![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Schaatsen is geen sport.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Mag toch hopen dat tegen die tijd zijn fastfood overconsumptie toch fataal is gewordenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dictator in spé.
Over 3 jaar kunnen we lachen als die gek niet wilt aftreden.
I am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Toen ik je zag van Antonie Kamerling![]()
Geschreven door Guus Meeuwis (maar dit wisten de meeste wel)What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gelukkig heeft dit nooit heel hoog gestaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ow, dit lied. Dit vind ik niets. Je zou er spontaan ziek van worden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
@:Gretzl heb je nog wat leuke plaatjes van Joy Beune om de pijn te verzachten?
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit soort meuk draaien ze maar lekker op SkyRadio.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
🫢quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ow, dit lied. Dit vind ik niets. Je zou er spontaan ziek van worden.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Stond laatst nog top 10quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig heeft dit nooit heel hoog gestaan.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
@:Gretzl heb je nog wat leuke plaatjes van Joy Beune om de pijn te verzachten?
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Me and Bobby McGee had ik nou niet bij kinderen zo hoog verwacht.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zitten we al klaar voor het nummer dat in de top 10 zou staan als alleen kinderen zouden stemmen?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Waarom waiting for a train ? Er zijn notabene vliegtuigstoelen !"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Je sarcasme detector is zoek?quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
509 Better Days - Dermot Kennedy![]()
508 Me And Bobby McGee - Janis Joplin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
507 Sugardaddy - Roxy Dekker![]()
506 Why Tell Me Why - Anita Meyer![]()
505 Radio Ga Ga - Queen![]()
504 Always On My Mind - Elvis Presley![]()
503 Let's Dance - David Bowie![]()
502 Beat It - Michael Jackson![]()
501 Would - Alice In Chains![]()
500 Toen Ik Je Zag - Hero![]()
499 Otherside - Red Hot Chili Peppers![]()
498 American Idiot - Green Day![]()
497 Bad Guy - Billie Eilish![]()
496 Feel Good Inc. - Gorillaz![]()
495 Seven Nation Army - The White Stripes
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Janis Godinnetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]Ooeehh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ohquote:
Ja dus
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Ja. Al zot Joplin wel in het rijtje Dylan en Cohen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:05 schreef BillDauterive het volgende:
En nu echte muziek. Met een van de mooiste lyrics allertijden. Over vrijheidBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Hey Chevy, hoe gaat het met je?quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dit nummer heb ik minimaal 16 keer live gehoord
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
niet van Janisquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer heb ik minimaal 16 keer live gehoordI love music |Ajax forever
Dag vriend. Goed en met jou maat?quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Ooit ook door Hessel op Terschelling.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1x op de radio is ook wel genoegquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer heb ik minimaal 16 keer live gehoord“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Kan beter, maar we leven nogquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dag vriend. Goed en met jou maat?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wel 10x door Senja Sargeant.quote:
Ik ben geen groupie.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Freedom is just another word for nothing left to lose
Dit wordt elk jaar een mooiere zinMy friends all drive horses![]()
Zei ik al dat ik zin heb in patat en mexicano met pindasaus?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga denk ik ook maar eens pitten![]()
Slaap lekker, lekker dromen over vliegtuigstoelen, schoenen en choochoo'sSleep well Jorgie + Vulturequote:Op dinsdag 30 december 2025 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga er ook van door. Better Days hoef ik niet te horen
100% eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
Dit wordt elk jaar een mooiere zinI love music |Ajax forever
Eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
Dit wordt elk jaar een mooiere zin![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
FONTEINEN AAN EMOTIESHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
Dit wordt elk jaar een mooiere zin
Is Roxy Dekker?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sugardaddy blijft wel een enorme oorwurm.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Rellende_Rotscholier
![]()
Aan dit soort zooi merk ik dat ik oud begin te worden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Deze was vanavond bij de a-go-go hoorde ik toen ik even bier halen was beneden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Buma in de stad? Buma Stemra?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:11 schreef Redefine het volgende:
Sugardaddy blijft wel een enorme oorwurm.![]()
![]()
verse![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Loop in de stad, ′k heb Buma in m'n zak
En ik ben nog op zoek naar een plus-één
Jij hebt vast een hele dikke bak
Maar toch lift je vanavond lekker mee
pre-chorus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je staat niet op de lijst, dus sta je bij mij
Je vraagt me om een bandje en muntjes voor een drankje
Gratis in de vip, jij voelt je de shit
Schat, drink maar van m′n fles alsof jij het hebt gefixt
chorus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaaf ben jij de baddie en ik je sugardaddy
Dus dans een beetje sexy en draai 'ns met die bil
Want vanaaf ben jij de baddie en ik je sugardaddy
Je weet toch, Roxy Ro betaalt de bill
Jij krijgt alles wat je wil
hook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schat, let maar niet op de prijs, die bon is van mij
Zet die Moët in het ijs, die bon is van mij
verse![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zegt me: "Schat, geef effetjes je pas
Dan haal ik nog een rondje voor de guys"
En ik kan alles voor je lakken als jij voor me kan zakken
De rollen zijn nu omgedraaid
pre-chorus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je staat niet op de lijst, dus sta je bij mij
Je vraagt me om een bandje en muntjes voor een drankje
Gratis in de vip, jij voelt je de shit
Schat, drink maar van m'n fles alsof jij het hebt gefixt
chorus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaaf ben jij de baddie en ik je sugardaddy
Dus dans een beetje sexy en draai ′ns met die bil
Want vanaaf ben jij de baddie en ik je sugardaddy
Je weet toch, Roxy Ro betaalt de bill
Jij krijgt alles wat je wil
hook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schat, let maar niet op de prijs, die bon is van mij
Zet die Moët in het ijs, die bon is van mij
Jij krijgt alles wat je wil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tijd om af te sluiten, tot morgen
I love music |Ajax forever
Je moet je niet teveel storen aan de exacte noteringen. Dan word je gek.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zodra het haar over de schouders valt ben jij al verkocht he?quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:10 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
QUEEEEEEN ROX AAAAAAAAAAAAH
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig man.quote:
😔 hopelijk nog een beetje kwalitatief.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Alles voor je lakken. Dat deden de slaven van Trump ook met zijn naam in de Epstein files.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Roxy zit wel een leuk koppie opquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zodra het haar over de schouders valt ben jij al verkocht he?
Beetje jong, dat dan weer wel (Marco B. vindt dit leuk)![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
WHY
TELL
ME
WHY|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat heb ik als ik mijn kinderen de controle over de speellijst van mijn autoradio geef.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aan dit soort zooi merk ik dat ik oud begin te worden.
Van de ene naar de andere NEDERLANDSCHE grootheidinGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sleep well Peacequote:
Deze titel is de vraag op waarom het liedje ervoor zo hoog staat.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
![]()
![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Volgens mij heb ik deze nog nooit live gehoord, dat is wel een gemis.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zodra het haar over de schouders valt ben jij al verkocht he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Genieten dit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Op de lijst voor KARAOKE genotquote:JAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
@:Gretzl, doen wij dit tijdens de karaoke?
Ik heb wel Tell Me Why van Neil Young minimaal 10x live gehoord, maar nooit door Neil zelf.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze doe ik mee.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lady Gaga
Why Tell Me Why heb ik twee jaar terug nog bij de meet gekaraoked. Was je er toen ook niet bij?quote:![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Jeroen bakt er weer geen reet van.
Gras is groen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
2022 was ik erbij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Why Tell Me Why heb ik twee jaar terug nog bij de meet gekaraoked. Was je er toen ook niet bij?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Beverly Hills Cop
Ik neem een slokje.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Goeie keuze voor de karaoke. Die zou ik overigens liever doen dan Gagaquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Why Tell Me Why heb ik twee jaar terug nog bij de meet gekaraoked. Was je er toen ook niet bij?
Nog twee dagen dan kan Jeroen weer terug naar het rusthuis.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Radio Gaga
quote:Dat die nog in de lijst is gekomen destijds
Twee voormalig stemnummers dit uur trouwens.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ga hem inmiddels oprecht missen als hij niet meer tussen 12 en 2 zit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:17 schreef ok01 het volgende:
Ik probeer niet negatief te zijn. Maar wanneer gaat Van Inkel eindelijk een keer met pensioen
Hij hoort bij de buzz die ik dan hebMy friends all drive horses![]()
Met dank aan de Snob 1500 en daarna de keuzelijst toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Dat die nog in de lijst is gekomen destijds
Dan kan je deze met Dago doen, die dit graag wil doen en doen wij nog steeds Lady Gagaquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goeie keuze voor de karaoke. Die zou ik overigens liever doen dan GagaAls je het ziet zitten dan hè
![]()
Ja, ik zou 'm stiekem toch ook wel missen, meubilair enzoquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga hem inmiddels oprecht missen als hij niet meer tussen 12 en 2 zit.
Hij hoort bij de buzz die ik dan heb
Ja, inclusief de walsquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij hoort bij de buzz die ik dan heb![]()
![]()
Best een prima blokje zo tot en met Alice in Chains
Die daarna is ook nog wel geniet0nquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Best een prima blokje zo tot en met Alice in Chains![]()
Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel groot fanquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan kan je deze met Dago doen, die dit graag wil doen en doen wij nog steeds Lady GagaAls je het ziet zitten dan hè
Dat heb ik overigens wel meer bij queer muziek, wat dat betreft ben ik geen goede ambassadeur![]()
Binnen dat blokje vallen ook wel die twee voormalig stemnummer die ik noemde.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Best een prima blokje zo tot en met Alice in Chains|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan schrap ik dat liedquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel groot fan
Dat heb ik overigens wel meer bij queer muziek, wat dat betreft ben ik geen goede ambassadeur![]()
![]()
En niets mis mee! Gewoon luisteren waar je naar wil luisteren. Het is niet dat je je moet schamen als je niet naar queer muziek luistert, want dat zijn vaak de guilty pleasures![]()
![]()
Ja, zoiets vermoedde ik al, zie je niet aan om bijvoorbeeld op Hero te stemmenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Binnen dat blokje vallen ook wel die twee voormalig stemnummer die ik noemde.
Beetje overbodige cover welquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
Hey. Dit liedje ken ik ergens vanBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
En meer Public Service Broadcasting!quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:22 schreef BillDauterive het volgende:
Er moet meer Pet Shop Boys in de top 2000.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Origineel van Willie Nelson.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Origineel dit dat!quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:22 schreef BillDauterive het volgende:
Er moet meer Pet Shop Boys in de top 2000.![]()
Dat sowieso. Die wil ik overigens best karaoken, fijne muziekquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:22 schreef BillDauterive het volgende:
Er moet meer Pet Shop Boys in de top 2000.
Nou, dan doe ik de queernummers wel als sympathiserend hetero.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel groot fan
Dat heb ik overigens wel meer bij queer muziek, wat dat betreft ben ik geen goede ambassadeur
Ben door de whisky tijdens de Wals oprecht ook wel aangeschoten gewordenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij hoort bij de buzz die ik dan heb![]()
Heimwee naar de tijd dat Rick van Velthuysen nog de nacht deed, die was een heel stuk normaler dan Jeroenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:17 schreef Redefine het volgende:
Nog twee dagen dan kan Jeroen weer terug naar het rusthuis.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Opperbaasquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik de queernummers wel als sympathiserend hetero.
Go (for it)quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En meer Public Service Broadcasting!![]()
![]()
Ja, dat effect merk ik nu ook welquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ben door de whisky tijdens de Wals oprecht ook wel aangeschoten geworden
Arme Elvis was een van de meest beroemde en begeerde artiesten in de wereld
Om vervolgens op een toilet te sterven![]()
Ow, dat vind ik ook prima! Ik heb van PSB alleen Rent een keer gekaraoked. Als je een goed nummer weet, sluit ik me er bij aan!quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die wil ik overigens best karaoken, fijne muziek![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Broodjes kroket eten tijdens de uitzending is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heimwee naar de tijd dat Rick van Velthuysen nog de nacht deed, die was een heel stuk normaler dan JeroenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Vind hem een verschrikkelijk figuur, maar moet altijd lachen als ik terugdenk aan de momenten dat ie viesdik aan een frikandel zatquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heimwee naar de tijd dat Rick van Velthuysen nog de nacht deed, die was een heel stuk normaler dan Jeroen
Ik kijk volgend jaar wel weer wat ik doe maar heb deze en vorige editie thema-gestemd (protest dit jaar, vrouwen vorig jaar). Maar anders staat Let's Dance er altijd in. Dat is mijn nummer 1 in principe.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, zoiets vermoedde ik al, zie je niet aan om bijvoorbeeld op Hero te stemmen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nicequote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, dat effect merk ik nu ook wel![]()
![]()
Mijn bodempje van twee Affligem Tripel ging ook wel lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ben door de whisky tijdens de Wals oprecht ook wel aangeschoten geworden|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
It's A Sin is altijd toepasselijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik ook prima! Ik heb van PSB alleen Rent een keer gekaraoked. Als je een goed nummer weet, sluit ik me er bij aan!Maar vind ook Rent tof, Suburbia en West End Girls zijn ook altijd goed
Geen albumversie
Niet mijn favoriete Bowie, heb meer met z'n wat rare nummers, maar Bowie moet er toch altijd wel in staan jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk volgend jaar wel weer wat ik doe maar heb deze en vorige editie thema-gestemd (protest dit jaar, vrouwen vorig jaar). Maar anders staat Let's Dance er altijd in. Dat is mijn nummer 1 in principe.
Daar werd destijds anders flink over geklaagd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heimwee naar de tijd dat Rick van Velthuysen nog de nacht deed, die was een heel stuk normaler dan JeroenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Let's Dance
Mensen die dansen leven langer.
Naja, in mijn geval compenseert het misschien een beetje voor de drank.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je hebt nog wel evenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:25 schreef ok01 het volgende:
* ok01 checkt of ze mogelijk niet weer LAPO heeft voordat ze naar de wc gaat
Zou Modern Love wel eens terug willen zien in de T2K, niet in de laatste plaat omdatquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet mijn favoriete Bowie, heb meer met z'n wat rare nummers, maar Bowie moet er toch altijd wel in staan jaZaho de Sagazan
dat nummer zo briljant coverde op haar tour
![]()
Bekijk deze YouTube-video
MODERN LOVEBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Afgelopen week toch minimaal (letterlijk) 10 uur staan dansen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
It's A Sin doen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
It's A Sin is altijd toepasselijkMaar vind ook Rent tof, Suburbia en West End Girls zijn ook altijd goed
Of heb je liever een van de andere liedjes?
Dus dat wordt:
Not An Addict met (geen idee)
Sugardaddy met Gretzl
Iets van PSB met AOS![]()
Ik geef jullie trouwens op een briefje dat Zaho de Sagazan de eerstvolgende Franstalige zangeres is die gaat debuteren in de Top 2000. Voor 2029 moet wel lukkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zou Modern Love wel eens terug willen zien in de T2K, niet in de laatste plaat omdatZaho de Sagazan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het serieuze maanlicht
Weet een jaar later nog steeds niet wat ie er mee bedoelde
FLOOOOWEERR|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat goed dit![]()
Bij liveversies doet Bowie het altijd eerst even akoestisch om vervolgens over te gaan op de hele band. Altijd mooi om te zien![]()
Deze singleversie is echt zo pijnlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:28 schreef ok01 het volgende:
Wat goed dit![]()
Bij liveversies doet Bowie het altijd eerst even akoestisch om vervolgens over te gaan op de hele band. Altijd mooi om te zien|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat doet hij niet meer, helaasquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:28 schreef ok01 het volgende:
Wat goed dit![]()
Bij liveversies doet Bowie het altijd eerst even akoestisch om vervolgens over te gaan op de hele band. Altijd mooi om te zien![]()
![]()
Zo zonde dat ik Bowie nooit live heb gezien
Serieus een van de beste artiesten ooit
Waar is de FUCKING SAXOFOON AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef ok01 het volgende:
Dit is sowieso al eerder gevraagd, maar wat was jullie favoriete concert van afgelopen jaar?+quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nu een paar extra noemen:
Spinvis @ Openluchttheater Bosspot, Amersfoort
Eefje de Visser @ Amsterdamse Bostheater, Amstelveen
Matt Berninger @ Koninklijk Circus, Brussel
Chappell Roan @ Primavera Sound, Barcelona
The Japanese House @ Bitterzoet, Amsterdam
Lorde @ AFAS Live, Amsterdam (2e avond)
Zaho de Sagazan @ Primavera Sound, Barcelona (maar op Maifeld Derby en DTRH was ze even briljant)
Magdalena Bay @ Primavera Sound, Barcelona
Brandi Carlile @ Paradiso, AmsterdamBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Kutradio2AAAAH|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zit ff te denken ook welke het leukste zou zijn om te doen, volgens mij zijn de vocalen van Suburbia en West End Girls wel iets saaierquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
It's A Sin doen?Of heb je liever een van de andere liedjes?
Dus dat wordt:
Not An Addict met (geen idee)
Sugardaddy met Gretzl
Iets van PSB met AOS
Mijn favoriete MJ
Ze zijn hier nog bezig met vuurwerk. Zeker morgen op wintersport ofzo
JUST FEED ITquote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Het café blijft mij toch mateloos fascineren. Als je al het ongemak bij elkaar veegt kun je meerdere zeecontainers vullen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik bíjna, hij cancelde op het laatst op Werchter 2004. Baal daar nog wel van.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo zonde dat ik Bowie nooit live heb gezien
Serieus een van de beste artiesten ooit
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a![]()
Mot pissen en we zijn pas halverwege het uur
Geef mij maar de wat meer moeilijke nummers, vind Low een erg toffe plaat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zou Modern Love wel eens terug willen zien in de T2K, niet in de laatste plaat omdatZaho de Sagazan
![]()
I'm Afraid of Americans zou ook wel tof zijn uit zijn latere periode, en tegenwoordig ook zeer toepasselijk
Deze heeft dan helaas weer niet de Marco B vrijspraak bonus gehad.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Let's Dance touwens wel 184 plekken gestegen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
284 zelfs.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
Let's Dance touwens wel 184 plekken gestegen?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Let's Dance staat er sinds 2000 in, vijfde notering ooit. Jeetje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De volgende twee uurtjes in de kleine buurman van de top 2000 morgen zijn echt vingerlikkend goed.
14.00-15.00 Stefan Koopmanschap
216. (157) Sigur Rós – Svefn-G-Englar (1999)
215. (630) Portishead – Wandering Star (1994)
214. (236) Pink Floyd – Brain Damage/Eclipse (1973)
213. (60) Nick Cave & The Bad Seeds – O Children (2004)
212. (362) Golden Earring – Vanilla Queen (1973)
211. (304) Arcade Fire – Intervention (2006)
210. (124) The Smiths – Panic (1986)
209. (229) New Order – Ceremony (1981)
208. (190) David Bowie – Rock ‘n’ Roll Suicide (1972)
207. (85) Fish – Vigil (1990)
15.00-16.00 Martje Schoemaker
206. (241) Pulp – Disco 2000 (1995)
205. (354) Radiohead – Idioteque (2000)
204. (451) Songs: Ohia – Lioness (2000)
203. (360) Nits – Cars & Cars (1992)
202. (233) Anathema – Untouchable (Pt. 1) (2012)
201. (238) Pearl Jam – Porch (1991)
200. (340) Steven Wilson – Ancestral (2015)
199. (958) Queens Of The Stone Age – Little Sister (2005)
198. (365) Television – Marquee Moon (1977)
197. (614) The Smiths – Please Please Please Let Me Get What I Want (1984)![]()
Excuus.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja hoor, ik zie bijna alles wel zittenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan kan je deze met Dago doen, die dit graag wil doen en doen wij nog steeds Lady GagaAls je het ziet zitten dan hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Fijne nacht Raceneus!quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:32 schreef Raceneus het volgende:
Ik ga zo slapen. Weltrusten! Geniet nog van de fonteinen aan emoties!![]()
Ik lees steeds rancuneusquote:
Ga jij die opgraven?quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
BEK JEROEN BEK|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Maakt niks uitquote:
MUMELADDER 2025 FINALIST GENOT
![]()
![]()
![]()
![]()
De juiste volgorde @MexicanobakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
![]()
Voormalig stemplaat
Snob blijft toch stiekem wel lekker, jammer alleen dat het overlaptquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:32 schreef BillDauterive het volgende:
De volgende twee uurtjes in de kleine buurman van de top 2000 morgen zijn echt vingerlikkend goed.
14.00-15.00 Stefan Koopmanschap
216. (157) Sigur Rós – Svefn-G-Englar (1999)
215. (630) Portishead – Wandering Star (1994)
214. (236) Pink Floyd – Brain Damage/Eclipse (1973)
213. (60) Nick Cave & The Bad Seeds – O Children (2004)
212. (362) Golden Earring – Vanilla Queen (1973)
211. (304) Arcade Fire – Intervention (2006)
210. (124) The Smiths – Panic (1986)
209. (229) New Order – Ceremony (1981)
208. (190) David Bowie – Rock ‘n’ Roll Suicide (1972)
207. (85) Fish – Vigil (1990)
15.00-16.00 Martje Schoemaker
206. (241) Pulp – Disco 2000 (1995)
205. (354) Radiohead – Idioteque (2000)
204. (451) Songs: Ohia – Lioness (2000)
203. (360) Nits – Cars & Cars (1992)
202. (233) Anathema – Untouchable (Pt. 1) (2012)
201. (238) Pearl Jam – Porch (1991)
200. (340) Steven Wilson – Ancestral (2015)
199. (958) Queens Of The Stone Age – Little Sister (2005)
198. (365) Television – Marquee Moon (1977)
197. (614) The Smiths – Please Please Please Let Me Get What I Want (1984)
Alice in Chains![]()
![]()
Would
![]()
![]()
Gewoon even twee nummers uit mijn eigen top 100 achter elkaar (na net Beat It).Buren wordt doorgeschoven naar morgen
IIIIIINTTOOO THE FLOOD AGAIN
Atten in café-genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Would? is zo'n geniaal lekker nummer he
Vind Layne's stem van alle grunge grootheden toch echt wel de mooiste
Het is dat ik veel te veel hobby's heb anders had ik ook een persoonlijke top tig gemaakt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En dan die laatste "baaaaaaaaaaaaaaaack then" poah.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn persoonlijke top zou waarschijnlijk in de eerste 100 nummers voor minimaal 50% uit Cardiacs bestaanquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
Het is dat ik veel te veel hobby's heb anders had ik ook een persoonlijke top tig gemaakt.
Ja, deze zou wel hoog, hoog, eindigen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lol, ik heb afgelopen maanden wat cijfers proberen te geven op musicmeter. Maarja, sommige dingen komen dan bovendrijven.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke top zou waarschijnlijk in de eerste 100 nummers voor minimaal 50% uit Cardiacs bestaan|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
IF I WOULD COULD YOOUUUUUUU|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vond het wel tof dat @Gale_Boetticher en ik vanmiddag toch even naar Meindert Talma luisterdenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Snob blijft toch stiekem wel lekker, jammer alleen dat het overlapt![]()
Rust in vrede Antonie
Was naar de bios, anders had ik ook wel gejoined (als ik er van op de hoogte wasquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond het wel tof dat @:Gale_Boetticher en ik vanmiddag toch even naar Meindert Talma luisterden)
Rellende_Rotscholier
![]()
De versie van Guus is al niet best, maar dit is als we eerlijk zijn gewoon erg slecht.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Toch kan ik dit ook goed hebben hoor. Ik zou het zelf niet per se in mijn top 2000 proppen maar er staan wel minimaal 1000 mindere nummers in de T2K denk ik.
Ik wil de gezzligheid van het top 2000 topic overhevelen naar de Snob 2000quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Snob blijft toch stiekem wel lekker, jammer alleen dat het overlaptMy friends all drive horses![]()
Jannes genot?quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond het wel tof dat @:Gale_Boetticher en ik vanmiddag toch even naar Meindert Talma luisterdenMy friends all drive horses![]()
Goede film?quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was naar de bios, anders had ik ook wel gejoined (als ik er van op de hoogte was)
![]()
Driekwart van de lijst is voorbij.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja, dat zou tof zijn inderdaad. Stuk beter dan het gezelschap van sommige van die zolderkamermetalautisten van de Pinguin chatquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wil de gezzligheid van het top 2000 topic overhevelen naar de Snob 2000
DONDER
BLIKSEM|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wil de gezzligheid van het top 2000 topic overhevelen naar de Snob 2000Bijna! Jan Heddemaquote:![]()
Depressie blijft toch een ongrijpbaar ietsquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, dat zou tof zijn inderdaad. Stuk beter dan het gezelschap van sommige van die zolderkamermetalautisten van de Pinguin chat![]()
Als je denkt dat wij zure snobs zijnMy friends all drive horses![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALS IK JOU ZOU VRAGEN, DRINK JIJ WAT VAN MIJ
ZOU JE DAN LACHEN, BLIJFT HET DAARBIJ
IK MOET HET TOCH PROBEREN, IK WEET ALLEEN NIET HOE
NIET LANGER VERLEGEN, IK WIL IK ZAL IK GA NAAR JE TOE![]()
ER WAS EEN DONDER EEN BLIKSEM, EEN SLAG TOEN IK JE ZAG
IK BEN VERANDERD IN EEN ANDER, SINDS DIE ENE LACH
IK GEEF ME OVER JE HEBT ME, VERZETTEN HEEFT GEEN ZIN
IK BEN VERANDERD IN EEN ANDER, EN DIT IS PAS HET BEGIN![]()
WANT JE HEBT NIET IN DE GATEN WAT JE ALLEMAAL MET ME DOET
EN DAT KUN JE OOK NIET WETEN, IK HEB JE PAS 1 KEER ONTMOET
EN TOEN HEB JE MIJ MISSCHIEN, JA HEEL MISSCHIEN, NIET EENS, GEZIEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn stamkroeg de Bliksem heeft op donderdag de Donderjam(sessie).
Hij heeft uren moeten spenderen om dit nummer in elkaar te beuken, was toen het ondwerrp... want hij kan/kon niet zingen. Elke zin vals..
Toch is het inmiddels zowat erfgoedMai pben rai~!![]()
Het was uh.. bijzonderquote:
Eerste 45 minuten ofzo misschien 2 zinnen aan tekst
Ging om de 4k restauratie van Angel's Egg, van de makers van Ghost in the Shell.
Had daarop redelijk wat verwachtingen, maar GitS is dus 10 jaar jonger, en dat heeft denk ik wel veel zoden aan de dijk gezet voor die studio
Rellende_Rotscholier
![]()
Kijk, dit is een stuk beter.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit is wel een shotje waard. Helaas ben ik op.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
LADIES 'N PIEPEL, WE ZIJN AANGEKOMEN BIJ DE LAATSTE 500 PLATEN VAN DE TOP 2000
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen geheim dat FOK! trendsetter is!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
3/4 voorbij
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja daar zitten wel echt erge lui tussen, die het ook serieus menen als er A&dM in de lijst staan bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Als je denkt dat wij zure snobs zijn
Die zien alleen de naam en hebben dan al besloten dat het niks kan zijn
Lekker bruggetje wel Jeroen van het emotionele moment dan weer naar Ladie and People
![]()
Evenstar
![]()
Ik ken het allebei niet. Ik zet ze niet op mijn lijstjequote:Op dinsdag 30 december 2025 01:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het was uh.. bijzonder
Eerste 45 minuten ofzo misschien 2 zinnen aan tekst
Ging om de 4k restauratie van Angel's Egg, van de makers van Ghost in the Shell.
Had daarop redelijk wat verwachtingen, maar GitS is dus 10 jaar jonger, en dat heeft denk ik wel veel zoden aan de dijk gezet voor die studioAl heb ik dit jaar wel een mooie Japanse animatiefilm gekeken. Kimi no Na Wa was top.
![]()
![]()
Ghost in the Shell is van wat ik ervan weet best tof, hele iconische soundtrack ook, die zou je eens moeten opzoekenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ken het allebei niet. Ik zet ze niet op mijn lijstjeAl heb ik dit jaar wel een mooie Japanse animatiefilm gekeken. Kimi no Na Wa was top.
Ah wat leukquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:44 schreef Evenstar het volgende:
Ik had nog een Karhu liggen @:PippenScottie cheers!![]()
Geniet ervan!My friends all drive horses![]()
Niet veel gehoord vanaaf, het gezelschap vond het na The End, het einde van Under the pressure en nog wat DELA top 50 materiaal wel genoeg geweest- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja, ik had em stiekem toch in mijn lijstje gezetquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ghost in the Shell is van wat ik ervan weet best tof, hele iconische soundtrack ook, die zou je eens moeten opzoeken![]()
![]()
Ik ga niet opblijven voor I Feel Love (voormalig stemplaat) en ik zie ook weinig aanknopingspunten gedurende de nacht. Dus na 2 uur geloof ik het wel.
Ik ga ook geen wekker zetten want in de vroege ochtend behalve één stemplaat ook niet veel. Zie wel hoe laat ik wakker wordt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ff pissen tijdens Green Day
Die muziek doet me serieus denken aan de ESF inzending van ik meen Litouwen van dit jaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik had em stiekem toch in mijn lijstje gezet
Rellende_Rotscholier
![]()
Een immer relevant nummer.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
![]()
![]()
![]()
Het idiot gehalte is een keer of 100 erger geworden dan toen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een immer relevant nummer.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Oe, nu krijg ik hoge verwachtingen!quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die muziek doet me serieus denken aan de ESF inzending van ik meen Litouwen van dit jaar![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:47 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Toen Amerikanen Bush nog erg vonden...Zouden we over 20 jaar ook zo praten over Trump?quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je dacht dat Bush erg was inderdaad![]()
![]()
Deprimerende gedachtequote:Op dinsdag 30 december 2025 01:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Zouden we over 20 jaar ook zo praten over Trump?My friends all drive horses![]()
Huuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:48 schreef BillDauterive het volgende:
"President Kanye is een verschrikking. Ik verlang terug naar Trump"- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
President Kanye zou een shitshow zijn, maar wel enorm entertainingquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:48 schreef BillDauterive het volgende:
"President Kanye is een verschrikking. Ik verlang terug naar Trump"![]()
Zit 'm vooral in de zang. Heb een andere video in gedachte dan deze maar kan 'm niet vindenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, nu krijg ik hoge verwachtingen!
Bekijk deze YouTube-videoI am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Evenstar
![]()
Green Day is a very loud band, believe me, very loud. They play punk rock, very angry music, lots of yelling about politics and problems, and some people love it, but I don't. They are stupid, very stupid, tremendously stupid.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Jeroen is ook wel een bad guy.
Bad Guy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de mOOOOISTE platen OOOOIT gemaakt
– Van Inkel, 2025
So worry not, all things are well
Forum Opties Forumhop: Hop naar: