It's A Sin is altijd toepasselijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik ook prima! Ik heb van PSB alleen Rent een keer gekaraoked. Als je een goed nummer weet, sluit ik me er bij aan!
Niet mijn favoriete Bowie, heb meer met z'n wat rare nummers, maar Bowie moet er toch altijd wel in staan jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk volgend jaar wel weer wat ik doe maar heb deze en vorige editie thema-gestemd (protest dit jaar, vrouwen vorig jaar). Maar anders staat Let's Dance er altijd in. Dat is mijn nummer 1 in principe.
Daar werd destijds anders flink over geklaagd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heimwee naar de tijd dat Rick van Velthuysen nog de nacht deed, die was een heel stuk normaler dan Jeroen
Je hebt nog wel evenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:25 schreef ok01 het volgende:
* ok01 checkt of ze mogelijk niet weer LAPO heeft voordat ze naar de wc gaat
Zou Modern Love wel eens terug willen zien in de T2K, niet in de laatste plaat omdatquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet mijn favoriete Bowie, heb meer met z'n wat rare nummers, maar Bowie moet er toch altijd wel in staan ja
It's A Sin doen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
It's A Sin is altijd toepasselijkMaar vind ook Rent tof, Suburbia en West End Girls zijn ook altijd goed
Ik geef jullie trouwens op een briefje dat Zaho de Sagazan de eerstvolgende Franstalige zangeres is die gaat debuteren in de Top 2000. Voor 2029 moet wel lukkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zou Modern Love wel eens terug willen zien in de T2K, niet in de laatste plaat omdatZaho de Sagazan
dat nummer zo briljant coverde op haar tour
Deze singleversie is echt zo pijnlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:28 schreef ok01 het volgende:
Wat goed dit![]()
Bij liveversies doet Bowie het altijd eerst even akoestisch om vervolgens over te gaan op de hele band. Altijd mooi om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |