Why Tell Me Why heb ik twee jaar terug nog bij de meet gekaraoked. Was je er toen ook niet bij?quote:
2022 was ik erbij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Why Tell Me Why heb ik twee jaar terug nog bij de meet gekaraoked. Was je er toen ook niet bij?
Ik neem een slokje.quote:
Goeie keuze voor de karaoke. Die zou ik overigens liever doen dan Gagaquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Why Tell Me Why heb ik twee jaar terug nog bij de meet gekaraoked. Was je er toen ook niet bij?
quote:
Ik ga hem inmiddels oprecht missen als hij niet meer tussen 12 en 2 zit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:17 schreef ok01 het volgende:
Ik probeer niet negatief te zijn. Maar wanneer gaat Van Inkel eindelijk een keer met pensioen
Met dank aan de Snob 1500 en daarna de keuzelijst toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Dat die nog in de lijst is gekomen destijds
Dan kan je deze met Dago doen, die dit graag wil doen en doen wij nog steeds Lady Gagaquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goeie keuze voor de karaoke. Die zou ik overigens liever doen dan Gaga
Ja, ik zou 'm stiekem toch ook wel missen, meubilair enzoquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga hem inmiddels oprecht missen als hij niet meer tussen 12 en 2 zit.
Hij hoort bij de buzz die ik dan heb
Ja, inclusief de walsquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga hem inmiddels oprecht missen als hij niet meer tussen 12 en 2 zit.
Hij hoort bij de buzz die ik dan heb
Die daarna is ook nog wel geniet0nquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Best een prima blokje zo tot en met Alice in Chains
Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel groot fanquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan kan je deze met Dago doen, die dit graag wil doen en doen wij nog steeds Lady GagaAls je het ziet zitten dan hè
Binnen dat blokje vallen ook wel die twee voormalig stemnummer die ik noemde.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Best een prima blokje zo tot en met Alice in Chains
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |