Why Tell Me Why heb ik twee jaar terug nog bij de meet gekaraoked. Was je er toen ook niet bij?quote:
2022 was ik erbij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Why Tell Me Why heb ik twee jaar terug nog bij de meet gekaraoked. Was je er toen ook niet bij?
Ik neem een slokje.quote:
Goeie keuze voor de karaoke. Die zou ik overigens liever doen dan Gagaquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Why Tell Me Why heb ik twee jaar terug nog bij de meet gekaraoked. Was je er toen ook niet bij?
quote:
Ik ga hem inmiddels oprecht missen als hij niet meer tussen 12 en 2 zit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:17 schreef ok01 het volgende:
Ik probeer niet negatief te zijn. Maar wanneer gaat Van Inkel eindelijk een keer met pensioen
Met dank aan de Snob 1500 en daarna de keuzelijst toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Dat die nog in de lijst is gekomen destijds
Dan kan je deze met Dago doen, die dit graag wil doen en doen wij nog steeds Lady Gagaquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goeie keuze voor de karaoke. Die zou ik overigens liever doen dan Gaga
Ja, ik zou 'm stiekem toch ook wel missen, meubilair enzoquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga hem inmiddels oprecht missen als hij niet meer tussen 12 en 2 zit.
Hij hoort bij de buzz die ik dan heb
Ja, inclusief de walsquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die daarna is ook nog wel geniet0nquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Best een prima blokje zo tot en met Alice in Chains
Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel groot fanquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan kan je deze met Dago doen, die dit graag wil doen en doen wij nog steeds Lady GagaAls je het ziet zitten dan hè
Binnen dat blokje vallen ook wel die twee voormalig stemnummer die ik noemde.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Best een prima blokje zo tot en met Alice in Chains
Dan schrap ik dat liedquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel groot fan
Dat heb ik overigens wel meer bij queer muziek, wat dat betreft ben ik geen goede ambassadeur![]()
Ja, zoiets vermoedde ik al, zie je niet aan om bijvoorbeeld op Hero te stemmenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Binnen dat blokje vallen ook wel die twee voormalig stemnummer die ik noemde.
Beetje overbodige cover welquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
Hey. Dit liedje ken ik ergens van
En meer Public Service Broadcasting!quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:22 schreef BillDauterive het volgende:
Er moet meer Pet Shop Boys in de top 2000.
Origineel dit dat!quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:22 schreef BillDauterive het volgende:
Dat sowieso. Die wil ik overigens best karaoken, fijne muziekquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:22 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, dan doe ik de queernummers wel als sympathiserend hetero.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel groot fan
Dat heb ik overigens wel meer bij queer muziek, wat dat betreft ben ik geen goede ambassadeur![]()
Ben door de whisky tijdens de Wals oprecht ook wel aangeschoten gewordenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heimwee naar de tijd dat Rick van Velthuysen nog de nacht deed, die was een heel stuk normaler dan Jeroenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:17 schreef Redefine het volgende:
Nog twee dagen dan kan Jeroen weer terug naar het rusthuis.
Opperbaasquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik de queernummers wel als sympathiserend hetero.
Go (for it)quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En meer Public Service Broadcasting!
Ja, dat effect merk ik nu ook welquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ben door de whisky tijdens de Wals oprecht ook wel aangeschoten geworden
Ow, dat vind ik ook prima! Ik heb van PSB alleen Rent een keer gekaraoked. Als je een goed nummer weet, sluit ik me er bij aan!quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die wil ik overigens best karaoken, fijne muziek
Broodjes kroket eten tijdens de uitzending is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heimwee naar de tijd dat Rick van Velthuysen nog de nacht deed, die was een heel stuk normaler dan Jeroen
Vind hem een verschrikkelijk figuur, maar moet altijd lachen als ik terugdenk aan de momenten dat ie viesdik aan een frikandel zatquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heimwee naar de tijd dat Rick van Velthuysen nog de nacht deed, die was een heel stuk normaler dan Jeroen
Ik kijk volgend jaar wel weer wat ik doe maar heb deze en vorige editie thema-gestemd (protest dit jaar, vrouwen vorig jaar). Maar anders staat Let's Dance er altijd in. Dat is mijn nummer 1 in principe.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, zoiets vermoedde ik al, zie je niet aan om bijvoorbeeld op Hero te stemmen
Nicequote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, dat effect merk ik nu ook wel
Mijn bodempje van twee Affligem Tripel ging ook wel lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ben door de whisky tijdens de Wals oprecht ook wel aangeschoten geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |