Die muziek doet me serieus denken aan de ESF inzending van ik meen Litouwen van dit jaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik had em stiekem toch in mijn lijstje gezet
Het idiot gehalte is een keer of 100 erger geworden dan toen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een immer relevant nummer.
Oe, nu krijg ik hoge verwachtingen!quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die muziek doet me serieus denken aan de ESF inzending van ik meen Litouwen van dit jaar
quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:47 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Toen Amerikanen Bush nog erg vonden...
Zouden we over 20 jaar ook zo praten over Trump?quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je dacht dat Bush erg was inderdaad
Deprimerende gedachtequote:Op dinsdag 30 december 2025 01:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Zouden we over 20 jaar ook zo praten over Trump?
Huuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:48 schreef BillDauterive het volgende:
"President Kanye is een verschrikking. Ik verlang terug naar Trump"
President Kanye zou een shitshow zijn, maar wel enorm entertainingquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:48 schreef BillDauterive het volgende:
"President Kanye is een verschrikking. Ik verlang terug naar Trump"
Zit 'm vooral in de zang. Heb een andere video in gedachte dan deze maar kan 'm niet vindenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, nu krijg ik hoge verwachtingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |