Het was uh.. bijzonderquote:
Het is geen geheim dat FOK! trendsetter is!quote:
Ja daar zitten wel echt erge lui tussen, die het ook serieus menen als er A&dM in de lijst staan bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Als je denkt dat wij zure snobs zijn
Ik ken het allebei niet. Ik zet ze niet op mijn lijstjequote:Op dinsdag 30 december 2025 01:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het was uh.. bijzonder
Eerste 45 minuten ofzo misschien 2 zinnen aan tekst
Ging om de 4k restauratie van Angel's Egg, van de makers van Ghost in the Shell.
Had daarop redelijk wat verwachtingen, maar GitS is dus 10 jaar jonger, en dat heeft denk ik wel veel zoden aan de dijk gezet voor die studio
Ghost in the Shell is van wat ik ervan weet best tof, hele iconische soundtrack ook, die zou je eens moeten opzoekenquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ken het allebei niet. Ik zet ze niet op mijn lijstjeAl heb ik dit jaar wel een mooie Japanse animatiefilm gekeken. Kimi no Na Wa was top.
Ah wat leukquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:44 schreef Evenstar het volgende:
Ik had nog een Karhu liggen @:PippenScottie cheers!
Ja, ik had em stiekem toch in mijn lijstje gezetquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ghost in the Shell is van wat ik ervan weet best tof, hele iconische soundtrack ook, die zou je eens moeten opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |