En Smoke on the Waterquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:57 schreef ok01 het volgende:
Samen met Wonderwall zo'n beetje het standaard nummer om als eerste op gitaar te leren
Ondankbaar hontquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:58 schreef Redefine het volgende:
Dan neemt dat paard je door hele woestijn heen en dan weet je nog steeds diens naam niet...
Die ook inderdaadquote:
Ik zou willen dat ik een muziek instrument kon bespelen. En ik zing ook nog eens harstikke valsquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Die ook inderdaad![]()
Weet nog toen mijn broer begon met gitaar. Die drie nummers waren toen vaste kost in ons huis
Sandman is ook heerlijk. Fucking lekker outro.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ventura Highway vind ik tegenwoordig beter, maar nostalgie doet denk ik veel voor dit nummer
Ik noem al mijn paarden Roachquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:58 schreef Redefine het volgende:
Dan neemt dat paard je door hele woestijn heen en dan weet je nog steeds diens naam niet...
01.00 - 02.00 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.498 American Idiot - Green Day![]()
![]()
![]()
497 Bad Guy - Billie Eilish![]()
496 Feel Good Inc. - Gorillaz
495 Seven Nation Army - The White Stripes
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dictator in spé.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Trump start net voor t nieuwjaar nog even een nieuwe oorlog. Flapdrol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |