Nee hoor, zo lang je jezelf daar dan ook onder schaartquote:Op maandag 29 december 2025 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik driekwart hier totaalidioten noem is daar blijkbaar wat mis mee
Juist dan moet je niet met pijlen switchen hea!!quote:Op maandag 29 december 2025 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wright heeft toch altijd lopen switchen? Toen hij problemen kreeg met galstenen had hij een dipje en werd het wat wisselvalliger, maar zijn huidige ineenstorting valt puur samen met zijn kennismaking met mounjaro.
Nee, zou ik eerder voor Rock gaanquote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hallo. Nu jij er toch bent.
Typeer jij Hurrell ook als een 40+ dartshunk?
Alsof die op de vloer wel een haas is.quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Welnee Suljovic gewoon een trage goeie speler en verder niet.
Eensquote:Op maandag 29 december 2025 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Neem gewoon het origineel van dit liedje Cross
Ik vind 'm wel lekkerquote:
Het is een prima dance remix, maar het origineel is veel leuker als walk-onquote:Op maandag 29 december 2025 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel lekker
(daarmee bedoel ik het liedje)
Gewoon O-zone draaien.quote:Op maandag 29 december 2025 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel lekker
(daarmee bedoel ik het liedje)
Akkoord.quote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een prima dance remix, maar het origineel is veel leuker als walk-on
Die was echt genot dat WK, heeft de hele D18 toen verkracht als het echt nodig wasquote:Op maandag 29 december 2025 22:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Helemaal vergeten dat Cross er al 1 op zak heeft
Geniet ervan maatquote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Eindelijk klaar met pallets sorteren werken, nu tijd voor darts en een biertje!
Leuk feitjequote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Weten jullie al dat dit de eerste keer dit WK is dat ik Luke De Nuke in actie ga zien?
Beetje droevig natuurlijk omdat het mijn gefaal nogal pijnlijk blootlegt, maar leuk feitje verder inderdaadquote:
Is je buurman?quote:Op maandag 29 december 2025 22:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Pitbull maakt kutmuziek maar is echt een goeie gast.
Nog ff snel pakken voor 'dry-januari'quote:
Deze? https://www.smaakhuis.nl/(...)collab-ophiussa.htmlquote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geniet ervan maat
Ik drink de Polyghost van Ophius.
Ja, op zich wel, maar ik vind Cross zó vervelend om naar te kijken met zijn haperingen en alles steeds, hij haalt altijd al het ritme uit een wedstrijdquote:
Man man man. Ik ga voor mijn natste januari ooit.quote:Op maandag 29 december 2025 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nog ff snel pakken voor 'dry-januari'
Smaakt zeer goed inderdaad, niet vaak dat ik voor minder dan 7 eurie nog een goede NEIPA meeneem. Met mijn favoriete hop strataquote:Op maandag 29 december 2025 22:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Deze? https://www.smaakhuis.nl/(...)collab-ophiussa.html
4.1 op Untappd dus zal wel lekker zijn. Geniet ervan!
Dit is geil @de_boswachterquote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man. Ik ga voor mijn natste januari ooit.
4e op rij alweerquote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja we doen allemaal weer een poging.quote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker man in al die Alpen-hostels of waar je ook belandt de komende tijd!quote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ligt nu bij de graveur.quote:Op maandag 29 december 2025 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geef Littler die beker maar gewoon meteen.
De finale gaat nog wel een serieus potje wordenquote:Op maandag 29 december 2025 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geef Littler die beker maar gewoon meteen.
Airbnb's! Helemaal klemdrinken langs de kant, lekker man. Fuck alles.quote:Op maandag 29 december 2025 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker man in al die Alpen-hostels of waar je ook belandt de komende tijd!
quote:Op maandag 29 december 2025 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brandt er nog licht boven bij Cross?
Ach Woutquote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
De cross van vanmiddag was een stuk beter.
Littler denkt aan fifa spelen vanavondquote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
Littler is maar half met het potje bezig en gooit hem nog steeds aan flarden.
ooh volgende ronde dat zijn weer wat fifa packs!quote:Op maandag 29 december 2025 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Littler denkt aan fifa spelen vanavond
1 breekje en ik schrijf de pot nog niet helemaal af.quote:Op maandag 29 december 2025 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
oud WK Cross houdt zijn eigen leg en we rennen naar de krant
Steven Brunswijk al de deur uit?quote:Op maandag 29 december 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is voorbij voordat mijn vriendin thuis is.
Blijf maar even wakkerquote:Op maandag 29 december 2025 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
1 breekje en ik schrijf de pot nog niet helemaal af.
Heeft buiten het WK nooit wat gedaan op TV. Paar keer op de UK Open, maar aan de tegenstanders te zien was daar geen draaiende camera bij.quote:
bij zijn = meemakenquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef yvonne het volgende:
Ik kan net zo goed een serietje gaan kijken want Litter wint toch wel.
mischien de eerste 9-darter...(i got nothing)quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef yvonne het volgende:
Dit wordt weer een onsmakelijk massaker. Searle zonder setverlies de QF in, dan Luke ookquote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik ga nergens heen. Zo nog een tripletje met fruit maar dat wordt doordrinken :p
Die is 24 maar ok. We tellen ‘m.quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, zou ik eerder voor Rock gaan
Gewoon telefoonquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat heeft Rob in die ene zak van zijn trui zitten dan? Zijn doosje met darts?
Maar dan hebben wij geen tijd meer samenquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef yvonne het volgende:
ja van dat zusje. Stamboom is een cirkel, een achtje, een möbiusband, whatnotquote:
Ze probeerde het zo weinig kwetsend mogelijk te brengen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij geen tijd meer samen
Je wordt ook ouder jongen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Vroeger was ik nog de alcoholist in het topic. Begin mij steeds meer zorgen te maken over mijn gedrag. @:mitt
klinkt als iets wat je kunt oplossen door nog een kratje in je mik te gooienquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Vroeger was ik nog de alcoholist in het topic. Begin mij steeds meer zorgen te maken over mijn gedrag. @:mitt
Jij bent smerigquote:Op maandag 29 december 2025 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja van dat zusje. Stamboom is een cirkel, een achtje, een möbiusband, whatnot
Morgen weer.quote:Op maandag 29 december 2025 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij geen tijd meer samen
Heeft Steve Beaton ooit tegen Dennis Smith gespeeld? Dan ja.quote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hebben jullie ooit een erger verschil in stijl gezien dan Littler en Cross?
Nathan Derry en iemand die wel normaal kan gooienquote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Drink pas weer met nye en heb er niet eens zin inquote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klinkt als iets wat je kunt oplossen door nog een kratje in je mik te gooien
Dennis Smith tegen Adrian Lewis.quote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En knikkerpotje in zijn kin.quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jongetje heeft nu al de buik en inhammen van zijn vader
Wat zegt je begeleiding?quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Dennis Smith ik zei hetquote:Op maandag 29 december 2025 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dennis Smith tegen Adrian Lewis.
Klinkt alsof je een man met ervaring bentquote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze probeerde het zo weinig kwetsend mogelijk te brengen.
Had even niet snel een lijstje wedstrijden paraat en op Wiki zag ik dat hij in elk geval tegen Lewis heeft gespeeldquote:
Abel - Onderweg vind ik een smerig goed nummer. Fight me.quote:Op maandag 29 december 2025 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De 2025-Jinek-versie ook maar meteen?
Ken ik niet en ben er absoluut ook niet nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 29 december 2025 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De 2025-Jinek-versie ook maar meteen?
Doets is een bijtertje. Op zijn best in een langer format (tegen betere spelers) en dan op de juiste momenten de juiste dingen raken, zonder bijster hoge gemiddeldes te hoeven gooien.quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft buiten het WK nooit wat gedaan op TV. Paar keer op de UK Open, maar aan de tegenstanders te zien was daar geen draaiende camera bij.
[ afbeelding ]
Hij mistquote:Op maandag 29 december 2025 22:48 schreef yvonne het volgende:
Littler Kan omgedraaid naar het bord staan en dan gooit ie nog alles raak.
Hij verveelt zichquote:
Ga toch maar even boven de wasbak hangen en laat 'm dan voorzichtig gaan.quote:Op maandag 29 december 2025 22:51 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik voel iets brouwen, kan een scheet zijn maar je weet nooit.
Ik blijf lekker zitten.quote:Op maandag 29 december 2025 22:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ga toch maar even boven de wasbak hangen en laat 'm dan voorzichtig gaan.
Heb jij wel eens in de wasbak geplast?quote:Op maandag 29 december 2025 22:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ga toch maar even boven de wasbak hangen en laat 'm dan voorzichtig gaan.
quote:Braulio Roncero Mesa (Extremadura, 3 maart 1951 - Oss, 27 juli 2018) was een Spaans dartsspeler en de eerste die voor Nederland [2] deelnam aan het PDC World Darts Championship, namelijk aan de editie van 2000.
Dat verwacht ik wel ja.quote:Op maandag 29 december 2025 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Littler doet straks de turbo aan en 4-1
Ik trek gewoon nog een biertje openquote:
Vind jij het een leuke speler?quote:
Wat voor biertje maat.quote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik trek gewoon nog een biertje open
Mijn lever sputtert, maar mijn dorst niet.
ik moet ook opeens zuiniger doen met mijn laatste lekkere biertje voor ik aan de skuumkoppe moet.quote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuter op de bar?quote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb een hele set aan de bar staan wachten op een biertje. Mijn tieten zijn niet indrukwekkend genoeg.
Gewoon een Affligem tripel denk ikquote:
Ik vind Skuumkoppe niks. Dit durf ik te zeggenquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik moet ook opeens zuininger doen met mijn laatste lekkere biertje voor ik aan de skuumkoppe moet.
Randstadproblematiek.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef leolinedance het volgende:
Straks de auto weer aan de laadpaal leggen. Lekker nog effe de wijk in
Ik vind dit maar een matige actquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef leolinedance het volgende:
Mijn lever sputterde, maar mijn dorst niet. Mooi voor op een grafsteen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
YOLOquote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Skuumkoppe is niet meer te zuipen sinds ze het recept hebben aangepast enkele jaren geledenquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik moet ook opeens zuiniger doen met mijn laatste lekkere biertje voor ik aan de skuumkoppe moet.
Hmm, zo voel ik me wel vandaag.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mijn lever sputterde, maar mijn dorst niet. Mooi voor op een grafsteen.
Ik ook niet maar ja je bent alcoholist of niet.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind Skuumkoppe niks. Dit durf ik te zeggen
Gewoon verlengsnoer over de weg.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef leolinedance het volgende:
Sterkte in deze moeilijke tijden, vriend.quote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ja je bent alcoholist of niet.
Mee eens. Het staat me altijd behoorlijk tegen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind Skuumkoppe niks. Dit durf ik te zeggen
De feestdagen is altijd een groot deliriumquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik dronk al Skuumkoppe toen het alleen nog op Texel te verkrijgen was.quote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Skuumkoppe is niet meer te zuipen sinds ze het recept hebben aangepast enkele jaren geleden
Synthetische zoete meuk
Hmmm ik ben in dat soort biertjes gaan minderen het afgelopen jaar. Heb me nog een blikje Klok open getrokken. Gewoon voor de smaak.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een Affligem tripel denk ik
Ik heb ook nog een Duchesse, misschien is dat wel beter, want daar zit minder alcohol in.
Die drink ik nu ook. Favoriete supermarkttripelquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een Affligem tripel denk ik
Ik heb ook nog een Duchesse, misschien is dat wel beter, want daar zit minder alcohol in.
Enkele jaren geleden was het goed spul.quote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mee eens. Het staat me altijd behoorlijk tegen.
Dank je, gelukkig zijn ze koud.quote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sterkte in deze moeilijke tijden, vriend.
Liever een lekker trippeltje.quote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mee eens. Het staat me altijd behoorlijk tegen.
Oh dat absoluut.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is leuk. Fijne stijl om te kijken en een godstalent.
Ik vind Westmalle en Karmeliet eigenlijk een stuk beterquote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die drink ik nu ook. Favoriete supermarkttripel
Ja dat kan want ooit heb ik het niet onaardig gevonden.quote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enkele jaren geleden was het goed spul.
Karmeliet...koolzuurbommen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Westmalle en Karmeliet eigenlijk een stuk beter
Maar ja, Affligem Tripel is lekker budget en eenvoudig.
Dusseldorf ben je toch?quote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo naar mijn kamer. Accu is nog 27 % van de macbook.
Stekkergenot?quote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb geen snoer van een kilometerquote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon verlengsnoer over de weg.
Ik ben hem ff zat, laat hem ff een jaartje jong zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar wat staat je dan zo tegen.
Lekkere Achelse Kluis blond of tripel of n Trollenbiertjequote:
Affligem ligt hier in de plaatselijke vreetschuur waar je ook onbeperkt kan drinken.quote:Op maandag 29 december 2025 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel dat hardlopen heeft een slechte invloed op mijn carrière als alcoholist.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dan beter HJquote:Op maandag 29 december 2025 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon een flesje Amstel
@:zipportal
Gewoon van huis naar je parkeerplaats. 230V duurt alleen wat langerquote:Op maandag 29 december 2025 23:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb geen snoer van een kilometer
Mag de macbook van Fles erbij?quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De burgermeester van Affligem is de burgermeester van Samson en Gert. En kabouter Plop.quote:Op maandag 29 december 2025 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Affligem ligt hier in de plaatselijke vreetschuur waar je ook onbeperkt kan drinken.
Voor een tripel gevaarlijk door drinkbaar
Bij mij is het andersom.quote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel dat hardlopen heeft een slechte invloed op mijn carrière als alcoholist.
Op of IN het vak?quote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef Tjacka het volgende:
Al drink ik tegenwoordig liever een roseetje maar dat accepteren ze bij mij op het vak nog niet
hagay.gifquote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef Tjacka het volgende:
Al drink ik tegenwoordig liever een roseetje maar dat accepteren ze bij mij op het vak nog niet
Karmeliet vind ik ook wel lekker maar Affligem een betere doordrinker (quote:Op maandag 29 december 2025 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Robin van Galen, natuurlijk een absolute topcoach
Ik kan ze er blind allemaal uithalen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Smaakt allemaal hetzelfde
Wel lekker zoet tintje. Karmeliet was vroeger beter. Nog steeds een prima supermarkttripel voor de rotatie.quote:
Dan ben jij de Luke Littler van de supermarktpilsjesquote:Op maandag 29 december 2025 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan ze er blind allemaal uithalen.dat komt nog door mijn alcoholistische tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |