quote:Braulio Roncero Mesa (Extremadura, 3 maart 1951 - Oss, 27 juli 2018) was een Spaans dartsspeler en de eerste die voor Nederland [2] deelnam aan het PDC World Darts Championship, namelijk aan de editie van 2000.
Dat verwacht ik wel ja.quote:Op maandag 29 december 2025 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Littler doet straks de turbo aan en 4-1
Ik trek gewoon nog een biertje openquote:
Vind jij het een leuke speler?quote:
Wat voor biertje maat.quote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik trek gewoon nog een biertje open
Mijn lever sputtert, maar mijn dorst niet.
ik moet ook opeens zuiniger doen met mijn laatste lekkere biertje voor ik aan de skuumkoppe moet.quote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuter op de bar?quote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb een hele set aan de bar staan wachten op een biertje. Mijn tieten zijn niet indrukwekkend genoeg.
Gewoon een Affligem tripel denk ikquote:
Ik vind Skuumkoppe niks. Dit durf ik te zeggenquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik moet ook opeens zuininger doen met mijn laatste lekkere biertje voor ik aan de skuumkoppe moet.
Randstadproblematiek.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef leolinedance het volgende:
Straks de auto weer aan de laadpaal leggen. Lekker nog effe de wijk in
Ik vind dit maar een matige actquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef leolinedance het volgende:
Mijn lever sputterde, maar mijn dorst niet. Mooi voor op een grafsteen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
YOLOquote:Op maandag 29 december 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Skuumkoppe is niet meer te zuipen sinds ze het recept hebben aangepast enkele jaren geledenquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik moet ook opeens zuiniger doen met mijn laatste lekkere biertje voor ik aan de skuumkoppe moet.
Hmm, zo voel ik me wel vandaag.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mijn lever sputterde, maar mijn dorst niet. Mooi voor op een grafsteen.
Ik ook niet maar ja je bent alcoholist of niet.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind Skuumkoppe niks. Dit durf ik te zeggen
Gewoon verlengsnoer over de weg.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef leolinedance het volgende:
Sterkte in deze moeilijke tijden, vriend.quote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ja je bent alcoholist of niet.
Mee eens. Het staat me altijd behoorlijk tegen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind Skuumkoppe niks. Dit durf ik te zeggen
De feestdagen is altijd een groot deliriumquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mijn lever sputterde, maar mijn dorst niet. Mooi voor op een grafsteen.
Ik dronk al Skuumkoppe toen het alleen nog op Texel te verkrijgen was.quote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Skuumkoppe is niet meer te zuipen sinds ze het recept hebben aangepast enkele jaren geleden
Synthetische zoete meuk
Hmmm ik ben in dat soort biertjes gaan minderen het afgelopen jaar. Heb me nog een blikje Klok open getrokken. Gewoon voor de smaak.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een Affligem tripel denk ik
Ik heb ook nog een Duchesse, misschien is dat wel beter, want daar zit minder alcohol in.
Die drink ik nu ook. Favoriete supermarkttripelquote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een Affligem tripel denk ik
Ik heb ook nog een Duchesse, misschien is dat wel beter, want daar zit minder alcohol in.
Enkele jaren geleden was het goed spul.quote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mee eens. Het staat me altijd behoorlijk tegen.
Dank je, gelukkig zijn ze koud.quote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sterkte in deze moeilijke tijden, vriend.
Liever een lekker trippeltje.quote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mee eens. Het staat me altijd behoorlijk tegen.
Oh dat absoluut.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is leuk. Fijne stijl om te kijken en een godstalent.
Ik vind Westmalle en Karmeliet eigenlijk een stuk beterquote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die drink ik nu ook. Favoriete supermarkttripel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |