Had even niet snel een lijstje wedstrijden paraat en op Wiki zag ik dat hij in elk geval tegen Lewis heeft gespeeldquote:
Abel - Onderweg vind ik een smerig goed nummer. Fight me.quote:Op maandag 29 december 2025 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De 2025-Jinek-versie ook maar meteen?
Ken ik niet en ben er absoluut ook niet nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 29 december 2025 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De 2025-Jinek-versie ook maar meteen?
Doets is een bijtertje. Op zijn best in een langer format (tegen betere spelers) en dan op de juiste momenten de juiste dingen raken, zonder bijster hoge gemiddeldes te hoeven gooien.quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft buiten het WK nooit wat gedaan op TV. Paar keer op de UK Open, maar aan de tegenstanders te zien was daar geen draaiende camera bij.
[ afbeelding ]
Hij mistquote:Op maandag 29 december 2025 22:48 schreef yvonne het volgende:
Littler Kan omgedraaid naar het bord staan en dan gooit ie nog alles raak.
Hij verveelt zichquote:
Ga toch maar even boven de wasbak hangen en laat 'm dan voorzichtig gaan.quote:Op maandag 29 december 2025 22:51 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik voel iets brouwen, kan een scheet zijn maar je weet nooit.
Ik blijf lekker zitten.quote:Op maandag 29 december 2025 22:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ga toch maar even boven de wasbak hangen en laat 'm dan voorzichtig gaan.
Heb jij wel eens in de wasbak geplast?quote:Op maandag 29 december 2025 22:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ga toch maar even boven de wasbak hangen en laat 'm dan voorzichtig gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |