Ze probeerde het zo weinig kwetsend mogelijk te brengen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij geen tijd meer samen
Je wordt ook ouder jongen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Vroeger was ik nog de alcoholist in het topic. Begin mij steeds meer zorgen te maken over mijn gedrag. @:mitt
klinkt als iets wat je kunt oplossen door nog een kratje in je mik te gooienquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Vroeger was ik nog de alcoholist in het topic. Begin mij steeds meer zorgen te maken over mijn gedrag. @:mitt
Jij bent smerigquote:Op maandag 29 december 2025 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja van dat zusje. Stamboom is een cirkel, een achtje, een möbiusband, whatnot
Morgen weer.quote:Op maandag 29 december 2025 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij geen tijd meer samen
Heeft Steve Beaton ooit tegen Dennis Smith gespeeld? Dan ja.quote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hebben jullie ooit een erger verschil in stijl gezien dan Littler en Cross?
Nathan Derry en iemand die wel normaal kan gooienquote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Drink pas weer met nye en heb er niet eens zin inquote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klinkt als iets wat je kunt oplossen door nog een kratje in je mik te gooien
Dennis Smith tegen Adrian Lewis.quote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En knikkerpotje in zijn kin.quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jongetje heeft nu al de buik en inhammen van zijn vader
Wat zegt je begeleiding?quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Dennis Smith ik zei hetquote:Op maandag 29 december 2025 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dennis Smith tegen Adrian Lewis.
Klinkt alsof je een man met ervaring bentquote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze probeerde het zo weinig kwetsend mogelijk te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |