Blijf maar even wakkerquote:Op maandag 29 december 2025 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
1 breekje en ik schrijf de pot nog niet helemaal af.
Heeft buiten het WK nooit wat gedaan op TV. Paar keer op de UK Open, maar aan de tegenstanders te zien was daar geen draaiende camera bij.quote:
bij zijn = meemakenquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef yvonne het volgende:
Ik kan net zo goed een serietje gaan kijken want Litter wint toch wel.
mischien de eerste 9-darter...(i got nothing)quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef yvonne het volgende:
Dit wordt weer een onsmakelijk massaker. Searle zonder setverlies de QF in, dan Luke ookquote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik ga nergens heen. Zo nog een tripletje met fruit maar dat wordt doordrinken :p
Die is 24 maar ok. We tellen ‘m.quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, zou ik eerder voor Rock gaan
Gewoon telefoonquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat heeft Rob in die ene zak van zijn trui zitten dan? Zijn doosje met darts?
Maar dan hebben wij geen tijd meer samenquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef yvonne het volgende:
ja van dat zusje. Stamboom is een cirkel, een achtje, een möbiusband, whatnotquote:
Ze probeerde het zo weinig kwetsend mogelijk te brengen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij geen tijd meer samen
Je wordt ook ouder jongen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Vroeger was ik nog de alcoholist in het topic. Begin mij steeds meer zorgen te maken over mijn gedrag. @:mitt
klinkt als iets wat je kunt oplossen door nog een kratje in je mik te gooienquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Vroeger was ik nog de alcoholist in het topic. Begin mij steeds meer zorgen te maken over mijn gedrag. @:mitt
Jij bent smerigquote:Op maandag 29 december 2025 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja van dat zusje. Stamboom is een cirkel, een achtje, een möbiusband, whatnot
Morgen weer.quote:Op maandag 29 december 2025 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij geen tijd meer samen
Heeft Steve Beaton ooit tegen Dennis Smith gespeeld? Dan ja.quote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hebben jullie ooit een erger verschil in stijl gezien dan Littler en Cross?
Nathan Derry en iemand die wel normaal kan gooienquote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Drink pas weer met nye en heb er niet eens zin inquote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klinkt als iets wat je kunt oplossen door nog een kratje in je mik te gooien
Dennis Smith tegen Adrian Lewis.quote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En knikkerpotje in zijn kin.quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jongetje heeft nu al de buik en inhammen van zijn vader
Wat zegt je begeleiding?quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Dennis Smith ik zei hetquote:Op maandag 29 december 2025 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dennis Smith tegen Adrian Lewis.
Klinkt alsof je een man met ervaring bentquote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze probeerde het zo weinig kwetsend mogelijk te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |