Blijf maar even wakkerquote:Op maandag 29 december 2025 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
1 breekje en ik schrijf de pot nog niet helemaal af.
ik ga nergens heen. Zo nog een tripletje met fruit maar dat wordt doordrinken :pquote:
Heeft buiten het WK nooit wat gedaan op TV. Paar keer op de UK Open, maar aan de tegenstanders te zien was daar geen draaiende camera bij.quote:
bij zijn = meemakenquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef yvonne het volgende:
Ik kan net zo goed een serietje gaan kijken want Litter wint toch wel.
mischien de eerste 9-darter...(i got nothing)quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef yvonne het volgende:
Dit wordt weer een onsmakelijk massaker. Searle zonder setverlies de QF in, dan Luke ookquote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik ga nergens heen. Zo nog een tripletje met fruit maar dat wordt doordrinken :p
Die is 24 maar ok. We tellen ‘m.quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, zou ik eerder voor Rock gaan
Gewoon telefoonquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat heeft Rob in die ene zak van zijn trui zitten dan? Zijn doosje met darts?
Maar dan hebben wij geen tijd meer samenquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef yvonne het volgende:
ja van dat zusje. Stamboom is een cirkel, een achtje, een möbiusband, whatnotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |