Blijf maar even wakkerquote:Op maandag 29 december 2025 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
1 breekje en ik schrijf de pot nog niet helemaal af.
Heeft buiten het WK nooit wat gedaan op TV. Paar keer op de UK Open, maar aan de tegenstanders te zien was daar geen draaiende camera bij.quote:
bij zijn = meemakenquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef yvonne het volgende:
Ik kan net zo goed een serietje gaan kijken want Litter wint toch wel.
mischien de eerste 9-darter...(i got nothing)quote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef yvonne het volgende:
Dit wordt weer een onsmakelijk massaker. Searle zonder setverlies de QF in, dan Luke ookquote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik ga nergens heen. Zo nog een tripletje met fruit maar dat wordt doordrinken :p
Die is 24 maar ok. We tellen ‘m.quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, zou ik eerder voor Rock gaan
Gewoon telefoonquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat heeft Rob in die ene zak van zijn trui zitten dan? Zijn doosje met darts?
Maar dan hebben wij geen tijd meer samenquote:Op maandag 29 december 2025 22:41 schreef yvonne het volgende:
ja van dat zusje. Stamboom is een cirkel, een achtje, een möbiusband, whatnotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |