Nee hoor, zo lang je jezelf daar dan ook onder schaartquote:Op maandag 29 december 2025 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik driekwart hier totaalidioten noem is daar blijkbaar wat mis mee
Juist dan moet je niet met pijlen switchen hea!!quote:Op maandag 29 december 2025 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wright heeft toch altijd lopen switchen? Toen hij problemen kreeg met galstenen had hij een dipje en werd het wat wisselvalliger, maar zijn huidige ineenstorting valt puur samen met zijn kennismaking met mounjaro.
Nee, zou ik eerder voor Rock gaanquote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hallo. Nu jij er toch bent.
Typeer jij Hurrell ook als een 40+ dartshunk?
Alsof die op de vloer wel een haas is.quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Welnee Suljovic gewoon een trage goeie speler en verder niet.
Eensquote:Op maandag 29 december 2025 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Neem gewoon het origineel van dit liedje Cross
Ik vind 'm wel lekkerquote:
Het is een prima dance remix, maar het origineel is veel leuker als walk-onquote:Op maandag 29 december 2025 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel lekker
(daarmee bedoel ik het liedje)
Gewoon O-zone draaien.quote:Op maandag 29 december 2025 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel lekker
(daarmee bedoel ik het liedje)
Akkoord.quote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een prima dance remix, maar het origineel is veel leuker als walk-on
Die was echt genot dat WK, heeft de hele D18 toen verkracht als het echt nodig wasquote:Op maandag 29 december 2025 22:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Helemaal vergeten dat Cross er al 1 op zak heeft
Geniet ervan maatquote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Eindelijk klaar met pallets sorteren werken, nu tijd voor darts en een biertje!
Leuk feitjequote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Weten jullie al dat dit de eerste keer dit WK is dat ik Luke De Nuke in actie ga zien?
Beetje droevig natuurlijk omdat het mijn gefaal nogal pijnlijk blootlegt, maar leuk feitje verder inderdaadquote:
Is je buurman?quote:Op maandag 29 december 2025 22:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Pitbull maakt kutmuziek maar is echt een goeie gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |