Mwaquote:Op maandag 29 december 2025 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan juich jij maar mooi voor die groene mongool.
Winnen van een matige Landman, Dolan, Schindler en Hurrell, staat gewoon gelijk aan een majorwinst.quote:Op maandag 29 december 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Searle de nieuwe nummer 13 van de wereld allen
Doets is tot dusver niet meer dan een luxe uitvoering van Hempel.quote:Op maandag 29 december 2025 17:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat hij wel een beetje pech heeft gehad dat de Euro Tour-opzet pittiger en pittiger is geworden. Maar het is wel een vreemde patriot.
Dat is ook best raar. Maar één kwartfinale op een major de afgelopen vier jaar.quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef heywoodu het volgende:
Koert die doet alsof het heel raar is dat Searle in de kwartfinale staat.
Echte WK-spelertquote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook best raar. Maar één kwartfinale op een major de afgelopen vier jaar.
$darter heeft een tattoo van een ankerquote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Beetje grappen maken over handicaps ik vind het niet kunnen.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doets is tot dusver niet meer dan een luxe uitvoering van Hempel.
Maar in principe had hij alleen Bunting als grote naam in zijn deel en die heeft hij zelf niet eens getroffen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook best raar. Maar één kwartfinale op een major de afgelopen vier jaar.
In z’n zaak binnenkort iig niet meer.quote:Op maandag 29 december 2025 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brandt er nog licht boven bij Cross?
Ja want hij is elektricienquote:Op maandag 29 december 2025 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brandt er nog licht boven bij Cross?
Daarmee kwetst hij ons allen, gehandicapt zijn is een vereiste hier.quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Beetje grappen maken over handicaps ik vind het niet kunnen.
Wright heeft toch altijd lopen switchen? Toen hij problemen kreeg met galstenen had hij een dipje en werd het wat wisselvalliger, maar zijn huidige ineenstorting valt puur samen met zijn kennismaking met mounjaro.quote:Op maandag 29 december 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en gaan. Extreem genoten van Wright in 2021, maar het houdt op een gegeven moment op. Al dat gekloot van mentaal labiele spelers met hun materiaal word je dood- en doodmoe van. Darten is mentaal. Alsof het aan je pijlen ligt dat je opeens minder presteert.
En als ik driekwart hier totaalidioten noem is daar blijkbaar wat mis meequote:Op maandag 29 december 2025 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daarmee kwetst hij ons allen, gehandicapt zijn is een vereiste hier.
Eigenlijk ook niet, nog nooit voorbij de L16 gekomen tot dit jaar.quote:
Wellicht is dat jouw handicap.quote:Op maandag 29 december 2025 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik driekwart hier totaalidioten noem is daar blijkbaar wat mis mee
Ja je kunt prima een totaalidioot zijn zonder handicaps...quote:Op maandag 29 december 2025 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik driekwart hier totaalidioten noem is daar blijkbaar wat mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |