Ik dacht net wel geen verkeerd uitziende man. Goed kapseltje, knap koppie.quote:Op zondag 28 december 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Is Merk in het dartsen een zogenaamde ‘mooiboy’? We vragen expert @:anneloos even.
Hij heeft wel een beetje raar werphoofd.quote:Op zondag 28 december 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Is Merk in het dartsen een zogenaamde ‘mooiboy’? We vragen expert @:anneloos even.
Bedankt!quote:Op zondag 28 december 2025 22:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik dacht net wel geen verkeerd uitziende man. Goed kapseltje, knap koppie.
Hurrell.quote:Op zondag 28 december 2025 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje raar werphoofd.
Price en Humph zijn wel de mooiboys op het toernooi denk ik?
En die andere, Merkquote:Op zondag 28 december 2025 22:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niet dartsfit dusquote:Op zondag 28 december 2025 22:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
In Daphne?quote:Op zondag 28 december 2025 23:01 schreef Szura het volgende:
MvG staat te finishen als 5 jaar geleden
Zo'n OF sletje.quote:
Vier doodsaaie walk-overs, maar de twee krakers waren dan ook echt puur genot. En iedere wedstrijd de juiste winnaars voor de veranderingquote:
Ah, gelukkig ben ik niet de enige die morgen nog mag werken.quote:Op zondag 28 december 2025 23:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb morgen om half negen een meeting
Ik ga aftaaien
Succes, ik mag ook weer aan de bak morgenquote:Op zondag 28 december 2025 23:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb morgen om half negen een meeting
Ik ga aftaaien
Moet ook gebeuren.quote:Op zondag 28 december 2025 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Jeetje, er worden morgen weer veel pallets gesorteerd.
Randstadproblemengenotquote:Op zondag 28 december 2025 23:13 schreef leolinedance het volgende:
Straks de auto nog ophalen bij een oplaadpunt aan de andere kant van de wijk
Ik rij een 17 jaar oude benzineauto die 1 op 10 rijdt, mij pakken ze niet!quote:Op zondag 28 december 2025 23:13 schreef leolinedance het volgende:
Je auto naar een pomp rijden en daar voltanken lijkt me veel handiger.quote:Op zondag 28 december 2025 23:13 schreef leolinedance het volgende:
Inderdaad, beetje in het ritme voor O&N komen, tot de ochtend knallenquote:Op zondag 28 december 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lijkt me bijzonder onverstandig om nu al naar bed te gaan.
Of naar die van iemand andersquote:Op zondag 28 december 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Merk kijkt echt iedere, iedere keer om naar zijn familie.
Tja, voor je het weet zijn die weggevoerd.quote:Op zondag 28 december 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Merk kijkt echt iedere, iedere keer om naar zijn familie.
Lang verhaal, iets van een leaseauto en nog geen tankpas hebben maar wel een oplaaddruppel. Dus voltanken gaat nog even niet. Tenzij ik zelf betaal, maar dat gaan we dus mooi niet doen want betaal al genoeg!!!quote:Op zondag 28 december 2025 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je auto naar een pomp rijden en daar voltanken lijkt me veel handiger.
Vandaag komt hij er wel mee weg, maar op deze manier ga je niet heel ver komenquote:Op zondag 28 december 2025 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
MVG mist toch net iets te veel dubbeltjes. Dit gaat hem opbreken.
Stelling:quote:Op zondag 28 december 2025 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
MVG mist toch net iets te veel dubbeltjes. Dit gaat hem opbreken.
En ook een hele andere fanmevrouwquote:Op zondag 28 december 2025 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Merk had 14 jaar geleden echt een heel andere worp.
Stukje Daphnequote:Op zondag 28 december 2025 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ook een hele andere fanmevrouw
Het DRT-bad blijft nochtans prima op temperatuur.quote:Op zondag 28 december 2025 23:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Het begon wel ok maar hier word ik niet warm van.
100%quote:Op zondag 28 december 2025 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maikol gaat ook wel beter spelen tegen een goede tegenstander. Gando volgend ronde wordt spektakel.
Ja, Hurrell v Searle en Littler v Cross.quote:Op zondag 28 december 2025 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de avondpotjes morgen reeds bekend?
Mike gaat geen WK worden, nee. Hij is te kwetsbaar. Al weet je het natuurlijk nooit. Hij groeit wel in het toernooi.quote:
Volgens mij kan je ook altijd 1 maand los nemen.quote:Op maandag 29 december 2025 00:12 schreef Alpha0 het volgende:
Kan je via Ziggo nou ook voor 1 maand Viaplay nemen? Of zit je meteen minstens een jaar er aan vast?
Gewoon abotje nemen en na het dartsen weer opzeggen. 1 maand betaal je dan.quote:Op maandag 29 december 2025 00:12 schreef Alpha0 het volgende:
Kan je via Ziggo nou ook voor 1 maand Viaplay nemen? Of zit je meteen minstens een jaar er aan vast?
Klopt dit @Sydney @Sweeney?quote:Op zondag 28 december 2025 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb het voorgesteld aan Sydney middels DM, we wachten af
Dat lijkt wel de bedoeling, ook al is niemand er positief over.quote:Op zondag 28 december 2025 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Ja wie gaat het overnemen? Die kale gast die de middag nu ook al deed?
quote:Op maandag 29 december 2025 05:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
@:Wereldgozer hij snapt het weer niet
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 00:12 schreef Alpha0 het volgende:
Sowieso dat laatste.quote:Op maandag 29 december 2025 06:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is; de top 2000 en het bijbehorende topic of de bijna complete Engelse line-up van vandaag bij het dartsen. Pfffff.
Klompvoet stampt het nieuwe jaar binnen, altijd tegen Pinoquote:Op maandag 29 december 2025 06:38 schreef Pino112 het volgende:
Zul je zien, gaat MVG ook van Gary winnen.
Dat Darts zo niet-internationaal is is ook gewoon wat mij verreweg het meest tegen staatquote:
Hup Doets.quote:Op maandag 29 december 2025 06:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is; de top 2000 en het bijbehorende topic of de bijna complete Engelse line-up van vandaag bij het dartsen. Pfffff.
MUTEquote:Op maandag 29 december 2025 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wout Weghorst vanmiddag in de studio😍😍😍😍.
quote:
Wout is een patiënt WINNAARquote:In de dagen voor NEC-thuis wekt Weghorst grote ergernis bij zijn medespelers op het trainingsveld van De Toekomst. De spits gaat als een wilde tekeer om de boel zogezegd ‘op scherp’ te zetten.
Het leidt tot een opstootje en gedoe. Ploeggenoten en Farioli wijzen Weghorst op het risico van blessures, waarna de spits boos het veld afbeent.
quote:Op maandag 29 december 2025 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Samen met Bart Nolles en Jerry Hendriks, jawel!quote:Op maandag 29 december 2025 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De gestoorde depressieveling gisteren vertrokken en we halen de volgende borderliner weer binnen in de studio
Toch nog een stukje balustrade op deze sinistere brug.quote:Op maandag 29 december 2025 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanavond wel Kees Kwakman en Koert Westerman.
Wel een ander soort druk, nu. Hopelijk wordt hem dat niet fataal. Grootste wedstrijd in zijn leven op een van de meest beruchte podia, voor het eerst de favorietenrol.quote:Op maandag 29 december 2025 08:42 schreef Szura het volgende:
Als Hood nu een wanprestatie levert en met 85 eruit vliegt, trekken we met hooivorken naar Ellie Pellie
quote:Op maandag 29 december 2025 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Samen met Bart Nolles en Jerry Hendriks, jawel!
En een heel andere speler. Mikkel is wel eentje die in je hoofd gaat zitten met zijn trage worp en dooie negatieve uitstraling. Een soort wederopkomst van Justin Pipe.quote:Op maandag 29 december 2025 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wel een ander soort druk, nu. Hopelijk wordt hem dat niet fataal. Grootste wedstrijd in zijn leven op een van de meest beruchte podia, voor het eerst de favorietenrol.
Worden we hier vertegenwoordigd door onze DolfIsBestOke @GurneyIsBestOke?quote:Komende editie marathon van Amsterdam binnen een week uitverkocht
Ongeacht wat er met Hood v Meikle gebeurt, ben ik wel tevreden met het nieuwe format. Spelers komen er niet meer van af met smoesjes. Als je kut bent, ga je gewoon door de trechter.quote:Op maandag 29 december 2025 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En een heel andere speler. Mikkel is wel eentje die in je hoofd gaat zitten met zijn trage worp en dooie negatieve uitstraling. Een soort wederopkomst van Justin Pipe.
Best of 7 is gelukkig wel een flink format.
quote:Op maandag 29 december 2025 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kolere, ze doen wel aan klantenbinding daar hè.quote:Op maandag 29 december 2025 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Samen met Bart Nolles en Jerry Hendriks, jawel!
Vanavond wel Kees Kwakman en Koert Westerman.
Nee, ik ren gewoon weer Rotterdam. Na april ga ik weer verder kijken wat mijn volgende doel wordt.quote:Op maandag 29 december 2025 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Worden we hier vertegenwoordigd door onze DolfIsBestOke @:GurneyIsBestOke?
Ik baal wel stevig van waar Gurney en Greaves terecht kwamen, maar dat is meer pech van de loting dan iets anders.quote:Op maandag 29 december 2025 11:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ongeacht wat er met Hood v Meikle gebeurt, ben ik wel tevreden met het nieuwe format. Spelers komen er niet meer van af met smoesjes. Als je kut bent, ga je gewoon door de trechter.
Daarbij aangetekend dat een international qualifier-list met Harrysson, Manby, Greaves wel iets is wat we volgend jaar wellicht niet meer hebben. Dus hopen dat er weer nieuwe goden opstaan.
Ja, dat is een lullig eerstejaarseffect voor goede nieuwe tourkaarthouders. Volgend jaar zijn we wel aardig wat troep kwijt uit de top-40 die in het absurde 2024 profiteerden. Dat geeft rust.quote:Op maandag 29 december 2025 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik baal wel stevig van waar Gurney en Greaves terecht kwamen, maar dat is meer pech van de loting dan iets anders.
Bovendien vind ik dat de top 32 op de opgeschoonde Pro Tour OoM aan de ‘linkerkant’ moeten komen de eerste ronde, net zoals vroeger. Mikkel en Hurrell, spelers die volgens het oude systeem niet eens geplaatst zouden zijn, profiteren daar nu van met een ‘makkelijke’ loting, terwijl Brooks of Sedlacek echt pech hadden.
Al die voetbalanalisten moeten nog even een extra zakcentje verdienen tijdens de winterstop.quote:Op maandag 29 december 2025 12:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kolere, ze doen wel aan klantenbinding daar hè.
Wie uit de huidige top 32 zie jij binnen nu en volgend WK in de problemen komen?quote:Op maandag 29 december 2025 12:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, dat is een lullig eerstejaarseffect voor goede nieuwe tourkaarthouders. Volgend jaar zijn we wel aardig wat troep kwijt uit de top-40 die in het absurde 2024 profiteerden. Dat geeft rust.
Richting 2027 hebben we wel aardig wat tourkaarthouders van de huidige lichting die er goed voor staan.
https://www.dartsrankings.com/postwch
Betaalt ESPN zo slecht? Eigenlijk snap ik dat wel als dat zo is, het zijn tenslotte geen van alle grote voetballers geweest.quote:Op maandag 29 december 2025 12:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Al die voetbalanalisten moeten nog even een extra zakcentje verdienen tijdens de winterstop.
Edhouse heeft een EK te verdedigen, waar hij afgelopen jaar niet eens op aanwezig was. Van den Bergh moet een UK Open uit 2024 verdedigen. Peter Wright heeft een gigantisch probleem.quote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie uit de huidige top 32 zie jij binnen nu en volgend WK in de problemen komen?
Kees is gewoon een groot liefhebber van darts, die kijkt het hele jaar door.quote:Op maandag 29 december 2025 12:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Betaalt ESPN zo slecht? Eigenlijk snap ik dat wel als dat zo is, het zijn tenslotte geen van alle grote voetballers geweest.
Maar hier spelen ze niet om coke.quote:Op maandag 29 december 2025 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kees is gewoon een groot liefhebber van darts, die kijkt het hele jaar door.
Aan Edhouse missen we echt helemaal niets.quote:Op maandag 29 december 2025 12:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Edhouse heeft een EK te verdedigen, waar hij afgelopen jaar niet eens op aanwezig was. Van den Bergh moet een UK Open uit 2024 verdedigen. Peter Wright heeft een gigantisch probleem.
En bij Michael Smith is het afwachten. Momenteel pijnvrij, voor de komende maanden..? Maar heeft het meeste geld uit 2024 gepakt en staat buiten de major-zones.
Dom Taylor wel.quote:Op maandag 29 december 2025 12:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar hier spelen ze niet om coke.
Heb je zijn nummer? Groetjes, Kees.quote:
Er is een tijd van komen en gaan. Extreem genoten van Wright in 2021, maar het houdt op een gegeven moment op. Al dat gekloot van mentaal labiele spelers met hun materiaal word je dood- en doodmoe van. Darten is mentaal. Alsof het aan je pijlen ligt dat je opeens minder presteert.quote:Op maandag 29 december 2025 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aan Edhouse missen we echt helemaal niets.
Dimitri vind ik persoonlijk een kleurloze clown, heb ik zelf niets mee. Wright en vooral Smiss zijn persoonlijkheden die ik er graag bij zou houden
En de Decker… veel praatjes en weinig wol.
Op dit moment hebben vdBergh en Edhouse (52 en 55 op de jaarranking) een heel groot probleem. Kunnen door de verhoogde prijzengelden zelfs uit de top 64 vallen als ze zich niet plaatsen voor het WK.quote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie uit de huidige top 32 zie jij binnen nu en volgend WK in de problemen komen?
Cross zou ik nog niet in dit lijstje zetten. Ligt er helemaal aan of ze weer iets raars doen met de Euro Tour-ranking.quote:Op maandag 29 december 2025 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op dit moment hebben vdBergh en Edhouse (52 en 55 op de jaarranking) een heel groot probleem. Kunnen door de verhoogde prijzengelden zelfs uit de top 64 vallen als ze zich niet plaatsen voor het WK.
Overigens is dat nog niet realistisch voor Edhouse die zich via de geschoonde lijst van dit jaar makkelijk geplaatst zou hebben. VdBergh niet eens (lol)
Verder is het realistisch dat M Smith en Chisnall uit de top 32 gaan vallen na dit jaar, wat een opmaat kan zijn naar helemaal wegzakken. Wright en Cross blijven nog wel een jaartje plakken in de top 32, maar zullen zich niet meer plaatsen voor de Matchplay en Grand Prix.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wonderdokter Ricky staat voor een loodzware klus.quote:Op maandag 29 december 2025 13:31 schreef Doevelaer het volgende:
Nolles, Waphorst en Domme Jerry.
Dit is erger dan kanker
Aan kanker ga je tenminste op een gegeven moment nog doodquote:Op maandag 29 december 2025 13:31 schreef Doevelaer het volgende:
Nolles, Waphorst en Domme Jerry.
Dit is erger dan kanker
Hopelijk nooit meerquote:Op maandag 29 december 2025 13:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wouter speelt dit seizoen geen wedstrijden meer
Omdat Nolles.quote:Op maandag 29 december 2025 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom doet Nolles alsof Doets zwaar de underdok is?
Nou ja, de een is echt een tyfusmongool en de ander is Justin Hoodquote:Op maandag 29 december 2025 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoedenact bij zowel Hood als Heta MIN MIN MIN
Hood is nieuw dus dan pikken we het nog.quote:Op maandag 29 december 2025 13:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, de een is echt een tyfusmongool en de ander is Justin Hood
Wat is er erg aan een hoed?quote:Op maandag 29 december 2025 13:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Hood is nieuw dus dan pikken we het nog.
Toch vind ik een hoedenact minder erg als je achternaam Hood isquote:Op maandag 29 december 2025 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoedenact bij zowel Hood als Heta MIN MIN MIN
Geen idee, ik heb er geen last van. Maar bij Heta is het blijkbaar schijtvervelend.quote:
Omdat Heta het doet om zijn gebrek aan charme te maskeren.quote:Op maandag 29 december 2025 13:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er geen last van. Maar bij Heta is het blijkbaar schijtvervelend.
Is gewoon omdat 'men' bij Fok!Darts besloten heeft om Heta te haten.quote:Op maandag 29 december 2025 13:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er geen last van. Maar bij Heta is het blijkbaar schijtvervelend.
Niet aan Victor Reinierquote:Op maandag 29 december 2025 13:48 schreef The_Undertone het volgende:
moet altijd aan Viktor Verhulst denken als ik Meikle zie.
Door dit verhaal herinner ik mij dat @maxi-mus en ik anti-Hood waren tijdens Q skoelquote:Justin Hood: “I’m a lazy player to be fair, I could have done this three or four years ago if I was playing more, but now I’m going to put my all into it and be a world champion in three years. I want to earn enough money to buy a Chinese restaurant.” (via @OfficialPDC)
Wanne gast johquote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door dit verhaal herinner ik mij dat @:maxi-mus en ik anti-Hood waren tijdens Q skoel
Justin's Chinese Foodquote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
I want to earn enough money to buy a Chinese restaurant.”
Zn buik is er in elk geval klaar voorquote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door dit verhaal herinner ik mij dat @:maxi-mus en ik anti-Hood waren tijdens Q skoel
Mikkel ruimen en we hebben alle stront wegquote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn 10 minst favoriete darters met een tourkaart:
Edhouse, Wattimena, Mansell, Hempel, Smith Neale, Kim Huybrechts, van Peer, Meikle, Lennon, Killington
Een bult narigheid.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Raar gedrag.quote:Op maandag 29 december 2025 14:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kan iemand mij taggen als dit op matchdart staat
Oké, sorry. Ik ga weer terug naar m'n streamquote:Op maandag 29 december 2025 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Raar gedrag.
Je moet gewoon de volledige rit uitzitten. Anders mentionen we je niet.
Panini´s zijn overratedquote:Op maandag 29 december 2025 14:04 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn favoriete panini is met hete kip
Misschien heeft hij geluk als Dom Teler zijn geld wordt afgepakt.quote:Op maandag 29 december 2025 14:03 schreef The_Undertone het volgende:
Mario Vandenbogaerde vindt dit niet leuk.
De Suzuki Swift is gestartquote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die weer naar een kerstmarkt?
Waarom gestoptquote:Op maandag 29 december 2025 14:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Voetbalplaatjes spaarde ik tot mijn dertiende.
quote:Op maandag 29 december 2025 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Beetje dit beeld
Tja, daar voelde ik me te oud voor, geen spijt van. Ik denk dat die albums nog ergens bij mijn moeder op zolder liggen.quote:
Wout en ik ook.quote:Op maandag 29 december 2025 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Smikkel en ik zijn dus fans van dezelfde club.
Pijnlijk
Het voordeel is dat Wout wel heel veel van club wisselt.quote:
Wat heb Hartman dan geflikt?quote:Op maandag 29 december 2025 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het voordeel is dat Wout wel heel veel van club wisselt.
Op het forum van Burnley hebben ze tegenwoordig een pittige mening over Nederlanders (lol)
Rotte appel Hartman stopt met zijn best doen zodra de trainer hem niet meer de allerbeste linksback ooit vindt.quote:
Jammerquote:Op maandag 29 december 2025 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rotte appel Hartman stopt met zijn best doen zodra de trainer hem niet meer de allerbeste linksback ooit vindt.
quote:Op maandag 29 december 2025 13:17 schreef Doevelaer het volgende:
Deze dan maar voorafgaand
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2026 PDC World Darts Championship #1: MELOENEN" van 11-12-2025
01 1721 Dagoduck Luke Littler
02 1646 Doevelaer Luke Humphries
03 1594 Dr_Flash Michael van Gerwen
04 1312 GurneyIsBestOke Stephen Bunting
05 1219 Kopiko Danny Noppert
06 1164 Alaphilippe_ Jonny Clayton
07 1023 Zipportal James Wade
08 0966 Szura Gian van Veen
09 0933 Scorpion_17 Gerwyn Price
10 0772 Frozen-assassin Josh Rock
11 0737 vul_maar_in Chris Dobey
12 0723 WheeledWarrior Ross Smith
13 0670 Coco Nathan Aspinall
14 0615 fetX Martin Schindler
15 0590 maxi-mus Gary Anderson
16 0530 Makamba_ Damon Heta
17 0526 BB-King Mike De Decker
18 0477 de_boswachter Jermaine Wattimena
19 0441 Wienerschnitzels Ryan Searle
20 0438 R-woud93 Dave Chisnall
21 0397 mitt Rob Cross
22 0394 wimderon Luke Woodhouse
23 0386 TweedeKlum Daryl Gurney
24 0366 Van_Poppel Dimitri Van den Bergh
25 0318 AllesKaputt Ryan Joyce
26 0275 engine Cameron Menzies
27 0262 Felagund Ritchie Edhouse
28 0258 Wereldgozer Wessel Nijman
29 0237 AgnesGru Dirk van Duijvenbode
30 0219 Wertha Michael Smith
31 0215 Stoorzendert Peter Wright
32 0214 The_Undertone Andrew GildingIk moet beter mijn best gaan doen. Erger dan dit gaat het niet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
Eenieder krijgt waar hij recht op heeftquote:Op maandag 29 december 2025 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moet beter mijn best gaan doen. Erger dan dit gaat het niet worden
Beetje uitkering trekken en tegelijkertijd hier nauwelijks mee postenquote:Op maandag 29 december 2025 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij heeft tattoos. Wat hadden ze dan gedacht?quote:Op maandag 29 december 2025 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rotte appel Hartman stopt met zijn best doen zodra de trainer hem niet meer de allerbeste linksback ooit vindt.
Wacht maar tot de eindafrekening.quote:Op maandag 29 december 2025 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Eenieder krijgt waar hij recht op heeft
Heb altijd één hand in de broek, dus typ met een handicap. Beetje zoals jou dus, alleen heb ik de handicap niet vanaf de geboorte.quote:Op maandag 29 december 2025 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beetje uitkering trekken en tegelijkertijd hier nauwelijks mee posten
Kansloos
Was een best leuk ventje de eerste paar jaar bij Feyenoord. Vlotte babbel, veel intelligenter dan dat hij eruit ziet. Jammer dat hij ook een wat opgeblazen ego heeft.quote:Op maandag 29 december 2025 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij heeft tattoos. Wat hadden ze dan gedacht?
Justin is een vermakelijke gekquote:Op maandag 29 december 2025 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/i/status/2005629971428147437
Ross Smith gvdquote:Op maandag 29 december 2025 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Downaapje is een beffer.quote:Op maandag 29 december 2025 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En destijds, in mijn ogen, in potentie toch gewoon de no. 1 linksback van het Nederlands elftalquote:Op maandag 29 december 2025 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was een best leuk ventje de eerste paar jaar bij Feyenoord. Vlotte babbel, veel intelligenter dan dat hij eruit ziet. Jammer dat hij ook een wat opgeblazen ego heeft.
Oké Poepstront.quote:Op maandag 29 december 2025 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb altijd één hand in de broek, dus typ met een handicap. Beetje zoals jou dus, alleen heb ik de handicap niet vanaf de geboorte.
Soooooooooooooooo.
Een beetje het Phoebe Buffay-syndroom, de prettig gestoorde uithangen.quote:Op maandag 29 december 2025 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |