Wie uit de huidige top 32 zie jij binnen nu en volgend WK in de problemen komen?quote:Op maandag 29 december 2025 12:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, dat is een lullig eerstejaarseffect voor goede nieuwe tourkaarthouders. Volgend jaar zijn we wel aardig wat troep kwijt uit de top-40 die in het absurde 2024 profiteerden. Dat geeft rust.
Richting 2027 hebben we wel aardig wat tourkaarthouders van de huidige lichting die er goed voor staan.
https://www.dartsrankings.com/postwch
Betaalt ESPN zo slecht? Eigenlijk snap ik dat wel als dat zo is, het zijn tenslotte geen van alle grote voetballers geweest.quote:Op maandag 29 december 2025 12:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Al die voetbalanalisten moeten nog even een extra zakcentje verdienen tijdens de winterstop.
Edhouse heeft een EK te verdedigen, waar hij afgelopen jaar niet eens op aanwezig was. Van den Bergh moet een UK Open uit 2024 verdedigen. Peter Wright heeft een gigantisch probleem.quote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie uit de huidige top 32 zie jij binnen nu en volgend WK in de problemen komen?
Kees is gewoon een groot liefhebber van darts, die kijkt het hele jaar door.quote:Op maandag 29 december 2025 12:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Betaalt ESPN zo slecht? Eigenlijk snap ik dat wel als dat zo is, het zijn tenslotte geen van alle grote voetballers geweest.
Maar hier spelen ze niet om coke.quote:Op maandag 29 december 2025 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kees is gewoon een groot liefhebber van darts, die kijkt het hele jaar door.
Aan Edhouse missen we echt helemaal niets.quote:Op maandag 29 december 2025 12:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Edhouse heeft een EK te verdedigen, waar hij afgelopen jaar niet eens op aanwezig was. Van den Bergh moet een UK Open uit 2024 verdedigen. Peter Wright heeft een gigantisch probleem.
En bij Michael Smith is het afwachten. Momenteel pijnvrij, voor de komende maanden..? Maar heeft het meeste geld uit 2024 gepakt en staat buiten de major-zones.
Dom Taylor wel.quote:Op maandag 29 december 2025 12:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar hier spelen ze niet om coke.
Heb je zijn nummer? Groetjes, Kees.quote:
Er is een tijd van komen en gaan. Extreem genoten van Wright in 2021, maar het houdt op een gegeven moment op. Al dat gekloot van mentaal labiele spelers met hun materiaal word je dood- en doodmoe van. Darten is mentaal. Alsof het aan je pijlen ligt dat je opeens minder presteert.quote:Op maandag 29 december 2025 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aan Edhouse missen we echt helemaal niets.
Dimitri vind ik persoonlijk een kleurloze clown, heb ik zelf niets mee. Wright en vooral Smiss zijn persoonlijkheden die ik er graag bij zou houden
En de Decker… veel praatjes en weinig wol.
Op dit moment hebben vdBergh en Edhouse (52 en 55 op de jaarranking) een heel groot probleem. Kunnen door de verhoogde prijzengelden zelfs uit de top 64 vallen als ze zich niet plaatsen voor het WK.quote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie uit de huidige top 32 zie jij binnen nu en volgend WK in de problemen komen?
Cross zou ik nog niet in dit lijstje zetten. Ligt er helemaal aan of ze weer iets raars doen met de Euro Tour-ranking.quote:Op maandag 29 december 2025 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op dit moment hebben vdBergh en Edhouse (52 en 55 op de jaarranking) een heel groot probleem. Kunnen door de verhoogde prijzengelden zelfs uit de top 64 vallen als ze zich niet plaatsen voor het WK.
Overigens is dat nog niet realistisch voor Edhouse die zich via de geschoonde lijst van dit jaar makkelijk geplaatst zou hebben. VdBergh niet eens (lol)
Verder is het realistisch dat M Smith en Chisnall uit de top 32 gaan vallen na dit jaar, wat een opmaat kan zijn naar helemaal wegzakken. Wright en Cross blijven nog wel een jaartje plakken in de top 32, maar zullen zich niet meer plaatsen voor de Matchplay en Grand Prix.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |