Wat is Zoë qua uiterlijk toch een typisch darterskind. 8 jaar en nu al obesitasquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
BREEKING NJOEWS:
MVG tagged Daphne in een foto van de kids. Ze hebben het weer bijgelegd zo vlak voor het WK!!!!!!!
Zoon van MVG lijkt trouwens op de zoon van Manuela in New Kids maar dit geheel terzijde.
Ik had een aantal boxen via Ebay bij een Duitse verkoper gekocht, voordat ik nog wat kon bestellen op de officiele website van Panini Nederland.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn nu ook paninistickers van het WK dartsen zag ik, leek me wel leuk om met mijn neefje te sparen. (voor mezelf uiteraard)
Maar meteen al voorraad op waar ik kijk. Iemand enig idee in welke winkels deze nog wel verkrijgbaar zijn? #dtv
Ga je een handeltje beginnen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:11 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ik had een aantal boxen via Ebay bij een Duitse verkoper gekocht, voordat ik nog wat kon bestellen op de officiele website van Panini Nederland.
Toastjes Franse kaas.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke hapjes donderdag op de openingsdag? @:Dr_Flash
Nou, als alles nu al uitverkocht is laat ik een paar boxen gesloten.quote:
Binnenkort een romhack maken waarin alle Pokémon vervangen worden door dartsspelersquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:41 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Nou, als alles nu al uitverkocht is laat ik een paar boxen gesloten.![]()
![]()
Even kijken hoeveel een Shiny Andrew Gilding waard is.
Level 180quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Binnenkort een romhack maken waarin alle Pokémon vervangen worden door dartsspelers
Op welk level evolueert Lukeman in van Gerwen?
BEWIJSMATERIAAL:quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
BREEKING NJOEWS:
MVG tagged Daphne in een foto van de kids. Ze hebben het weer bijgelegd zo vlak voor het WK!!!!!!!
Zoon van MVG lijkt trouwens op de zoon van Manuela in New Kids maar dit geheel terzijde.
Sorry hoor maar dit soort dingen boeit me echt geen reet. Ben ik nu raar?quote:
Ik denk juist dat het vrij gezond is dat de kinderen van dartsspelers je geen reet boeienquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit soort dingen boeit me echt geen reet. Ben ik nu raar?
Toch vind ik Marco best oké als commentator. Ja, hij heb een accent en hij wil soms iets te veel laten merken dat hij one of the boys is.quote:Op maandag 8 december 2025 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/MCMeijer180/status/1998143146073448812
and than @:wimderon
@Martijnquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het vrij gezond is dat de kinderen van dartsspelers je geen reet boeien
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |