Ja, Hurrell v Searle en Littler v Cross.quote:Op zondag 28 december 2025 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de avondpotjes morgen reeds bekend?
Mike gaat geen WK worden, nee. Hij is te kwetsbaar. Al weet je het natuurlijk nooit. Hij groeit wel in het toernooi.quote:
Volgens mij kan je ook altijd 1 maand los nemen.quote:Op maandag 29 december 2025 00:12 schreef Alpha0 het volgende:
Kan je via Ziggo nou ook voor 1 maand Viaplay nemen? Of zit je meteen minstens een jaar er aan vast?
Gewoon abotje nemen en na het dartsen weer opzeggen. 1 maand betaal je dan.quote:Op maandag 29 december 2025 00:12 schreef Alpha0 het volgende:
Kan je via Ziggo nou ook voor 1 maand Viaplay nemen? Of zit je meteen minstens een jaar er aan vast?
Klopt dit @Sydney @Sweeney?quote:Op zondag 28 december 2025 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb het voorgesteld aan Sydney middels DM, we wachten af
Dat lijkt wel de bedoeling, ook al is niemand er positief over.quote:Op zondag 28 december 2025 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Ja wie gaat het overnemen? Die kale gast die de middag nu ook al deed?
quote:Op maandag 29 december 2025 05:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
@:Wereldgozer hij snapt het weer niet
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 00:12 schreef Alpha0 het volgende:
Sowieso dat laatste.quote:Op maandag 29 december 2025 06:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is; de top 2000 en het bijbehorende topic of de bijna complete Engelse line-up van vandaag bij het dartsen. Pfffff.
Klompvoet stampt het nieuwe jaar binnen, altijd tegen Pinoquote:Op maandag 29 december 2025 06:38 schreef Pino112 het volgende:
Zul je zien, gaat MVG ook van Gary winnen.
Dat Darts zo niet-internationaal is is ook gewoon wat mij verreweg het meest tegen staatquote:
Hup Doets.quote:Op maandag 29 december 2025 06:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is; de top 2000 en het bijbehorende topic of de bijna complete Engelse line-up van vandaag bij het dartsen. Pfffff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |